Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 28-05-22 kl 10:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Ny tur på søpla, de to håpefulle skal gjøre skolearbeid og vi har planer om å besøke min bror og co på hytta en tur.
Postet 28-05-22 kl 10:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bunaden er på og straks på vei ut døra. Den er fortsatt for stor, men levelig. Bytter etter mat tror jeg.
Postet 28-05-22 kl 10:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen, Star!

Jeg har vært drosjesjåfør for eldste på morgenkvisten, nå er det litt mer visningsvasking før grillings hos svigermor i ettermiddag. Det er så fint å kunne glede seg til sånt.
Postet 28-05-22 kl 10:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jenta er ikledd bunad og sendt i kirka for sangoppdrag, mens konfirmasjonen me skal i ikkje begynner før klokka ett, så her set eg og psyker meg litt opp, men trur det blir bra når me kjem i gang. Gode folk me skal vere sammen med
Postet 28-05-22 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med konfirmant, Star! Håper dagen blir flott.
Postet 28-05-22 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Gratulerer med konfirmant!
Vi hat også vært på søpla. Rester etter snart 12 år med oppussing og rehabilitering ryddes bort. Lettelse med hver ting som kastes.
Postet 28-05-22 kl 13:53 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med konfirmant Star.

Her sitter jeg å skal skrive søknad på en stilling hvor det er jeg selv som har utformet stillingsinstruksen. Dette føles jo helt feil og heilt tullete. Jeg blir litt trassig tenåring og vurdere å vente helt til siste frist med å søke så de virkelig får kjenne på hvordan det er å føle seg lekt med, neida, joda.....

Mann er på skytestevne, jentungen koser seg med symaskinen og guttungen har gått til en kompis før de skal ta seg en tur på byen(!).
Postet 28-05-22 kl 17:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no