Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-04-20 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
The ironi; i dag måtte jeg ta strømbilen til togstasjonen fordi fossilbilen var tom for strøm.
Som bringer meg videre til Ingen av oss i heimen kan et pøkk om bil, men nå må vi vel lære oss å skifte ut 12 volts batteri. Først jobbdag på jobben.
Postet 28-04-20 kl 07:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Allerede godt igang med dagens møter. Blir nok en lang dag ser det ut til.
Postet 28-04-20 kl 08:02 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg ble vekket av brumlekoret mitt med bursdagssang. De er nå herlige det de sto trøtte i trynet, en bass, to tenorer og en tonedøv.

Nå kaffe/frokost før jeg skal sykle til jobb. Følte meg sykt miljøvennlig da jeg syklet hjem i plaskregnet i går.
Postet 28-04-20 kl 08:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn!
Postet 28-04-20 kl 08:23 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Jeg syntes gårsdagen var tung, men håper på litt mer energi i dag.
Postet 28-04-20 kl 08:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Gratulere med dagen, Blånn!


Her er Storebror oppe og i gang med sitt utrolig tidskrevende "rutineprogram". Han sto opp 0640 og er enda på badet. Så ting tar tid.

Har begynt å vekke Lillesøster, og håper at det går en smule enklere å få henne på skolen i dag enn i går.

Fikk sms fra lege om telefon-møte kl 1515 i dag, planen mens ungene er på skolen er å få vasket litt klær, jeg må innom apoteket en tur og litt avslapping. De fire timene de er på skolen er ikke all verden, men hjelper nå litt på.
Postet 28-04-20 kl 08:55 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn!

Jeg er på jobb i dag også. Blir nok til litt over lunsj, så skal jeg bygge "raised bed" til de nye aspargesplantene mine.
Postet 28-04-20 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn!
Postet 28-04-20 kl 09:06 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn
Postet 28-04-20 kl 09:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn.

Her er dagen i gang og jeg er med godt mot i dag, ungene smiler og alt er bedre enn i går iallfall.
Postet 28-04-20 kl 09:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn.

Plan for dagen, jobbe, vaske vinduer, løpe, luke litt, lage middag, strikke. O, spennende liv.

Veldig klar over at det kunne vært mye, mye verre og klager ikke (ikke veldig i hvert fall).
Postet 28-04-20 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Blånn

På jobb, men skjelven. Er litt kje av jobben for øyeblikket. Det som ikke funker funker jo bare enda dårligere nå som alle ikke er her.
Postet 28-04-20 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn!

Fra i dag av er jeg 50 % tilbake i jobb. Men denne dagen startet med å kjøre snuppa til en hastetime på tannlegehøyskolen. Knapt et ord utvekslet på veien og jeg er helt frynsete. Men hun ville at jeg skulle vente og så kjøre henne tilbake fremfor å ta buss og t-bane, så jeg sitter i bilen og venter.

Det blir litt godt å jobbe igjen selv om tempoet mitt ikke blir imponerende.
Postet 28-04-20 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hipp hurra for Blånn!

Ikke så effektiv i dag i går pga legetime for minsten som tok lang tid siden vi måtte vente på at emlaplasteret virket, så jeg må brette opp ermene i dag.

på Tjorven.
Postet 28-04-20 kl 10:20 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Blånn!
Postet 28-04-20 kl 10:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Blånn!

Her har undervisningen rullet i gang for fullt. Nå er det min tur til å kløne rundt i Zoom.
Postet 28-04-20 kl 10:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn!

Her er minsten dratt på skolen og jeg og junior har kontor oppe på stua og mannen nede i kjelleren. Junior og mannen drar nok på hytta i dag og jeg og mini kommer etter på torsdag. Skal bli greit med litt miljøskifte. Ikke for det. Jeg er tilbake på kontoret et par dager i uka så det går greit. Får både sett kollegaer og kommet meg litt ut. Ellers så ser at at mannen er pågrepet i Hagen-saken og har lest litt om den på morgenkvisten.
Postet 28-04-20 kl 10:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Blånn!

Jeg startet dagen med inngrep i narkose, nå er jeg ute av oppvåkning og tilbake på rommet. Effektive folk. Smiler glad av at jeg har flere å ringe til for å fortelle at det har gått bra. Fine greier.
Postet 28-04-20 kl 11:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn!

Det er så tungt å stå opp om morgenen. Denne hjemmekontorløsningen sklir mer og mer ut og døgnrytmen min likeså. Godt jeg har en samboer som er litt mer strukturert og får guttungen på skolen.
Postet 28-04-20 kl 11:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn

Jeg er på plass på hjemmekontoret, er nok hakket mer effektiv på kontoret, men noen dager passer det best å være hjemme.
Postet 28-04-20 kl 11:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Oppdatert 28-04-20 kl 11:39 av polarjenta
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen,Blånn.

Hjemmekontor, hente unge på skolen, pakke til å reise til begravelse i morgen. Bare denne uke blir ferdig snart.
Postet 28-04-20 kl 11:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn!
Postet 28-04-20 kl 11:55 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har spist eg marsipanegg i høve bursdagen til Blånn. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme
Postet 28-04-20 kl 13:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har bortekontor, og det er deilig. Har mye skype-aktivitet i dag, og det er så ugunstig å sitte hjemme når Frøkna og jeg deler kjøkkenbordet - både fordi det forstyrrer henne og av personvernhensyn.

Vi er vel en 5-6 stykker som er på jobb her nå, mot normalt 50-60, så føler at det er trygt nok. Alle vasker hender og bord så det koster etter.
Postet 28-04-20 kl 13:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Herlig Fintdethei! Jeg har fått kake, blomster og pepsi max på jobb. Ellers er det fantastisk flott å ha elever på skolen igjen.
Postet 28-04-20 kl 14:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Blånn!

Jeg har en bedre dag i dag. Til tross for 2 plussgrader og snø/hagl i luften. Blir godt med langhelg, kjenner jeg allerede nå.
Postet 28-04-20 kl 15:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn! Jeg har nettopp feiret deg med årets første softis. Dagen startet med samtaletime hos BUP med yngstemor, så en tur på jobb. Der sitter jeg nå og tvinner tommeltotter mens operativsystemet oppgraderes. Gikk ut møtte eldstejenta da, som var ferdig med dagens skolearbeid (jobbet fra morgen til kveld i går for å ha mer tid resten av uka), syklet seg en tur til byen, så spiste vi lunsj sammen. Og altså da en softis i sola etterpå. Koselig!
Postet 28-04-20 kl 15:55 av My My er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn.

Jeg er på jobb som vanlig, hektiske dager.
Nå en liten økt på spinningsykkelen.
Barnefri uke, jeg jobber med å lære med å få det til å fungere.
Postet 28-04-20 kl 17:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no