Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 14-05-22 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har ikke vært i kaffestua på flere dager; det går i ett her. Snart ferdig å pusse opp stue/kjøkken, da blir det litt roligere. Pappa kommer i dag og skal hjelpe meg med lister rundt vinduer og dører, og da er det bare igjen for elektrikeren å bli ferdig, pluss at jeg skal ha ny benkeplate på kjøkkenet. Pluss masse småtteri, selvsagt.
Postet 14-05-22 kl 10:05 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Spennende, Stompa!

Hektisk her også, før salg. Jeg er helt i innspurten nå, men det dukker stadig opp noe.
Postet 14-05-22 kl 10:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har kjørt yngste ned til skolen. Ett eller annet gamingopplegg. Mellomste russ kom hjem kl. 3.25 i natt. Plan for resten av dagen må bli litt støvsuging, klesvask og en handletur med yngste. Han trenger svarte sko til uniformen sin.
Postet 14-05-22 kl 11:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Russen kom hjem klokka 03.00, og gikk på jobb klokka 07.50. Og så er det visst på’an igjen i kveld. Godt det snart er over.
I dag er det husrydding på programmet og så bobler og Eurovision sammen med venner i kveld. Mannen har utsatt vindusvasken hele uka, og i dag er det selvsagt sol.
Postet 14-05-22 kl 11:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Konfirmasjon i dag, med tre familiekonstellasjoner. Godt jeg har vond rygg og en deilig forkjølelse, da.

Konfirmanten selv er forventningsfull.

Det går bra! :mantra:
Postet 14-05-22 kl 12:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Min minimalistruss sov søtt hjemme i senga i hele natt. Behagelig for oss, da.
Postet 14-05-22 kl 12:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Vi koser oss i Oslo!
Postet 14-05-22 kl 23:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no