Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 28-06-23 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Juhu. Tidlig på jobb og først her. Mulig det er feriestemning i stuggu.
Postet 28-06-23 kl 08:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, et jobbintervju i dag, ellers tom kalender, En sånn halvveis plan om å gå tur med venninne, jeg har jo tross alt treningstime. Teamsmøte i kveld, så mulig jeg drar hjem litt tidligere.
Postet 28-06-23 kl 08:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Halv dag i dag. Avspaserer halve dagen for å pakke, rydde og vaske hjemme. Vi skal leie ut huset vårt mens vi er på ferie, så da må det se litt greit ut.
Postet 28-06-23 kl 08:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste dag på bortekontor for denne gang, i kveld reiser vi hjem igjen.
Postet 28-06-23 kl 08:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dagen ble ikke som jeg hadde tenkt. Det straffer seg å være flink. Blir tur til røntgen med guttungen som sjåfør.
Postet 28-06-23 kl 09:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra vestlandsbortekontoret. Her er det sol igjen etter en dag med skyer, så planen er å ta med pc ut i utesofaen og jobbe og sanke frisk luft samtidig. Kun ett møte i dag, ett i morgen, så er det helg og retur til Trøndelag.
Postet 28-06-23 kl 09:31 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ånei, star. Hva har skjedd? Krysser fingrene for at det ikke er så ille.
Postet 28-06-23 kl 09:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sol og varmt allerede ved kysten. Vi skal gå langtur i dag og har pakket vann, solkrem og salt kjeks. Jeg er spent på om formen holder.
Postet 28-06-23 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg trudde det skulle vere grått her i dag, men så stiller altså Ålesund som Strålesund igjen. Eg skal til byen på behandling. Skal eigentleg sykle, men i dag blir det bil kjenner eg på forma.

Har brått invitert nokre venninner hit i kveld, så eg må finne ut kva eg skal servere. Potetsalat og spekemat Kanskje.
Postet 28-06-23 kl 11:25 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Fader altså, alt hva jeg får til.
Stupte på løpetur. Armen i fatle fordi jeg visstnok har noe ute av ledd i skulderen. Ikke mye og ikke skulderen i seg selv. Men noe inni der. Ikke brudd
Postet 28-06-23 kl 11:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er virkelig full rulle på jobben, og jeg kjenner at jeg har litt å streve med. Men jeg har fine folk rundt meg som tar over stafettpinnen når jeg går i ferie (og som holder i den til jeg får den igjen slik at de kan ta ferie ).

Akkurat i dag er jeg ganske oppgitt over sjefen min, men jeg håper og tror at det er forbigående.
Postet 28-06-23 kl 12:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det høyrast vondt ut, star. God betring.
Postet 28-06-23 kl 12:32 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Takk. Er ganske vondt ja så fort jeg beveger meg.
Postet 28-06-23 kl 13:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Jeg har morratrent hos Herremannen på Sats, og nå er jeg i Lillestrøm for å hjelpe Frøkna med å vaske ut leiligheta.
Postet 28-06-23 kl 13:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg er på jobb, sint som en veps og forbanner verdens pamper og populister og kameraderi og mangel på integritet i tirader som jeg forsøker å holde på innsiden.

Flott dag. Nydelig! Strøken.
Postet 28-06-23 kl 14:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no