Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 13-12-20 kl 08:10 av Kaffestuggu

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
En uke til solen snur, folkens! Hurra. Kaffe i koppen, fyr i ovnen, gårsdagens bakst skal snart varmes til frokost. Dagen gir utsikter til tur (som ble erstattet av baking i går), kanskje siste rest av julegaveinnkjøp og ellers ingenting.
Postet 13-12-20 kl 09:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ei uke til sola snur, hurra! Den livlinjen trenger jeg. Værvarselet sier regn, regn og mere regn.

Jaja, ikke så mye på planen i dag. Jeg skal dusje juletreet og forhåpentligvis rekker det å tørke så vi kan pynte det i dag også!

Og så skal jeg sikkert dusje hunden også, opptil flere ganger, ref nevnte regnvær. Og aller først trene litt og dusje meg selv.
Postet 13-12-20 kl 11:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her sludder det. Bedre enn regn, i alle fall. Eg må ut og gå, og det er egentlig berre å få gjort det kjappest mulig. Så kan eg kose meg med godt samvit etterpå, og få jobba litt. Eg skal i mål før jul, men veit ikkje heilt korleis eg skal få det til. Men det er vel slik at bunkene er størst før du har begynt? Hm.
Postet 13-12-20 kl 12:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Regn her også, skulle tro vi bodde i Bergen og ikke på Sørlandet. Jaja, er blitt vant til det.

Få planer. Kanskje gå innom en kollega som fikk valp forleden?
Postet 13-12-20 kl 12:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Baker lussekatter og så skal vi på senteret etterpå og finne hjerter vi kan oppfylle. Pluss et par småting til.
Postet 13-12-20 kl 12:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Regn her også. Vi skal bake og pynte litt før barna reiser i morgen. Skulderen min er vond, så jeg skal nok helst se på bakingen. Regner med at jeg får lov til å stå for grøtkoking litt senere.
Postet 13-12-20 kl 12:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det flott vær. Jeg har vært ute og gått tur.

Nå har jeg så smått begynt å rydde, planen er å gjøre ferdig all pynting i løpet av dagen. Skal også en tur på shopping, er en del av butikkene som har valgt å ha åpent i dag fordi vi er så mange som har vært i karantene til i dag.
Postet 13-12-20 kl 13:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Stille og rolig søndag her. Trur ikkje det blir lussekatter i år. Mellomste er mye foreldra mine for å hente pinnekjøtt. Det tar nok mesteparten av dagen. Me tuller ikkje med pinnekjøttet i denne familien. Så her er det dagstur til Evanger for å hente.
Eg har planer om å bake litt, men må først handle litt. Og butikken opner ikkje før 2,så eg kan daffe litt til.
Postet 13-12-20 kl 13:37 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helluuu! Det regner, jeg har hatt kvalitetstid med sønnene mine foran TV-en, (Mando og Nytt på Nytt!), straks skal jeg tusle en runde med bikkja, og så skal jeg hente jentungen, sveive innom mine polske venner som demonstrerer utenfor Østbanehallen i dag, og kjøpe lussekatter.

Lavtemposøndag før høytempouke.
Postet 13-12-20 kl 14:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blir ikke lussekatter her heller. Barna mener vi har nok kaker, men de få som er bakt er det ikke mye igjen av. Vi får bake noe neste helg eller kjøpe et par sorter fra bakeri i verste fall. Det ordner seg.
Postet 13-12-20 kl 14:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg glemte lucia, så må på butikken og lete etter safran. Lussekatter til kvelds kanskje? Vi har bakt pepperkaker og satt sammen pepperkakehus mens vi ventet på at butikkene skulle åpne, og nå ligger jeg på sofaen og prøver å finne motivasjon til å gå ut i regnet.
Postet 13-12-20 kl 15:02 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg rydder og rydder og resten av det jeg har tenkt å si passer best i gruffetråden.
Postet 13-12-20 kl 15:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no