Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Grunnlovsdagen

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Grunnlovsdagen

Postet 17-05-22 kl 09:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen

Skal ikke være noe sted før kl.13, så har god tid.
Må skjære opp litt frukt og steke en foccacia.
Postet 17-05-22 kl 09:29 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen! Nydelig vær her i dag, det er slettes ikke gitt. Ingen store planer for dagen. Yngste ønsker seg en tur til byen, men hun både sliter med et kne og er ordentlig forkjølet. Det er ingen hinder, sier hun. Det største hinderet er vel at hun faktisk må stå opp. Hun skal på den lokale skolen i ettermiddag med en venninne, da tenker jeg å ta meg en fjelltur. Is i fryseren, og grillmat til middag. Bunadsskjortene strøk jeg i går, så de er klare for de som ønsker å pynte seg. Lavterskel 17.mai med store unger, ja.
Postet 17-05-22 kl 09:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg skal tilbringe den med å jobbe som en gal i Ytlandet. Litt ille siden storesøster er russ og skal gå i toget med skolen sin, men det var ikke noen vei utenom. Det er nydelig vær, i hvert fall, og jeg har blå kjole, hvit cardigan og rødt smykke.
Postet 17-05-22 kl 10:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dagen, alle sammen!
Helt nydelig vær, så heldig
Venter med fjellturen til kvelden - behøver ikke ta på bunaden før i ettermiddag, da er det skoletog, konsert, og lykkehjul-ansvar
Postet 17-05-22 kl 10:08 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Første spilleoppdrag unnagjort, bare 3 igjen.
Gleder meg til i kveld.
Postet 17-05-22 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg har malt litt på morrakvisten. Nå har jeg vært i dusjen, har fått på meg første lag med ull, og sitter og jobber litt før jeg skal ut og treffe venninner om et par timer. Vi får se hvor lenge vi blir ute. Det kommer an på hvordan været utvikler seg. Det ser ikke lovende ut hos YR.
Postet 17-05-22 kl 11:04 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen

Sol, varmt og nydelig vær her i vest, og vi er på hytta. Jeg har byttet ut bunaden med shorts og ullsokker, og skal snart pakke sekken og gå en god tur på ski.
Postet 17-05-22 kl 11:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Gratulerer med dagen! Strålende vær i bartebyen og morgenen program er ferdig. Neste punkt er å være på busstoppet 15.45 så gooood rid 😁
Postet 17-05-22 kl 12:21 av him him er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen!
Frokost og prosesjon er unnagjort. Bunaden har pause i varmen en liten time.
Postet 17-05-22 kl 14:18 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer med dagen!

Vi har møtt på flaggheising med korpset vårt, spist frokost, besøkt mine gamle foreldre først, og så eldste med mann og barnebarn, hvor vi grillet pølser med sikkert 15 ulike tilbehør. Nå er jeg ute av bunaden og inne i birkenstock og kjole og kardigan og skal ikke gjøre noe resten av dagen.
Postet 17-05-22 kl 17:47 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har luftet bunaden i byen sammen med ca halve verden i formiddag. Nå har jeg vært på en fjelltur, dusjet, og venter på yngste som er på vift med en venninne. Det blir grilling når hun kommer hjem.
Postet 17-05-22 kl 18:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no