Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-05-22 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Det regner. Det er deilig i en landsdel med stor skogbrannfare! I dag skal jeg bare kose meg inne. Må vel ut på en liten handletur, men ellers er det bare slækking og muligens kino på planen.
Postet 21-05-22 kl 09:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Vi trenger også regn, men det kommer til uken tror jeg.

Søpla og bruktbutikk er dagens plan.
Postet 21-05-22 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vi trenger ikke regn, men det kommer til uken likevel.

Dagens plan: fjelltur, pante flasker og handle litt, og strikke på nyinnkjøpt strikketøy.
Postet 21-05-22 kl 11:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi trenger heller ikke regn. Foreløpig er det overskyet.

Plan for dagen er å vaske klær og korkafe med et par venninner.
Postet 21-05-22 kl 11:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det regner, ja Misforstå meg rett, det er fint med regn, men det hadde jo ikke trengt å høljregne de to dagene jeg har hyggelige, sosiale utendørsplaner.

Starter dagen med bytur for å treffe venninner jeg ikke har møtt siden før pandemien! Og så foreldrefest i kveld. Det pleier å bli en fuktig affære selv uten regn.
Postet 21-05-22 kl 11:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg må fikse litt i hønsehuset, for om nokre timar skal eg hente 30 høns. Kjem til å bli full fest der i kveld Og nei, eg skal ikkje ha alle sammen, er berre 6 av dei som er mine. Resten skal vidare om nokre dagar.
Postet 21-05-22 kl 12:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Regn er fint. Jeg har spist frokost krydret med smertestillende og er på vei til jobb. Denne helgen er … lang.
Postet 21-05-22 kl 12:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal handle bursdagspresang til niese som blir 12 år. Hun har sendt meg en lang ønskeliste, men jeg skjønner bare hva halvparten av det er for noe. Forhåpentligvis kan ungene oversette for meg, for jeg kjøper IKKE AirPods til henne (en av de få tingene jeg skjønte).
Postet 21-05-22 kl 13:16 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
He-he, Tjorven - har fått noen sånne ønskelister i løpet av årene, ja.

Jeg er på farten til en times kjøretur hver vei for å se på håndballkamp. :cuphelg: I går øvelseskjørte eldste samme vei, men i dag blir det min egentid med musikk på full guffe.
Postet 21-05-22 kl 14:43 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lenge siden vi hadde vinstue på lørdagskvelden. Det er jeg klar for i kveld.

Jeg er alene hjemme med rødvin og smågodt. Og, siden det har kommet en ny sesong av Borgen fant jeg ut at jeg måtte se fra begynnelsen igjen. Og det har jammen holdt seg.
Postet 21-05-22 kl 22:51 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no