Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 05-03-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen, startet dagen med en femten minutters joggetur avsluttet med fem minutter sprint (bakkeløp, I might add), og rakk t-banen! Søndagsruter ass. På vei til jobb, full fres i dag, og har jeg riktig flaks venter det en trippel kaffe på meg på arenaen.
Postet 05-03-17 kl 08:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Ferdig med å flytte ting, i dag er det utvask. Det er i mine øyne den verste jobben....
Postet 05-03-17 kl 08:43 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Vi er snart hjemme fra en strålende tur. Hjem å pakke ut og hvile øyet i ett par timer før fem mil og strikketøy.
Postet 05-03-17 kl 08:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Korleis var turen i natt Frøy?
Postet 05-03-17 kl 09:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Veldig fin Hjertensfryd. Jentungen kastet opp men det hadde ingenting med bølger å gjør. De får det nok tøffere de som skal videre til Bergen.
Postet 05-03-17 kl 09:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Overnattingsgjesten og - verten har sittet og kvitret i tv-stua siden lenge før jeg vurderte å stå opp. Og de sovnet vel omtrent likt med meg, tenker jeg.

Jaja, "bare" en familiebursdag å delta i i dag. Rolige helger er helt sikkert oppskrytt?
Postet 05-03-17 kl 10:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Vi har hatt barnevakt siden i går og nyter tosomheten og en hel natts søvn uten barn i sengen eller noen som vekket oss tidlig. Nå har jeg kaffe og Netflix og mann som rydder i overetasjen. Helt fint!
Postet 05-03-17 kl 11:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Her er det avslappende søndag på planen. Mannen er ute. Storesøster kommer hjem fra ferie i dag. Lillesøster er nettopp stått opp og hun og jeg skal bare slappe av og rydde litt. Deilig.
Postet 05-03-17 kl 11:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Det blåser og snør, men det legger seg ikke skikkelig, ikke enda, så jeg lever enda i troen på at vinden blir det verste.

Null planer, holde huset, se femmil, kanskje bake noe og gjerne rydde litt?
Postet 05-03-17 kl 11:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi skal straks kjøre fra oslo og skal tilbringe dagen på rv 3. Utrolig stas med oslohelg! Ungene har storkost seg de også.
Postet 05-03-17 kl 12:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Siste feriedag, i morgen er det hverdag igjen.
Dagen i dag skal tilbringes i familiebursdag med 9(!) barn under 10 år og masete voksne. For å sitere Ludvig Klinke i Den spanske flue: Jeg tror jeg går og henger meg.
Postet 05-03-17 kl 12:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Det snør nå store filler og den legger seg. Sørlandet i mars, altså. Jammen godt det er under en måned til vi drar til Spania, et lyspunkt.
Postet 05-03-17 kl 12:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Jeg startet dagen med en to timers koselig skypesamtale( ) veldig greit at ungene sover lenge.

Nå skal jeg se på femmil på TV, og når den er ferdig skal jeg gå meg en tur er planen.
Postet 05-03-17 kl 13:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Femmil her, det er rolig i huset. Snø ute gjør at Vesla er opptatt fra morgengry til solnedgang.
Postet 05-03-17 kl 15:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Rakk tre haller i dag, men fikk bare sett to av kampene. Mellom de to siste kampene sklei mannen på isen. Nå er vi på legevakten. Venter på transport til Diakonhjemmet. Bruddet må opereres...
Postet 05-03-17 kl 18:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så kjedelig, Blånn! Håper det går bra!

Jeg og mannen har vært på harryhandel. Riktignok lite kjøtt og alkohol i bagasjen, men rikelig med glutenfritt. Og jordbærte.
Postet 05-03-17 kl 18:21 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Blånn; så vanvittig kjedelig! Håper det ikke blir alt for mye venting og tull. Hva er det han har brukket?

All sympati til mann og sykepleier.
Postet 05-03-17 kl 18:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Han har visst spiralbrudd i leggen. Ambulansen som skulle frakte ham til Diakonhjemmet kom nå. Der skal de vurdere om det blir operasjon i dag eller i morgen. Regner med at han kommer hjem i morgen ettermiddag.
Postet 05-03-17 kl 19:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Så kjipt, Blånn.

Vi har akkurat vinka farvel til gjestene i storebrors 7-årsdag - 7 fettere under 7 år er rimelig heftig det og. Gleder meg litt til å få de tre som er igjen i seng, så jeg kan besvime i sofaen. Ellers har bursdagsbarnet fått trommesett, så nå ser jeg trommevideoer på YouTube og prøver å lære meg litt sjøl. Og så lurer jeg litt på om jeg ikke må ønske meg bedre støyvern.
Postet 05-03-17 kl 19:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Au, det er godt han blir opererert.

Sånne skader passer liksom aldri. Håper han ikke har for mye smerter.
Postet 05-03-17 kl 19:29 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Auch Blånn. God bedring. Håper han kommer fort til.
Postet 05-03-17 kl 19:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Har googlet litt nå... Dette kan ta tid. Blir ikke påske på fjellet i år, tror jeg. Og Via Ferrata i Loen må vente enda et år (i fjor tryna jeg på sykkel, så vi måtte utsette...). Godt jeg allerede har 99 % av familielogistikken. Mannen kan sitte på en krakk og lage middag.
Postet 05-03-17 kl 20:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Så maks uflaks han hadde, Blånn! God bedring til ham.

Mathilda,det høres rimelig heftig ut.

Måtte ut og skuffe snø tidligere. Vinter i mars liker jeg ikke. Huset rister i vinden.
Postet 05-03-17 kl 23:02 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no