Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 11-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 36

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Fantastisk helg er over. Uken må bare bli bra.
Postet 11-02-19 kl 08:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Tror forkjølelsen har begynt å slippe taket, jeg kjennes i alle fall lettere.
Travel dag, så bare å komme seg på hesten. Hupp hupp.
Postet 11-02-19 kl 08:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei til hesten, her og.

Fin helg, det er så deilig nå når helg alene med ungene bare er kos.
Postet 11-02-19 kl 08:25 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ny dag, nye muligheter, alle er blide til og med tenåringen!
En rask kaffe og svusj på jobb og skole.
Postet 11-02-19 kl 08:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, ikke alle var blide her. Men nå har de sureste kommet seg av gårde, og jeg skal nyte roen på hjemmekontoret noen timer.
Postet 11-02-19 kl 08:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Fantastisk helg her også, med utsikter mot noe som ser ut til å bli en finfin uke. Aller først blir det kaffe og jobbing.
Postet 11-02-19 kl 08:57 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

Jeg har hatt en god helg og er mye bedre av forkjølelsen min.

Akkurat passe travel uke og humøret er ganske godt.
Postet 11-02-19 kl 09:00 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Har ligget våken en god del i natt pga skranglete rygg, men er våken og på jobb. Nå kaffe!!
Postet 11-02-19 kl 09:07 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Absolutt sur tenåring her. Vi voksne jobber intenst med å være Voksne i situasjonen.

Men hey, har noen timers gjemmekontor før møte i byen, så jeg tror arbeidsdagen blir OK, i hvertfall.
Postet 11-02-19 kl 09:17 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er jeg den sure, men jeg stod opp etter at de andre var ute av døra så de hjemme merket det ikke. På jobb har jeg kontor og det er ingen som reagerer om døra til kontoret er igjen. Satser på at kaffe hjelper.
Postet 11-02-19 kl 09:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er også ualminnelig sur i dag og det er tydeligvis så eksotisk for de rundt meg at de ler ubehøvlet. Denne mandagen blir bratt.
Postet 11-02-19 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Med mann på sykehus og nyfalt snø, og skidag for ett av barna, ble det litt mer kaotisk morgen enn vanlig. Kan noen lære meg å starte snøfresen?
Postet 11-02-19 kl 09:39 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært ansatt hos ny arbeidsgiver i en uke, og så får jeg e-post om at jeg er kalt inn som meddommer ... førstkommende torsdag! Er det virkelig greit å gjøre sånt med så kort frist?
Postet 11-02-19 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Skal til tannlegen om en time
Postet 11-02-19 kl 10:04 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Hva tenkte jeg på da jeg planla denne uka?!
Postet 11-02-19 kl 10:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra skolebenken.
Denne dagen MÅ bli produktiv. Og jeg er ***nervøs for veiledningen senere idag og dommen over innsendt arbeid.

På den bra siden: det var lyst når jeg våknet idag. 17 dager sånn ca til den første vårdagen.
Postet 11-02-19 kl 10:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hurra for lyset og at det går mot vår. Eg var i sandens i helga og gjekk tur i sola og såg på gamle steingjerder. Det var så vakkert og gav verkeleg håp om at våren kjem snart.
Ellers skal eg surfe rolig og verdig inn mot vintertiden om to veker med å la elevane ha ein speed date med Hamsun i dag.
Postet 11-02-19 kl 10:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Lykke til med veiledning, Trixie!

Her er det siste innspurt før vinterferie, jeg teller dager. 5 hektiske arbeidsdager. Og snaaaaaaaaart vår. Jeg trenger vår helt desperat!
Postet 11-02-19 kl 11:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her blir det travel uke, med møte og kurs, men jeg klarte i hvert fall å starte den med en liten treningsøkt. Og den ene rapporten jeg trodde jeg måtte gjøre ferdig i dag blir gjort av noen andre, så da var det en ting mindre å styre med.
Postet 11-02-19 kl 11:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Her er det siste kontorinnspurt før travel møteuke. Og så skal jeg komme i gang med trening etter to uker med sykdom. Jeg har selvfølgelig klart å strekke noe i låret og må nok være ganske forsiktig, men satser på at en time med pilates er innafor.

Ellers har jeg nå levert ferieønsker og planlegger to dager fri i vinterferien, fri i arbeidsdagene i påsken og fem ukers sommerferie. . Jeg har overført ferie fra i fjor og har 32 dager med ferie og masse avspasering.
Postet 11-02-19 kl 11:44 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var i Fredrikstad i helga, og der ble det full vår i løpet av lørdag med bare veier og fortau. Det var litt nedtur å komme hjem til snø-helvetet her. Det faktum at flyet var forsinket og jeg ikke var hjemme før halv to i natt, gjør det ikke bedre.
Postet 11-02-19 kl 12:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ha! Jeg ble fritatt for rettstjeneste denne uka. De var enige i at innkalling 5 dager før oppmøte var mer enn man kunne forlange etter noen få dagers ansettelse.
Postet 11-02-19 kl 12:50 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Forhåpentligvis siste uka med full sykemelding, jeg er lei. Men bør kanskje fokusere på studier da istedet for å henge her?
Postet 11-02-19 kl 13:09 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Så bra du fikk fritak Tjorven.
Jeg har litt blåmandag kjenner jeg. Tom, lei og lite motivasjon. Hjelper ikke på at jeg bombarderes fra alle kanter med all slags mulige spørsmål.
Postet 11-02-19 kl 13:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Kanskje du skulle til samme rettssak der mannen min er innkalt som vitne, Tjorven. (Hvorfor pokker kan ikke folk bare ta tilståelsessak når det finnes vitner?? )
Postet 11-02-19 kl 13:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
På vei til nok en forelesning jeg synes er unødvendig, og som stjeler tid fra det jeg burde gjøre; skrive bachelor.
Postet 11-02-19 kl 13:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er observert snøklokker i full blomstring i løpet av helga, så nå er det definitivt håp om vår.
Postet 11-02-19 kl 13:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nei, den saken her var det nok ingen vitner til. Jeg vet jo ikke så mye, men temaet tilsier at det ikke var en slik sak. Nå har jeg uansett sluppet unna. (Det er forøvrig den 6 saken jeg er kalt inn til, og jeg har fremdeles faktisk ikke opplevd å faktisk skulle være meddommer. Men de andre gangene har det vært andre årsaker enn meg.)
Postet 11-02-19 kl 13:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Godt det ordnet seg, Tjorven. Jeg slapp i fjor da jeg ble kalt inn på kort varsel, men det var opp til dommeren.
Postet 11-02-19 kl 14:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Fyllekjøring er det mannen skal vitne i. Veldig ubehagelig.
Postet 11-02-19 kl 14:55 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøtt men blid etter en usedvanlig hyggelig, hektisk, sosial og musikalsk helg i regnbyen. Som til alt overmål vartet opp med nesten to hele dager med sol og blå himmel. Veldig deilig med litt vårfølelse, selv om jeg for det meste var innendørs. Strålende arrangement og glade mennesker!

Hjemme er mannen uendelig frustrert over krykker og vondt kne, og til alt overmål raste terrasseoverbygget sammen under vekten av ganske mye snø som var fnugglett men ble blytung i løpet av få timer. Ikke helt topp stemning kan man si.
Postet 11-02-19 kl 15:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Vi har krokus i hagen!
Fornøyd med arrangementet, Addison? Så bra! Jeg er jo ansvarlig for at alle blir møtt og fulgt og voktet, at dommerne er mette og blide osv. Fint å høre at det funker!
Postet 11-02-19 kl 15:05 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er alle juffer og eiere funnet og gjenforent?
Postet 11-02-19 kl 15:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Tror de fleste juffene har funnet eierne sine. men at det er mulig å MISTE et instrument som er så digert og veier så mye? "Jeg merket ikke at jeg hadde satt det fra meg...!"

Det *kan* jo være at første korps ut 0830 betyr første NM-pils inn er kl. 0900.
Postet 11-02-19 kl 15:59 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Det var aldeles supert HV!! Har nok gått en kule varmt for enkelte i helgen, som for vår del startet med full stans i flytrafikken fredag morgen. Da er det nervepirrende å ha nesten hele korpset i øst mens man kan risikere å måtte spille først på pliktnr. Noe de også måtte. Men det gikk heldigvis veldig bra, flyene kom i gang og alle rakk fram i tide.
Postet 11-02-19 kl 16:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 11-02-19 kl 16:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no