Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-06-23 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks klar til å hive meg på sykkelen til jobb. Fire dager til f.
Postet 26-06-23 kl 07:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra bortekontor!
Postet 26-06-23 kl 07:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret. Hjemme er det sommerferierende barn, og de synes jeg bråker når jeg har møter. (Og det har de sikkert rett i.) Dessuten er det trivelig på kontoret. En kollega har kommet tilbake fra en litt underlig ferie, og det var godt å se ham igjen og jeg gleder meg til å høre om opplevelsen.

Dette er siste uke før min f. Jeg har vært veldig stressa, men innser at vi kommer i mål i år også. Egentlig burde jeg jobbet mer i sommer, men hodet trenger litt f. Heldigvis er sjefen enig.
Postet 26-06-23 kl 08:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har fått ferie, men må på jobb og rydde meg ut av kontoret.
Ny jobb 1.august.
Postet 26-06-23 kl 08:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har sendt to barn på hver sin ukeslange leiropplevelse. Jeg skal jobbe i to uker til. Planlegger hjemmekontor på fredag, får da skal de som er igjen i huset ha bilen for å hente lillesøster fra sin leir.
Postet 26-06-23 kl 08:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontorkontor. Jeg skal ha ferie om to dager og jeg kommer ikke i mål. Jeg tror at jeg må jobbe litt hjemmefra de første dagene, som skal være avspasering, og så heller "sniktilbakeføre" de timene etter 1. juli, når alle timer over 50 strykes.

Det er nydelig sol. Jeg har tatt sjansen på sommerkjole selv om det er meldt regn. For jeg vil ha sommerkjole så lenge det er sol.
Postet 26-06-23 kl 08:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hos oss tømmes ikke fleksitidskontoen før til nyttår. Det er jammen fint, men jeg har et problem. Vi får lov til å avspasere 24 dager i året, og jeg har tatt ut noen dager av dem allerede. Nå har jeg mye mer plusstid enn jeg har dager igjen til bruk, så i år kommer jeg garantert til å få strøket en haug med fridager.

Ja, ja. Jeg burde være flinkere til å jobbe mindre.
Postet 26-06-23 kl 08:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg har sendt en stk. 13-åring på sin aller første leir. Han kjenner ingen andre og var ganske nervøs før han gikk på bussen. Det hjalp at han er påmeldt som ungdom og kunne gå til ungdomssbussen. Som han selv sa, "Mamma, nå må vi bare krysse fingrene for at dette går bra".

Tjorven: Du må bare dele ut litt fleksidager til meg.
Postet 26-06-23 kl 08:44 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Våkner før klokka ringer. Trenger ikke at klokka ringer så tidlig engang. Skal trene i dag.
Endevendte soverommet mitt i går. Og fjerna alt jeg hadde på vinduet så nå er det alt for lyst der.
Postet 26-06-23 kl 08:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret og har 4 arbeidsdager igjen før ferie! Deilig!
Postet 26-06-23 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Her er finværet kommet. Det er selvsagt fordi jeg reiser sørover i morra (skal hjelpe Frøkna å flytte). Blir sikkert dårlig vær igjen fra jeg kommer hjem i helga.

Skal snart ut og klippe plena, og så blir det litt av hvert smågreier før PT-time i ettermiddag.
Postet 26-06-23 kl 09:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Strålande vér, framleis bihuletrøbbel og hoste, litt meir energi og eg skal straks sykle til byen på behandling.

I kveld har vi invitert middagsgjestar. Det blir trivelig.
Postet 26-06-23 kl 10:44 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme en tur for å vaske noen klær. Plenen hadde utviklet seg til en eng mens vi var borte også, så nå er sambo i gang med å temme den før varslet styrtregn og tordenvær. Enn så lenge er det sol og varmt.
Postet 26-06-23 kl 11:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 26-06-23 kl 12:04 av Blondie
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, jeg er spent på været i kveld. Jeg vurderer å kjøpe strikketøy, for det høres ut til å bli skikkelig strikkevær.
Postet 26-06-23 kl 11:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ferdig trent og vondt både her og der. Kneet bestemte seg for at bare bevegelse rett fram var akseptabelt. Møkk. Dvs jeg må være ytterst forsiktig framover.
Postet 26-06-23 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det meldte regnet kom når det var meldt, men alt av lyn og torden uteble her i Stavanger. Ser det gikk lengre sør og nå beveger det seg østover i Skagerak og Kattegat. https://lyn.met.no/

Fortsatt to uker til f her, 4 uker ren ferie og 1 uke avspasering.
Postet 26-06-23 kl 12:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg får "elektrikker" på besøk i dag. Det er han som jeg var sammen med intill midten av forrige måned.
Postet 26-06-23 kl 14:54 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
3 uker til ferie her. Dvs til jeg drar på ferie. Usikker på om ferien starter uka før eller ei.
Postet 26-06-23 kl 15:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
2 uker til ferie her. Det er greit, fint å kunne jobbe seg litt ned inn mot ferien. Sommerfest for avdelingen i morgen kveld, helst ute, på Nesodden med vestvendt utsikt mot Fornebu. Krysser fingrene for at regnet som er meldt gjør seg ferdig før 16!!
Postet 26-06-23 kl 15:33 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Her i sør er uværet ferdig, men det var endel lyn, torden og regn mens det varte.

Får begge ungdommene hjem i dag, blir fint.
Postet 26-06-23 kl 16:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no