Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-02-19 kl 10:49 av Kaffestuggu

Er det noen som har en skiftenøkkel? Eller ladekabel? Robert har sluttet å virke.

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lurte litt på hvor Robert hadde blitt av ja. Alene oppe, både mine barn og overnattingsgjesten til storebror sover. Jeg ser på skivm og surfer litt rundt på nett.
Postet 24-02-19 kl 10:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Roboter, ass. Best å gjøre jobben selv.

Jeg har rukket å gå morgentur, sett på ny episode av Heimebane, spist frokost, rettet litt og sett på ski. Nå føler jeg meg så effektiv at jeg lurer på om resten av dagen skal bestå av kun slaraffenliv. Blir en rusletur med pelsen på et tidspunkt, men i det været her er det bare deilig påfyll.
Postet 24-02-19 kl 11:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe inntatt på senga uten noen spesiell grunn ( mannen ordnet) og surfet litt på nett.
Dagens plan er organisere og fryse det som ble kjøpt i Sverige igår og idag må jeg lese pensum. Luftetur må jeg og ut på.
Her henger tåka tukt og jeg vil ha sol nå!
Postet 24-02-19 kl 11:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi har startet dagen med årets siste bursdagsfrokost. Superstolt nybakt 10-åring i hus!!

Vi skal ut på litt aktiviteter og middag i dag, og så må jeg jobbe i kveld. Hadde egentlig sett for meg en vårdag med tur i Frognerparken, men enn så lenge er det ikke mye god vårfølelse i været, så mulig det blir inne aktiviteter.
Postet 24-02-19 kl 11:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med tiåring, Timar!

Her i sør er det blå himmel og vår. Vi skal snart pakke sekk og dra på tur i skogen med vennefamilie.
Postet 24-02-19 kl 12:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Er det sol hos deg, Blondie? Her er det det verste været jeg kan tenke meg om vinteren, sørpe og tåke.


Hurra for timartiåring!
Postet 24-02-19 kl 12:25 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med 10-åring.

I dag reiser mellomste tilbake til folkehøyskolen etter endt vinterferie, og yngste drar til Budapest med venninnen og familien. Meg, mannen og hunden drar til fjells noen dager, håper det er greit skiføre.

Litt ustabil følelsesmessig med unger som drar, hund som er syk og mensen. Tror jeg må ta meg en tur på treningssenteret og se om jeg får løpt og trent av meg litt nedstemthet.
Postet 24-02-19 kl 12:25 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Var bare tåke i morges, nå er det påskestemning.
Postet 24-02-19 kl 12:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her jobbes det med historieoppgave, ser litt på VM også blir det komle litt senere, med brownies og is til dessert. Har innført skikkelige søndagsmiddager med dessert med stor suksess.
Postet 24-02-19 kl 12:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er tåkete på sørvestlandet også, men jeg har hatt vårfølelse helt siden jeg så både snøklokker, påskeliljer og utsprunget blomster på en rododendron her i borettslaget tidligere denne uken.
Postet 24-02-19 kl 12:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Strålende sol her i lavlandet/kuldehølet.
Postet 24-02-19 kl 13:29 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lite søvn i natt pga feber. Har tatt ibux og føler meg bedre nå. Krysser fingre for at jeg er frisk nok til jobb i morgen. Har så vannvittig mye å gjøre, men har jeg feber inatt også så må jeg jo bli hjemme.
Postet 24-02-19 kl 13:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Der kom solen til Høiden også!

Da må jeg vel ut en tur.
Postet 24-02-19 kl 14:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med tiåring, Timar!

Siste hyttedag i dag. Gårsdagen ble en stor suksess, med 10 stk. totalt på god og lang skitur i strålende solskinn, og med burgergrilling på bål og hoppbakkelaging på de unge håpefulle, og i det hele tatt.

Oppsummert: fin vinterferie med mange skiturer og godt selskap.

Nå skal jeg lage pannekakerøre og omelett (til de voksne), og så blir det nedpakking i sakte tempo mens gutta streamer fotballkamp.
Postet 24-02-19 kl 14:44 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no