Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 07-04-17 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Siste dag før påskeferie. I helga er det Rock mot rus, så i morgen har jeg en plan om å få med meg carpe diem. Skal være brannvakt både lørdag og søndagsmorgen intillegg til at jeg har et hus som må shines før jeg forhåpentligvis får besøk på mandag. Men uansett om jeg får besøk eller ikke så trenger huset en overhaling, så der blir bra uansett.
Postet 07-04-17 kl 08:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg er i siste-liten-før-påske-modus Kjørte tidlig til jobb og har vært her en god stund, har bil pakket til hyttetur stående klar utenfor. Gleder meg til helg og opplevelser
Postet 07-04-17 kl 08:56 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen i alle fall.
Påskeferie er helt fint, selv om jeg gjerne skulle hatt en reise å se frem mot, men jeg skal fikse hjemme i stedet. Bypåske kan være kjekt det også.
Postet 07-04-17 kl 09:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gler meg tol påske, tol å kunne sove lenge, vere saman med jentungen og venner og familie, spesielt 1,5-åringen som er familiens høgdepunkt dette blir ein bra påske!
Men i dag er det tur til Oslo, det er alltid litt stress, men deilig når eg er der.
Postet 07-04-17 kl 09:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ikke ha påskeferie før onsdag, så her er det vanlig helg først. Mannen er heldigvis på bedringens vei etter influensa.
Postet 07-04-17 kl 09:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal på fjellet, det frister sånn middels når det er meldt 15 grader på verandaen hjemme. Det blir bra når vi kommer opp, lange dager på ski og med folka jeg liker best i hele verden.
Postet 07-04-17 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Seks timer til påskeferie! Vi skal ingenting, og jeg gleder meg aller mest til en uke uten vekkeklokke.
Postet 07-04-17 kl 09:21 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Sju og en halv time til svært etterlengtet påskeferie her. Det hender jeg angrer litt på at vi skal ut på langtur, men på den annen side vil det hindre meg helt og holdent i å jobbe i ferien, og det tror jeg trengs.
Postet 07-04-17 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Juhuu. Kort og grei arbeidsdag. Litt frivillig jobbing. Og så er det påskeferie. Og den trenger jeg så voldsomt.
Postet 07-04-17 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Arbeidsgiveren min er så snill. Vi får fri hele påskeferien uten å bruke verken avspasering eller feriedager. Så jeg skal ha full påskeferie i år. Det tror jeg aldri at jeg har hatt før, så jeg gleder meg veldig til over en uke med fri.

Jeg skal bare komme meg gjennom denne arbeidsdagen, og jeg har planene klare for det jeg skal gjøre. Og det er overkommelig.
Postet 07-04-17 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Her er det GOD MORGEN.
Mamma og pappa var nettopp innom for å følge ungene til skolen og barnehagen, så nå har jeg huset for meg selv. Har allerede tatt av sengene, men nå nyter jeg en kaffelatte. Nesten så idyllisk at jeg burde skrevet det på FB, men det gjør jeg aldri.
Påskeferien har starta for meg og de andre starter i ettermiddag - det er første ferien vi har fri alle sammen hele påska. O lykke!

God påske, alle sammen.
Postet 07-04-17 kl 09:57 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg tror ikke jeg skal ha noe ekstra fri i påsken, muligens onsdag. Jeg har så mye å gjøre!

I natt måtte jeg gå tur med valp kl 4, det var ikke noe stas. Jeg gleder meg til å levere den tilbake i morgen, og ta meg en skikkelig lang lur på sofaen. Valp er mer pes en baby, garantert.
Postet 07-04-17 kl 10:00 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er ikke en god morgen når man lurer på om dette er den siste påska jorda får oppleve.
Postet 07-04-17 kl 11:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Albertine. Jeg har hatt så mange sånne påsker at jeg tenker at keep calm and carry on tross alt er det beste vi kan gjøre.
Postet 07-04-17 kl 12:24 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ja, det er jo ingenting annet vi kan gjøre. Men jeg liker ikke denne dommedagsfølelsen jeg kjenner på.
Postet 07-04-17 kl 12:33 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg skal jobbe mandag, men det er greit nok. Litt sur på en avis som har skrevet en artikkel om noe jeg har gjort på jobb. Det de dog ikke skriver, er at de snakket med meg i går, der jeg nyanserte det de baserte artikkelen på. Så jeg fremstår kjipere enn hva som er tilfellet. De kunne jo godt ha tatt med den biten, synes jeg.
Postet 07-04-17 kl 12:36 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på jobb med revisor i dag også, håper det ikke blir så mye lengre. Og siden vi ikke ble ferdige i går, må jeg nok hit noen timer til uka også.
Postet 07-04-17 kl 12:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei, da var tilsyn utført. Vi var litt uenige på et par punkter, så jeg er spent på hva som kommer ut av det (evt. pålegg og hva det i så fall er begrunnet med). Men det har jeg tenkt å glemme inntil rapporten foreligger.

Nå er det regnskap helt frem til påsken starter. Med et lite arbeidsavbrudd neste uke, dog, men lell!
Postet 07-04-17 kl 13:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer med ferdig tilsyn, Eia! Det er alltid interessant. Og skummelt.
Postet 07-04-17 kl 13:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
En av seksjonssjefene hadde kjøpt inn store mengder påskegodter som står i kjøkkenkroken på jobb. Det var sikkert derfor den ene kollegaen og jeg ble så ustyrtelig fnisete over What-Would-I-Say-statusene våre at vi ble sittende og tårevåtfnise en halvtime etter at vinlotteriet var slutt.
Postet 07-04-17 kl 15:35 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sitat:
Noen leker åpenbart ikke så mye med sterke leseopplevelser, og lillebror i keramikk.
Postet 07-04-17 kl 15:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Sitat:
Lager majones, loff og vinaigrette, og har nå en humle som tydeligvis var blitt lei av å bidra!
Late insekter, altså.
Postet 07-04-17 kl 15:39 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Sitat:
skal undersøke om å være medlem, men jeg er helt annerledes.
Postet 07-04-17 kl 15:48 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sitat:
FERDIG! Og truser og ser rett og slett ikke visste jeg hva jeg fikk da er PRO Science Fiction. Hvorfor elsker jeg stemte fjorten av prosessen med å ta en konferanse i hekken. Til slutt tok han av, og jeg klarer ikke å brøle I'm free, I'm free? Eller rette nynorsktentamen. Men som herjer henne her nyttårsaften.
Konferanse i hekken.
Postet 07-04-17 kl 15:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
5 Gutter9 og det beste med vi får litt shopping mens det sommerferie fra Rektorskolen.
Hmm..
Postet 07-04-17 kl 16:17 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Lansering av Redd Barnas rapport Hvordan er det bli orden på XXX Mamma, bankkortene har kommet!!! På tide å legge ut bilde for a mor, dette!
Postet 07-04-17 kl 16:19 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar


Her er det fredagsstemning, og litt feriestemning siden mann og barn har ferie fra og med i dag (planleggingsdag i barnehagen i dag). Jeg har vært på jobb, men benyttet mulighet til å dra hjem etter en ekstern befaring, så nå jobber jeg fra spisebordet og skal vel snart ta helg, tenker jeg. Jobbe litt til uken, men så skal det smake godt med noen dager fri!
Postet 07-04-17 kl 16:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sitat:
I like a bridge buliding peacemaker when you participate Frank Zappa
Passer en fredag.
Postet 07-04-17 kl 16:38 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Oppdatert 07-04-17 kl 21:38 av Pamina
Gammel
Frøy sin avatar
Liker ikke nyhetene fra Stockholm nå.
Postet 07-04-17 kl 16:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitat:
God gammeldags farang har prøvd curling i leppene
Nytt på leppefronten! Dette må bli en suksess dere!
Postet 07-04-17 kl 17:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Da har vi kjøpt festivalarmbånd, det var egentlig bare storebror som skulle i dag, men lillebror ombestemte seg så da drar vi alle tre. Jeg gleder meg mest til Carpe Diem i morgen.
Postet 07-04-17 kl 18:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Matildabot
Hvordan skaffe fastelavnsboller til søndag Fortell toåringen at på søndag skal vi spise boller, og at skolebuss er en dumipysjamasdag.
Så veit vi det.
Postet 07-04-17 kl 20:38 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Vi er på påskeferie! har hatt hodepine halve dagen og jobbet andre halve dagen, men vi er på hytta og tross alt, ferie!
Postet 07-04-17 kl 20:54 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no