Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 21-08-20 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Våknet med gruggen hals, hes stemme og tett nese, så jeg må ta min første sykedag på 4-5 år. Og få testet meg, selvsagt.
Til vanlig hadde jeg aldri(!) vært hjemme for dette.
Pokkers pandemi.
Postet 21-08-20 kl 08:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg fikk telefon om jobbintervju i går. Det er kun ekstravakter, men det er fag! Mandag er dagen, og jeg gleder meg. Dette blir en bra dag.
Postet 21-08-20 kl 08:25 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Æsj, kjedelig, 007. God bedring.
Så spennende, Pappalille! Lykke til!

Hjemmekontor i dag også. Verken jeg eller mannen får komme på jobb i dag siden minstemann måtte testes, og fordi det plutselig er mye smitte i området pga utbruddet på NTG.
Postet 21-08-20 kl 08:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg heier på deg, Pappalille.

007: Jeg tror det er mange som tenker at de får unødvendig sykefravær nå. Sånn sett er jeg jo privilegert som er i "hjemmekontoradelen" slik at arbeidsinnsatsen vil stoppes av litt sår hals. (Som normalt sett aldri hadde holdt meg borte fra jobben heller.)


Jeg er i gang på hjemmekontoret, men det har vært tungt å komme i gang. Oppgavene som skulle vært gjort er ikke helt klare siden andre folk (som ønsker å bli leverandører) ikke klarer å følge instruksjoner. MEN; det er snart helg og det gleder jeg meg til ... selv om det er meldt voldsomme nedbørmengder i dag.
Postet 21-08-20 kl 08:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Pokkers pandemi, ja, helt klart. God bedring, 007!

Jeg har ruskesyk liten hjemme og en gjeng elever som melder inn såre halser og rennende neser. Dette blir en gøyal høst!
Postet 21-08-20 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God bedring 007 og jeg melder meg inn i heiagjengen til Pappalille.

Fredag allerede ja, når bare guttungen kommer seg ut av huset klarer jeg vel å starte på hjemmekontordagen. Han har kort dag på skolen i dag og skal ta blodprøver og gå på jobb etterpå. Første gang han skal ta blodprøver alene, etter eget ønske. Han har en tendens til å besvime når han tar de, men som han sier da får de bare legge meg ned da.
Postet 21-08-20 kl 08:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så bra, Pappalille!

Deilig at det er fredag, begge tenåringene har hatt en fin skolestartuke, men jeg ser jo på dem at de trenger litt hvile nå.
Postet 21-08-20 kl 09:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Lykke til Pappalille!
Og god bedring til 007! Denne syk/ ikke-syk vurderingen er kinkig om dagen!

Hjemmekontor-fredag her også. Håper strøm og internett holder, det meldes om heftige tordenbyger utpå formiddagen.

Kanskje plugge i laptopen mens man har sjans.
Postet 21-08-20 kl 09:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring 007.

Pappalille.

Jeg er på jobb på kontorkontoret. Jeg har bare legger og skjørt og det er sommerlig og fint selv om det egentlig var meldt masse regn. Vi får nå se.

Lillesøster skulle hatt aktivitetsdag på skolen i dag som ble avlyst på grunn av værmeldingen. Så elevene har fri og jeg kan tenke meg at noen på skolen sitter og er litt sure nå. Eller kanskje synes det var helt greit å få litt mer planleggingstid, i stedet for å måtte se på at elevene aktiviserer seg.
Postet 21-08-20 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Plutselig fredag! Endelig fredag!

Blå: jeg føler at denne uka med værmelding og vær har vært motsatt av den uka da det var meldt fint vær og vi forsøkte å male huset tidligere i sommer. Pussig nok blir jeg nesten like stresset av regnet som ikke kommer, som når det kom i veien for meg.
Postet 21-08-20 kl 09:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på jobb. Det var merkbart færre syklister i dag enn i går. Bare halvparten så mange hadde passert tellepunktet. Sikkert kombinasjon av regn og fredag.

Det skal bli godt med helg selv om jeg nok må jobbe en del. Minsten skal på treningscamp fredag, lørdag og søndag.
Postet 21-08-20 kl 09:55 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
God bedring, 007 og så spennende Pappalille.

På jobb og prøver å gå nedjustert litt garantier i hytt og gevær.
Postet 21-08-20 kl 10:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, kontordag her også. Virker som fredag er en god dag for slikt, det var i hvert fall mulig å få parkert den lille søte elbilen uten problemer, og det er ganske tomt i gangen. Her er det grått og meldt regn, og jeg synes egentlig det er bittelitt deilig.
Postet 21-08-20 kl 10:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring, 007.

Håper det blir mange ekstravakter pappalille.

På plass på kontoret, godt det er helg.
Postet 21-08-20 kl 10:28 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fulgt andreklassingen til skolen. Dagens høydepunkt!

Og nå skal jeg kjøre helt til Vestlandet, med dagens uvær i hælene. Så, svosj!
Postet 21-08-20 kl 11:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I Stavanger så har det allerede tordnet, lynet og regnet en stund allerede. Det begynner å bli såpass tett mellom lyn og torden, så jeg vurderer å plugge ut alt.
Postet 21-08-20 kl 11:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våknet i natt av heftig regnvær, nå er det lommert og varmt ute.
Skal til frisøren med minsten senere. Så en tur til kjæresten. Helgen skal brukes med mellomste på spa.

God bedring til alle syke.
Lykke til pappalille.
Postet 21-08-20 kl 12:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke!

Regn, torden og lyn også i sør. Minsten er på vei hjem fra leirskole, i båt, i dette været! Håper de vet hva de gjør; de tar neppe sjanser.

Dagens plan er å kjøpe vin, rød tror jeg, og få kommet godt i gang med tale til konfirmanten.
Postet 21-08-20 kl 13:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God bedring til alle syke
Lykke til pappalille

Jeg har endelig fått svar på koronatesten, så kan med god samvittighet komme meg ut av eviglang karantene. Har fått trent og er nå igang med jobb.
Postet 21-08-20 kl 13:40 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Der kom jeg i mål før helgen. Avtaleavdelingen hos oss har nå gitt meg tilnavnet Ekspress-Tjorven. Jeg velger å ta det som et kompliment selv om det ikke er helt sikkert at det er ment sånn. Det kan nok hende at jeg noen ganger har så stort fokus på å "få ting gjort" at det er noe som blir glemt, men foreløpig har prosjektene mine landet veldig stødig.

Nå er det helg om 10 minutter for min del!
Postet 21-08-20 kl 15:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg underviser i et rom hvor det drypper fra taket. Litt spenning i hverdagen der, altså. Imponerende nok, i et ganske så nytt bygg. Nå tror jeg vi snart tar helga.
Postet 21-08-20 kl 15:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ikke sikkert det er bygget sin feil, det kan være en glemsk vaktmester Blondie.

Hilsen hun som sitter på nåler og håper at "hennes" nesten 50 vaktmestere tar runden på takene på byggene sine i dag.
Postet 21-08-20 kl 15:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fått permiteringsvarsel, men ikke pga Covid-19. Jaja, jeg blir nå i så fall av de siste hvis det blir langvarig.
Postet 21-08-20 kl 15:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Får håpe det ikke blir lenge, star!
Jeg har tatt corona-test i dag, satser på svar i løpet av helgen. Uansett blir det en rolig hjemmehelg, og slik været er meldt blir det nok en del innetid.
Postet 21-08-20 kl 19:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kjipt, Star!
Postet 21-08-20 kl 20:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det var leit å høre, star.
Postet 21-08-20 kl 23:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er som sagt ikke første som må ut i så fall. Men tror ikke det går så langt.
Postet 21-08-20 kl 23:36 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no