Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 19-05-17 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Jaujau, ble hjemmedag i dag, syk lillebror skulle egentlig være hos bestefar, men han sier han er kvalm så da blir jeg hjemme selv.
Postet 19-05-17 kl 08:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Fortsatt grått ute, men jeg har håp om både å få se sola og å få tak i en lånegressklipper i løpet av dagen. Men først jobb. :til arbeid:
Postet 19-05-17 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag og hjemmekontor.
Egentlig ikke helt etter planen, men her i bygda så har man ikke skjønt at vårflommen kommer hvert år. Og at når man først gjør utbedringer - så bør de gjøres godt nok til at de takler en skikkelig vårflom, ikke innbille seg at det er "unntakstilfeller" at det kommer mye vann og flommer over.
Jeg må kjøre eldstemann til fysio i dag fordi lokalveien er stengt og han kan ikke sykle bort (uten å sykle store omveier). Vet ikke om stengt er riktig ord egentlig. Ødelagt er vel mer dekkende.
Postet 19-05-17 kl 09:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Åh, endelig fredag!
Dette har vært en lang uke på flere måter, i kveld trenger jeg å ligge på sofaen med en øl.
Postet 19-05-17 kl 09:37 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi hadde gågruppe til jobb i dag.

Ellers så har jeg en haug med ting som skal gjøres på jobb. Gutta drar til svigermor på besøk i kveld og kommer ikke hjem før sent i morgen kveld. Mannen skal ta de med på jubileumskamp i morgen. Svigermor fikk diagnosen Alzheimer i går og det kan nok bli fint med barnebarnbesøk i dag.
Postet 19-05-17 kl 09:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er hjemme og synes synd på meg selv, med tette bihuler og et snev av feber. Heldigvis hadde jeg ikke så mange planer i dag, så en hviledag på sofaen går i grunnen greit.
Postet 19-05-17 kl 09:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er på vei til atter en maratondag på skolen. Etter å ha debattert med klumpen om hvor mye fireåringer egentlig har mulighet til å bestemme:

"Hvis ikke jeg får bestemme at pappa følger meg i barnehagen, så bestemmer jeg ihvertfall over hele verden!" Det var lettere å si ja til det enn til bytte av barnehagefølge.
Postet 19-05-17 kl 10:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Lese og kritisere med knappe frister. Men en kaffesup og fp må man likevel unne seg.
Postet 19-05-17 kl 10:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois, her er det sykedag/karantenedag på hele familien etter et par herlige dager med oppkast. Det kom på toppen av bihulekrøll og diverse for min del, så nå holder det for en stund. Har stått opp, dusjet og skal prøve å spise. Plan.
Postet 19-05-17 kl 11:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring til sjuklingene!

Jeg jobber, men det er foreløpig ganske ineffektive greier. Har brukt mer tid på å spise nonstop enn å jobbe. Syntes jeg hørte en gjøk for litt siden, men nå begynner jeg å lure på om det egentlig er jeg som er gjøken.
Postet 19-05-17 kl 11:34 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gått meg ein tur i solskinnet eg. Ikkje langt, men tur er tur.
Postet 19-05-17 kl 11:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God fredag! Det er grått i dag, men veldig grønt utenfor kontorvinduet mitt, og jeg er fornøyd med den bedrede utsikten på den nye jobben. (Jeg er fornøyd med andre ting også, altså! )
Postet 19-05-17 kl 12:08 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Retter heldagsprøver. Eller prokrastinerer, da. Snart veilede prosjektarbeid en dobbelttime, så helg.
Postet 19-05-17 kl 12:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor / snikmattelærervirksomhet. Mest det siste, egentlig. Jeg er glad det ikke alltid er meg. (Eleven er veldig flink i matte, altså, men nokså motvillig til å skrive utregninger og forklaringer. For å si det mildt.)
Postet 19-05-17 kl 12:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
OK. Nå fortjener jeg ros. Jeg har skrevet ferdig en presentasjon og det er halvannen uke til jeg faktisk skal holde den. Det har selvfølgelig noe med at jeg bare har 2 1/2 dag på kontoret i løpet av den halvannen uken, men likevel.

Jeg føler meg flink og skal belønne meg selv med en ny kantklipper. Dessverre må jeg være på jobb til kl. 16. Men etter det er det kantklipper og hagearbeid og så god mat og øl.
Postet 19-05-17 kl 14:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Er det lov å tipse om høykvalitets brukte torgvarer fra 60- og 70-tallet? Ikke fra meg, altså, men en god venninne. I hovedstaden nå i helgen.

Postet 19-05-17 kl 14:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eldste har matteeksamen i dag. Spennende! På jobb svetter 10. trinn med engelskeksamen. Jeg overvåker fra kontoret mitt. Så langt har ingen levert.

Etter jobb skal jeg rett ut og jobbe på cup. Det blir gøy og slitsomt.
Postet 19-05-17 kl 14:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Nå kommer solen til ytre Oslo vest, håper den rykker østover i løpet av ettermiddagen! Helg er meget etterlengtet, utmattet etter onsdag fortsatt. Burde trene etter jobb, men er redd for at jobb blir forlenget ut i treningstiden, for å kunne ta fri inneklemtdagen i neste uke.

God bedring til alle syke og god helg til alle når den tid kommer!!
Postet 19-05-17 kl 14:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Min eldste er en av de som har engelskeksamen i dag. Spennende å se hvordan det går. De fikk i hvert fall et ganske overkommelig tema. Ungdom og sosiale medier.
Postet 19-05-17 kl 14:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for fredag. Jeg har overrasket meg selv med å si ja og ta det rolig med at mellomste tydeligvis har invitert to venner på klubbkveld hos oss. Det inkluderte plutselig at de blir med rett hjem fra skolen og skal ha middag hos oss. Veldig greit så lenge vi vet det kvelden før, og jeg er bare såå glad for at ungene har gode venner å være med.

Visste dere forresten at sommeren er på vei tilbake i Bergen? Ustadige greier, men en får være glad så lenge det varer.
Postet 19-05-17 kl 14:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg måtte gå fra undervisning for å hente sjukt barn. Så veldig sjuk er han nå ikke, så nå sitter vi her med hver vår skjerm og venter på avlastning fra pappaen, så jeg kan dra å ukehandle. (Jeg har et desperat behov for lakrissjokolade. Har en halv pavlova i kjøleskapet, men nei. Lakrissjokolade.)
Postet 19-05-17 kl 15:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Nå fikk jeg lyst på lakris! God bedring til alle syke.
Postet 19-05-17 kl 15:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er åtte grader og plaskregn i Midtvesten og jeg har kjøpt varme klær. Dumme værmeldingen påsto at det skulle være varmt og fint, men langtidsvarselet endra seg plutselig. Men, det passer bra, for i dag skal jeg få ikke bare EN, men TO nye tattiser!
Postet 19-05-17 kl 17:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gleder meg til å få sjå Albertine. Sitter ute i sola og koser meg eg
Postet 19-05-17 kl 17:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg skal levere en oppgave innen 23.59, foreløpig har jeg fylt ut forsiden og har fått til noen få linjer. Det blir krampeskriving og skumlesing til den store gullmedaljen i dag.
Postet 19-05-17 kl 19:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har jobbet og jobbet, endelig kom solen. Nå er det eksamenslesing hele helga, 2 stk eksamen til uka. *svett*
Postet 19-05-17 kl 20:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Kult, Eia, hvor? Kjenner at jeg trenger Øen-solhatt!
Postet 19-05-17 kl 20:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Har jobbet i hagen, deilig rett og slett.
Postet 19-05-17 kl 20:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vestkanttorget, i morgen. Se PM.
Postet 19-05-17 kl 21:25 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no