Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 20-05-22 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Er klar for sen frokost og kaffe før pakking og håndballtur med yngste. Ønsker alle en fin fredag og helg, når den tid kommer.
Postet 20-05-22 kl 09:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Endelig helg! Mai er en slitsom måned i år, men det bør gi seg i midten av juni når jeg er ferdig med å arrangere festival. (Det hadde vært betraktelig mindre stress hvis resten av komiteen hadde vært hakket mer interessert i å jobbe, det skal sies).
Postet 20-05-22 kl 09:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På jobb, men blir en kort dag, skal kjøre bonusnevøen min til dyrlegen, katta skal steriliseres, etterpå skal jeg har sykemeldingstimene mine.


Ha en fin fredag.
Postet 20-05-22 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Lurer på når jeg skal få avspasere alle overtidstimene mine jeg, til høsten kanskje?
Postet 20-05-22 kl 10:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hotellhelg med søsteren! Mamma Mia og afternoon tea. Blir stas. Først en kaffe med en venninne som er her på kjapp jobbmøte og som egentlig bor i Bergen. Hurra!
Postet 20-05-22 kl 10:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: På min jobb er det slett ikke uvanlig å avspasere alle fredager i november og desember. Jeg kommer også definitivt til å ha timer nok til å gjøre det i år. (Men trolig også så mye å gjøre på jobben at det ikke er praktisk gjennomførbart.)
Postet 20-05-22 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde håpet jeg fikk være alene ut neste uke, men neida.
Håret ble vesentlig kortere så nå føler jeg at jeg ikke har hår. Ble jo så lett. Er til skuldrene altså.

Hadde prøvebonanza i går på de klærne som har ligget bortpakket. Må visst bytte om litt i skapet.
Men jeg trenger overdeler.
Postet 20-05-22 kl 10:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tusen takk for koselige helsingar i går! I dag er eg klar for femtitre. Sånn er det. Tur til kjæresten og godt med helg!
Postet 20-05-22 kl 11:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Meh. Jeg er helt og fullstendig sylta.
Postet 20-05-22 kl 11:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fredag og griling til lunsj på jobben. Øverste sjef som er grillmester. (og vi har i allefall 4-5 kokker på jobb, men de har nok med å lage mat til flypassasjerer) Virkelig klar for helg, og håper migrenen snart parkerer for dagen.
Postet 20-05-22 kl 12:03 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring, Toffskij!

Jeg har rettebunke. Det går IKKE fort fram, jeg er helt gåen etter 17.mai-orging, barn som krever ekstra oppfølging og jobbstress, kronet med pollensløvsinn. Jeg ligger liksom to sekunder bak resten av verden og kjemper for å oppfatte hva som skjer. Jaja. Kommer vel gjennom.
Postet 20-05-22 kl 12:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
TGIF!
Beina begynner å komme seg etter marsjering og trasking på 17. mai. Fortsatt vondt på yttersiden av leggene, så håper det ikke setter seg betennelse eller noe.
Postet 20-05-22 kl 12:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Helt sylta her og, veldig unødvendig nå som det er nesten sommer ute. Heldigvis ingen store planer for helgen, så mye sofa og nesespray og bli frisk fort tid.
Postet 20-05-22 kl 12:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til de syke.

Lufta gikk litt ut av ballongen her. Jaja, 3,5 time igjen.
Postet 20-05-22 kl 13:32 av star star er aktiv nå
Gammel
gajamor sin avatar
Budrunde på huset vårt nå, så jeg får ikke gjort noe som helst vettugt på hjemmekontoret. Går skummelt treigt oppover!
Postet 20-05-22 kl 14:23 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Spennende med budrunde, gajamor.

Har første dag i ny jobb. Dette blir spennende. Eksamen ble levert sent i går kveld.
Postet 20-05-22 kl 15:33 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I dag har jeg blitt kalt både propp og flaskehals og fått beskjed om å tolke det positivt. Takk og lov for at det her helg nå.
Postet 20-05-22 kl 16:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no