Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 21-03-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Jeg har visst 12-åring idag så her har dagen startet med gaver og kokosbolle på senga.
Nå kaffe.
Postet 21-03-18 kl 07:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med 12-åring!
Postet 21-03-18 kl 08:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Millen!

Jeg skal jobbe med dokumentasjon og regnskap, ha lunsjmøte med hyggelig ekskollega, og ellers siste donter før påskeferien.

I kveld er det klassemøte for eldste om tur i 10. klasse (om to år) og siste pakking før vi reiser i morgen tidlig.

:nedtelling til India, 1 dag igjen:
Postet 21-03-18 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 12-åringen, Millen!

Jeg har fått landet litt etter helgen og har nesten fått oversikt over det som må gjøres før påske.
Postet 21-03-18 kl 09:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Grattis med 12-åringen! Det er egentlig en ganske fin alder.

Selv er jeg bare glad for at bilen ikke var død likevel. Og for at jeg har temmelig praktiske arbeidsoppgaver i ei uke med potensielt mye grubling.
Postet 21-03-18 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grattis med 12-åring
Skikkelig stiv nakke og skuldre, hodepine. Paracetdagen idag. Spinning og yoga i kveld satser vi på gjør susen.
Postet 21-03-18 kl 10:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis med 12 åringen Millen. :fest:

På jobb og har kaffe og alt for mye å gjøre, så hva gjør jeg da... prokrastinerer.
Postet 21-03-18 kl 10:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åring, Millen!

Masse å gjøre her og, men jeg havnet her i stedet nå, måtte ha en kort pause.
Postet 21-03-18 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har blitt takket av på jobben i dag. Hyggelige ord og blomst fra rektor. Hyggelige ord og gavekort på garnbutikk fra ansatte. Det blir rart å forlate skolen og begynne på en ny skole.

Nå er jeg en svipptur innom hjemme før sekretariatsvakt og kamp med minsten.
Postet 21-03-18 kl 18:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så hyggelig Blånn! Jeg har takket for meg på mail og på Yammer, og fått utrolig mange hyggelige meldinger tilbake, samt spist hyggelig middag med to helt nære kolleger lokalt. Det får bli min avrunding. I dag var jeg på lunsj med to andre som skal slutte samtidig, ikke i samme del av org. men folk jeg kjenner godt som har jobbet på samme kontor i mange år. I morgen er jeg invitert på lunsj på nyejobben, det blir spennende! Det er visst sesong for jobbskifte rundt meg! Mannen er i en håndfull lovende prosesser, vi tror at minst en av dem vil munne ut i tilbud, nå ser det altså litt lysere ut der også!
Postet 21-03-18 kl 20:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Oppdatert 22-03-18 kl 00:25 av Addison (Blå/blånn.. :gal:)
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vil og ha jobb.
Postet 21-03-18 kl 20:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Jeg vil og ha jobb.
Det skjønner jeg så utrolig godt!
Postet 21-03-18 kl 22:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Skjønner det også utrolig godt Millen, bare noen få måneder med mann uten jobb har gitt meg et snev av idé om hvordan det kan være å gå lenge uten. Krysser fingrene for deg!
Postet 22-03-18 kl 00:26 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no