Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 29-06-23 kl 06:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Starter dagen med hjemmekontor, så må jeg vurdere hva jeg gjør når alle våkner. Stille og rolig enda i hvertfall.
Postet 29-06-23 kl 07:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag kunne jeg hatt hjemmekontor, men snuppa har bedt pent om jeg kunne dra på kontoret. Jeg bråker nemlig så mye når jeg har møter på "morgenen" - altså rundt kl 12.

Vel, hun skal jobbe sin dose senere i sommer, så da kan jeg godt være litt snill nå. Det er uansett gode dager på kontoret. I dag skal vi sågar få kake siden et stort prosjekt er avsluttet.

To dager igjen før f, og jeg fikk akkurat brev om at det prosjekt som skikkelig brenner under føttene våre ser ut til å få utsettelse. Riktignok innebærer det at jeg har tre svære leveranser i løpet av 14 dager i høst, men jeg tror allikevel at det er å foretrekke.
Postet 29-06-23 kl 07:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. På kontoret og klar for en god dags arbeid med diverse møter.
Postet 29-06-23 kl 08:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg driver å forbereder meg mentalt til å flytte meg fra senga til badet. Har sovet overraskende godt. Dvs jeg har ligget i ro noe som ikke er helt vanlig.
Postet 29-06-23 kl 08:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Vil bare ønske alle en flott torsdag.
Postet 29-06-23 kl 08:21 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært måkefest i bakgården vår i natt, så at jeg ikke har sovet supergodt var ikke min feil. Det bor bor to små måkeunger i bakgården som ikke kan fly, og det kommer tidvis rev på besøk for å ta dem. Den reven møtte ganske mye motstand i natt, men i morges så jeg ingen unger så kanskje den lyktes allikevel.

Det var altså et helvetes leven ... lenge.
Postet 29-06-23 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 29-06-23 kl 08:50 av Tjorven
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret, rolig dag i dag, ingen møter. Jeg skal prøve å forfatte et brev som skal sendes til øverste sjefen.
Postet 29-06-23 kl 08:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! I dag skal vi ta toget til Edinburgh. Det gleder jeg meg til. Har ingen planer i Edinburgh, skal prøve å ta det litt rolig, hvis mulig.
Postet 29-06-23 kl 08:56 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kjenner at jeg godt kunne vært med dere på ferie, Kanina. Togferie er så behagelig. Man sitter godt og kan bare slappe av mens man transporteres og koser seg.
Postet 29-06-23 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Edinburgh er fantastisk, kos dere!

Rolig morgen her, bare jeg som er våken. Ungdommen sover til 12-13, så jeg gir litt opp å være musestille.
Postet 29-06-23 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Tjorven: joda, det er behagelig å ta tog, men det er mye annet som er stress også. Mye gåing, og vi har vært slitne underveis. Når jeg kommer hjem, venter noen dager med jobb igjen, og så må jeg ha ferie fra både jobb og ferie!
Postet 29-06-23 kl 09:41 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror jeg skal komme meg ut en tur og hente de nye brillene før jeg hiver innpå smertestillende. Med nye briller så forsvinner forhåpentligvis en del av hodepinene.
Postet 29-06-23 kl 10:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har lyst å dra på togferie, men er ganske dårlig å pakke lett, så jeg tror det er litt dårlig kombo. Men i helgen skal jeg med tog til Køben, bare helgetur så jeg trenger ikke så mye baggasje og bare fra Gøteborg til Danmark. Kjører minsten og hunden til barnevakten først.
Postet 29-06-23 kl 11:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er definitivt en fordel å kunne pakke lett hvis man reiser på togferie. Da jeg var en måned på togferie hadde jeg med meg 5 kjoler, to par sandaler og undertøy. Det var det.
Postet 29-06-23 kl 11:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har mer enn det på pakkelisten for helgen.
Postet 29-06-23 kl 11:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ikke mer enn fem kjoler, men jakker, bukse, shorts, topper, 3 par sko etc. skal i femtiårslag. :fest:
Postet 29-06-23 kl 12:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Totalt utkjørt. Men nye briller er på og så fikkj eg gjort et par andre ting når jeg først hadde parkert på senteret.
Postet 29-06-23 kl 12:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg har ett par jeans, ett par linbukser, en shorts, fire tskjorter og en kasjmirgenser. Alt fikk plass enten på meg, eller i en pakkepose på str med en litt stor toalettmappe. Men det baller på seg med bagasje, når man er innom en bokhandel i hver by!
Postet 29-06-23 kl 13:05 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i dag og har strevd veldig med PC-en, eller det vil si en av skjermene og dokkingen. Men nå har jeg "batterert" og fått skiftet en kabel som det åpenbart var noe feil med. Så nå er alt på stell igjen. Sånt kaster bort mye tid altså!

Jeg stakk hodet frem i et allmøte i dag og snakket sikkert alt for mye. I hvert fall føles det sånn nå etterpå. Jeg burde jo bare tie stille.
Postet 29-06-23 kl 13:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no