Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 04-06-19 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Vi sovnet for seint i går, så i dag er øyenlokkene tunge.
Snart jobbmøte med BUP, håper det er siste møte der før sommeren. Jeg trenger snart behandling selv. Ungdommen det gjelder er ikke særlig mye bedre, jeg vet ikke om det er viljen eller evnen det står på.

Jeje. Grei dag ellers, tror jeg, og i kveld er det Elton John-konsert.
Postet 04-06-19 kl 08:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobbreise og kjenner at jeg savner kontoret. Rapporten jeg leverte i går har fått massiv medieomtale, og hvis jeg hadde vært på kontoret, så hadde jeg fått masse skryt. Men her jeg er nå, så er det ingen som vet at det var meg (og noen til ... i rettferdighetens navn).
Postet 04-06-19 kl 08:41 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sitter hjemme ved kjøkkenbenken og prøver å lese meg opp på nytt prosjekt. Det er utfordrende med arbeidere rett utenfor stuevinduet mitt, men det går. Venter på IKEA-leveranse i dag, så jeg starter dagen hjemme og så tar mannen over om noen timer.
Postet 04-06-19 kl 08:55 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Straks klar for å starte dagen med en runde massasje på stiv nakke og skuldre.
Hjemmekontor i dag før jeg setter kursen mot en av de andre byene på innlandet og jobbintervju...
Postet 04-06-19 kl 08:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så gøy tjorven! Eg skal ned på eksamensgreier snart og så er det egentlig undervisning men me får sjå kva som skjer.
Postet 04-06-19 kl 09:01 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Venter på å få borde et fly. To dager på intern konferanse venter.
Postet 04-06-19 kl 09:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Du kan få kred av oss, Tjorven! Så gøy!

Jeg sto opp tidlig-tidlig for å få unna noe retting før jeg skal på tur med elever. Begynner å se enden på skoleåret nå, så jeg har funnet frem et ekstra gir.
Postet 04-06-19 kl 09:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kred til Tjorven!

Jeg sitter hjemme og jobber i dag, så jeg kan hente eldste når hun kommer fra klassetur om noen timer. Mistenker at de ikke har sovet så alt for mye.

Jeg driver mest med avslutting og overføring av saker og dokumenter akkurat nå, men skal ferdigstille en rapport og forberede en teamsamling også, så det er da nok å ta seg til! Mentalt i nedtellingsmodus til ferie og jobbskifte.
Postet 04-06-19 kl 09:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Sto opp halv fem. Fly-fast i Tyskland, men nå har vi i det minste kommet oss, med fly, fra Køln til Hamburg. Beste stopp; Køben.
Postet 04-06-19 kl 09:42 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I kveld er det Elton John.
Postet 04-06-19 kl 11:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Masse kred til Tjorven!
En av mine største bragder det siste året er hemmelighetsstemplet, så jeg skjønner litt hvordan du har det.

I dag er det i hvert fall ikke regn i Bergen. Det er jo noe.
Postet 04-06-19 kl 11:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kult Tjorven.
Postet 04-06-19 kl 11:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Jeg lurer på om det var den rapporten som jeg satt stor pris på i går. I så fall - takk til Tjorven
Postet 04-06-19 kl 11:37 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
I dag sitter jeg og ser på elever som har prøve. En liten gjeng som jobber hardt. Og jeg kan rette ettersom de er ferdige, og føre standpunkt fortløpende. Plutselig er dette året over, mitt første år i skolen. Det har virkelig vært gøy, jeg har lyst til å fortsette!
Postet 04-06-19 kl 13:21 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Norsktime, effektive elever. I går hadde vi "Norsk litteraturhistorie på 90 minutter" - det ble til 96 minutter siden to grupper måtte presentere i dag. Nå har vi "Språkhistorie og talemål på 60 minutter".
Postet 04-06-19 kl 13:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Elton John på meg også Annemede. Gleder meg
Postet 04-06-19 kl 14:09 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Kos dere på Elton John i kveld dere som skal. Fortell meg hvordan den var. Skal se han til lørdag.
Postet 04-06-19 kl 14:24 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fått hjem jenten min!
Postet 04-06-19 kl 14:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Kos dere på Elton John, dere som skal det. Jeg var på konsert med ham i Stavanger i 2004.
Postet 04-06-19 kl 15:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nnnngghhhjuninnnngggghhhh.
Postet 04-06-19 kl 16:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kos dere på Elton John i kveld damer!! Jeg skal da på Phil Collins-konsert 2. pinsedag, gleder meg og er veldig spent!
Postet 04-06-19 kl 16:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er ikke EJ syk da? Så noe i går om at han hadde kansellert konsert(er), mener jeg ...
Postet 04-06-19 kl 20:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
EJ spiller som bare det!
Postet 04-06-19 kl 22:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Addison, dit skal jeg også. Gleder meg skikkelig. Og synes det er veldig kult at Nicholas Collins spiller trommer på turnéen.
Postet 04-06-19 kl 22:35 av amylin amylin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no