Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-04-20 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks på vei til jobb. Dagens oppgaver egner seg ikke for hjemmekontor.
Postet 23-04-20 kl 09:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Oppdatert 23-04-20 kl 11:51 av Blånn
Gammel
Hjemmekontoret, har kaffe. Må ta en telefon, måtte bare ha en pause før jeg startet.

Invitert på pizzalunsj på jobb i dag; har ikke vært der siden 12.mars. Det blir rart. Savner ikke resten som sitter der, men det blir jo hyggelig å se dem en liten stund.
Postet 23-04-20 kl 09:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Frokost fortært, kaffe drukket. 7 minutter til jeg starter 1. time - skal ha fem gruppesamtaler i tysk på rappen. Slitsomt, men forhåpentligvis verdt det.
Postet 23-04-20 kl 09:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har vært tidlig oppe og kjørt storesøster på jobb. Men nå har jeg spist frokost og etablert meg på soveromskontoret.

Litt lite motivasjon i dag, men satser på at ting bedrer seg i løpet av dagen når jeg får i meg nok kaffe.
Postet 23-04-20 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har ingen gnist i dag etter dårlig søvn i natt.
Postet 23-04-20 kl 09:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Godt i gang på hjemmekontoret i finværet som ikke ser ut til å ha noen ende.
Postet 23-04-20 kl 09:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, har vært tilstede på hjemmekontoret en stund. Hører at hjemmeskoleungene har våknet og er i frokosten. Ute skinner solen og det er om mulig enda grønnere og vakrere ute i dag enn i går.
Postet 23-04-20 kl 09:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, jeg har kommet meg på jobb! Lykke! Jeg har faktisk savnet kjøreturen til jobb, muligheten til å omstille hodet mellom familie og jobb. Krysser fingrene for at jeg får til å være litt mer effektiv og konsentrert her, enn når jeg slites mellom brøkregning for 6. trinn, kaffekoking til lunsjen og å hanke inn lillesøster etter eviglange friminutt.
Postet 23-04-20 kl 09:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Jeg var tidlig oppe og fikk unna et par småting, resten av dagen skal jeg veksle mellom jobb og jordflytting.
Postet 23-04-20 kl 10:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@tink, en kollega av meg "går til jobb". Det vil si at når han er klar for dagen går han en liten tur i nabolaget før han kommer hjem og setter seg til med hjemmekontor. Rett og slett for å stille om hodet. Han er skikkelig fornøyd med den løsningen.
Postet 23-04-20 kl 10:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er invitert på avstands-utelunsj med tre kolleger i dag, det har jeg gledet meg til hele uka. Det hjelper at det er sommer ute.
Postet 23-04-20 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Fysisk på jobb i dag, heldigvis. Jeg venter på elever, men de har ikke dukket opp.

Humøret er så som så for tiden, psyken også. Jeg sover dårlig og er forferdelig hypokonder med vondter og alvorlige (dødelige) symptomer her og der. Og så vil jeg selvsagt ikke til legen, for han kommer bare til å bekrefte dødsdommen og det vil jeg ikke.
Postet 23-04-20 kl 10:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Overskyet og kaldt igjen her i dag, så da blir det forhåpentligvis litt lettere å konsentrere seg om jobb. Helt umulig når det er fint vær og jeg bare vil ut.
Postet 23-04-20 kl 10:15 av My My er ikke aktiv
Gammel
Sommer i sør enda, men det skal jo ikke vare.

Vi ble invitert på hyttetur til helgen, dvs dagstur på ski, men takket nei. Orker ikke pakke frem skiutstyr og vinterklær nå.

Begge barna badet i går og startet dermed sommeren. De går i shorts og t-skjorte, så å finne frem ull og jakker og votter utgår.
Postet 23-04-20 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 23-04-20 kl 11:18 av millact
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er på kontoret på ekte og har sett ekte levende mennesker utenom kjernefamilien!

Vi vurderer også hyttetur til helga, men jeg kjenner i grunn jeg er ferdig med snø og ski for denne gang.
Postet 23-04-20 kl 11:08 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var så sliten i går at jeg måtte ta meg en powernap før middag. Det hjalp heldigvis så jeg ble ferdig med en rettebunke. Nå har jeg hatt tysktimer, og er klar til å begynne på en ny rettebunke.
Postet 23-04-20 kl 11:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Møtebonanza ut uken og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få hodet over vannet. Det er så utrolig slitsomt å måtte ta alt på Teams.
Postet 23-04-20 kl 11:57 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er også sliten av Teams-møter. Og veiledning over Teams-chat, for det renner alltid inn MASSE meldinger fra folk som skal ha hjelp når jeg endelig er ferdig med en time og trudde jeg hadde fred til å sette meg med rettebunken. Jeg vil ha klasseromsundervisning.
Postet 23-04-20 kl 12:38 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Strå sin avatar
Jeg er ferdig med arbeidsdagen. Må begynner jeg å bli lei sola, så jeg sitter og sløver i andre etasje. Ryktet om mindre sommer virker oppkvikkende på meg.
Postet 23-04-20 kl 16:10 av Strå Strå er ikke aktiv
Gammel
Jeg var innom jobb en time og spiste pizza og printet noe og leverte et par regninger. Alle var så glade for å se meg! Jeg har derimot ikke savnet dem.....
Postet 23-04-20 kl 17:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ungene og jeg har gått en lang tur. Nå må jeg jobbe litt mer.
Postet 23-04-20 kl 19:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no