Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 22-05-22 kl 09:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen!
Dagen skal tilbringes på en sidelinjen. Det er fotballcup og heldigvis meldt oppholdsvær.
Postet 22-05-22 kl 09:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig. Vil sove lenge! Småpjusk i dag, så jeg har avlyst pt-timen.
Postet 22-05-22 kl 10:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Planen for dagen er litt jobbing nå snart, så en tur, og middagsgjester i ettermiddag.
Postet 22-05-22 kl 10:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg leser korrektur på en masteroppgave. Det er lenge siden sist. Men interessant tema og jeg har kaffe og brød i ovnen, så jeg koser meg.
Postet 22-05-22 kl 10:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Spist frokost på hotell og skal snart dusje og sjekke ut. Var på Mamma Mia igår og må si jeg storkoste meg. En forestilling å bli glad av rett og slett. Nå gleder jeg meg til resten av familien kommer etter på onsdag kveld/natt.
Postet 22-05-22 kl 11:10 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! En ganske så fin søndag. Jeg skal snart kjøre noen bunadskledde jenter til en venninnes konfirmasjon. Deretter tror jeg en lengre fjelltur lokker, for deretter å krasje i sofaen i ettermiddag. Husarbeid står ekstremt langt ned på listen over interessante gjøremål i dag.
Postet 22-05-22 kl 11:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må fortsette på kortet til minsten. Begynne på talen, dvs få det ned på papir.
Sette opp liste over det som må gjøres og handles.
Prøve å sy inn bunadsvesten min. Tror jeg.
Postet 22-05-22 kl 12:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal straks i bursdag til en niese som ble 12 denne uka. Min familie har bursdagene plassert slik at vi fikk til litt selskap også under pandemi, men ungene til brodern har vi ikke fått feiret. Så dette blir faktisk ganske stas.

Begge mine unger stod opp på eget initiativ i dag. Det skjer virkelig ikke hver helg, gitt.
Postet 22-05-22 kl 12:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann.

Kaotisk helg, mye jobbing. Det er ikke så bra for ryggen, men det viser seg at man får gjort en hel del liggende på sofaer rundt omkring også.
Postet 22-05-22 kl 12:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg nærmer meg frisk igjen, på koronadag 6. Bare litt rusk igjen i systemet.
Postet 22-05-22 kl 13:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Har sittet og sett sandvolleyball noen timer, yngste begynte i vinter og koser seg veldig. Deilig vær!
Postet 22-05-22 kl 14:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tur unnagjort, pluss en ekstra runde på kirkegården for å plante på grava til bestemor og bestefar - Frøkna er hjemme i helga og det er koselig å ta henne med. Fikk jobba en del i morres; nå har jeg én tekst igjen å vurdere, så avslutter jeg jobbing for dagen og kan gjøre klart til middagsgjester.
Postet 22-05-22 kl 17:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ikke har jeg sovet godt denne helgen og ikke har jeg matlyst. Jobben går virkelig inn på meg fortiden. Tror jeg må få rydde opp i litt i morgen.
Postet 22-05-22 kl 19:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Hjemme fra cup i Tønsberg. Mye kjøring frem og tilbake i helgen, men tredjeplass i A-sluttspillet smakte godt for både gutta og foreldrene.
Postet 22-05-22 kl 20:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har tilbragt dagen slumrende foran tv-en. Det trengtes. Skulle øvd til korkonsert på onsdag, men funker dårlig med null stemme.
Postet 22-05-22 kl 23:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no