Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar

Lørdag

Da er jeg hjemme etter to svært korte toppturer, publikum på fotballkamp og øvelseskjøring. Nå - klesvask og baking.
Postet 16-03-24 kl 16:50 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Lørdag

Hjemme alene, sambo er på tur med gutta og ungdommen flyr ute med med venner. Jeg har få planer annet enn å ligge til lading.
Postet 16-03-24 kl 16:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Da forsvant guttungen ut en tur. Jeg sitter med skattepapirene.
Postet 16-03-24 kl 15:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar

Lørdag

Hjemme alene, med ungdommer ute på hvert sitt og mann på dugnad.
Så her sitter jeg da og skriver på obligatorisk oppgave i HRM. Har fått en ukes utsettelse på den, men nå er fristen i morgen så jeg må bare få det overstått. Jeg er ikke på mitt beste og hjernen henger virkelig ikke med.
Postet 16-03-24 kl 15:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar

Lørdag

Jeg er alene hjemme med kattene. Nerder med streaming fra NM i bartebyen, tre av mine nærmeste er i ilden der. Samt ørti andre kjente så klart. Elitedivisjonen nå! Straks mellomste sitt korps. Ute snør det vannrett, håper solen tar det verste i morgen. Jeg måker IKKE snø!
Postet 16-03-24 kl 15:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Da fikk jeg gjort alt på lista gitt. Kom på enda en ting jeg hadde glemt stod på lista på IKEA. Men kom på det da jeg gikk forbi.

Gikk på et kjent fjes med kjent stemme på nest siste stopp. Vrei huet lenge før jeg skjønte hvem. Foreleser på ene faget i fjor.
Postet 16-03-24 kl 13:11 av star star er aktiv nå
Gammel

Lørdag

Har også vært våken i mange timer; ligger og tenker og grubler etter bisettelsen i går og neste neste uke.

Nå har jeg kaffe, skulle skrive referat etter årsmøtet i sameiet, men portalen er nede; får forsøke senere i helgen. Frisør og litt farging om en time og så må jeg til byen og lage fotobok til min mor. Satser på å få god hjelp og hente den på ekspresslevering.
Postet 16-03-24 kl 11:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar

Lørdag

God morgen!
Jeg har vasket badet og skal på fjellet med fjellselskap
Gi fra meg ett barn til kino og det andre til noen timer hjemme alene, noe han ser som en stor gave, flaks!
Postet 16-03-24 kl 11:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Lørdag

Jeg har bestemt meg for å ta dagens løpeøkt på mølle; kjenner at jeg ikke orker å løpe ute i nysnø, for det er så vanskelig å vurdere om jeg trenger piggsko. Kombinerer det med å ta ukeshandlinga, så da blir det spennende om bilen starter. 15 dager siden sist jeg brukte den, for etter at vi fikk mildvær har jeg bare sykla.
Postet 16-03-24 kl 11:11 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar

Lørdag

God morgen, sol ute. Snart øvelseskjøring, deretter tur og fotballkamp.
Postet 16-03-24 kl 11:05 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Lørdag

God formiddag. Nok en jobbelørdag her, men denne gangen er det fullstendig selvforskyldt siden jeg ikke fikk gjort noe i går. Tilbrakte dagen med å bli tatovert i stedet.
Postet 16-03-24 kl 11:04 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar

Lørdag

God morgen! Det snør og blåser ute. Jeg skal på et heftig treningsevent senere i dag. Grugleder meg.
Postet 16-03-24 kl 10:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Lørdag

Samme vær her som hos Fintdethei, så den planlagte kystturen sammen med venninne blir flyttet til skogstur. Ellers er jeg redd vi blåser på sjøen.

Lille skatt er på besøk, så kanskje det blir en trilletur også.
Postet 16-03-24 kl 10:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Lørdag

God morgen!

Jeg skulle vært på tur med koret i helgen, men den vonde halsen nekter å samarbeide, så jeg ble hjemme. Det blir bare å gjøre ingenting i helgen.
Postet 16-03-24 kl 10:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Lørdag

God morgen. Har vært våken siden kl 6, har akkurat tatt en dusj og skal vaske litt klær. Ellers ingen planer.
Postet 16-03-24 kl 10:00 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Lørdag

Planløs og fin lørdag. Har litt lyst på en fjelltur, men tror det er fryktelig surt og kaldt ute. 2 grader og nordavind. Får sitte her og nippe til kaffekoppen og tenke på det, mens jeg gjør ingenting. Vaskemaskin og oppvaskmaskin jobber da, fine vesenene.
Postet 16-03-24 kl 09:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Hadde planer om å stoppe kjapt innom IKEA på vei hjem fra verkstedet i går, men orka ikke. Like greit for når jeg våkna i dag kom jeg på en ting til jeg skulle ha. Tar det når de åpner.
Postet 16-03-24 kl 09:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar

Fredag

Det ble en fin avskjed med tante. Nå er broren min og jeg på vei hjem igjen. Glad for at jeg tok turen.
Postet 15-03-24 kl 18:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Det blir en heller dyr affære den bilen. Tror jeg har betalt den dobbelt opp etter dette.
Postet 15-03-24 kl 17:35 av star star er aktiv nå
Gammel

Fredag

Begravelsen er overstått; lite folk, men.

Straks jobbmiddag hos kollega. Trenger et glass vin!
Postet 15-03-24 kl 17:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar

Fredag

Er alene hjemme, de andre i huset pluss mellomste har begitt seg til barteby for spille NM i Janitsjar. Jeg skal følge med på streaming litt innimellom i helgen. Har egentlig ingen andre planer enn å få slappet nok av. Tror det skal gå fint.

Millact og Blånn
Postet 15-03-24 kl 14:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar

Fredag

Millact og Blånn

På kontoret, snart avgårde til kundemøte. Ser frem til rolig kveld i godstolen
Postet 15-03-24 kl 12:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel

Fredag

Kondolerer Blånn
Postet 15-03-24 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel

Fredag

Begravelse for han som ble drept i nord av konen. Gruer meg enormt. Nå fysio og så kjøre kollega til sykehus. Jobbmiddag hos kollega i kveld.
Postet 15-03-24 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Fredag

På hjemmekontor med passelig arbeidsmengde heldigvis.

I kveld skal vi på konsert med Odd Renè Andersen i Stavanger konserthus. Gleder meg!
Postet 15-03-24 kl 09:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Pakke ned arkiv i går og irriterte tommelen igjen.
Postet 15-03-24 kl 09:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar

Fredag

Jeg er på jobb, og har mye spennende på agendaen. Først skal jeg holde presentasjon på frokostmøtet for hele organisasjonen, og i ettermiddag er det møte med departementet. Det er godt å kjenne at man lever!

Jeg trente styrke på onsdag, og tok visst i litt for mye, for i dag har jeg store problemer med å starte bevegelse. Jeg tenker at jeg må ta en lett treningsøkt etter jobb for kanskje å bli kvitt det verste smertene.
Postet 15-03-24 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Fredag

God morgen! Jeg er på vei til Stavanger og begravelse. Ei av tantene mine døde i forrige uke.
Postet 15-03-24 kl 08:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Fredag

God morgen!
Håper EU-kontrollen ikke avdekker noen store feil eller mangler, Star.
Jeg setter kursen vestover i dag. Gleder meg til en hel med min familie. I kveld skal mamma, søsteren og jeg på Lysverket for å spise. Det blir spennende!
Postet 15-03-24 kl 07:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Tidlig på så da håper jeg at jeg kan gå litt tidligere. Spent på dommen av EU kontrollen. Håper inderlig den går gjennom, men innerst inne tror jeg ikke det.
Postet 15-03-24 kl 07:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Da kan jeg konstatere at jeg har pupper som egner seg ypperlig mammografi. Jeg tror jeg synes blodprøve er hakket verre.
Postet 14-03-24 kl 17:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar

Torsdag

Sitat:
Tar du beinmargsprøvene i brystbeinet eller i hoftekammen, Divine?
Begge deler! Jeg er visstnok det motsatte av beinskjør ("beinhard"), så de får det ikke alltid til i hofta, så etter å ha maltraktert meg der, prøver de ofte i brystbeinet i tillegg. Er enig i at brystbeinet er mindre vondt. Jeg får mye (vond) bedøvelse, men det tar ikke bort all smerten likevel.
Postet 14-03-24 kl 16:22 av Divine Divine er aktiv nå
Oppdatert 14-03-24 kl 17:14 av Divine
Gammel
Input sin avatar

Torsdag

Tar du beinmargsprøvene i brystbeinet eller i hoftekammen, Divine?

Jeg har hatt veldig, veldig mange. Rett etter behandling tok jeg hver uke. Og jeg har møtt leger som sier det er meningen at det skal gjøre vondt, og leger som setter massevis av bedøvelse. Han som følger meg opp nå gir så mye bedøvelse jeg vil omtrent, og det er bare bedøvelsen som er vond. Men jeg foretrekker å ta det fra brystbeinet, og da er det jo et veldig ubehagelig sug i nakken/bakhodet. Men det er ikke direkte vondt.
Postet 14-03-24 kl 16:09 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar

Torsdag

Jeg har tatt mammografi både når jeg har hatt store pupper og nå minus førti kilo senere, og det har ikke vært vondt noen av gangene. Litt ubehagelig når det skvises, men langt fra smertefullt. Jeg har tatt en god del ekstra mammografi de siste årene pga. vanncyster, og jeg gruer meg aldri i forkant.

Beinmargsprøve, derimot, det er vondt, det. Og det skal jeg på i mai.
Postet 14-03-24 kl 15:47 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar

Torsdag

Jeg synes mammografi var latterlig greit å ta. Hadde hørt så mye om at det var vondt, men ikke på meg ihvertfall. Gruer meg null og niks til neste gang.
Postet 14-03-24 kl 15:05 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar

Torsdag

Jeg syntes det var nokså ubehagelig, om ikke direkte vondt, å ta mammografi. Store, velfylte men ikke direkte perky pupper her. :bidrar:
Postet 14-03-24 kl 14:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar

Torsdag

Delvis perky bryst på meg og, og synes det er veldig ubehagelig med mammografi. Ikke så vondt at jeg ser stjerner, men sånn at jeg puster godt og konsenterer meg om det
Postet 14-03-24 kl 14:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Torsdag

Jeg syntes at mammografi var overraskende vondt. Jeg har forholdsvis store bryster. :deler:


Supertravel dag. Men, siden jeg har sittet lenge i to dager nå så skal jeg prøve å gå i sånn noenlunde tid uansett.
Postet 14-03-24 kl 14:16 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar

Torsdag

Jeg tok paracet før mammografi disse siste gangene. Det tar litt av edgen fra skvise-ubehaget.

Min er halvtomme. Det er superdupert, for det gjør dem lette å undersøke, og lette å finne ting i.
Postet 14-03-24 kl 13:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Jeg aner ikke om mine pupper er perky. De er i hvert fall store, men har overhode ikke form som teposer. Foreløpig sitter de godt festet til brystkassen. Egentlig er jeg ganske så godt fornøyd med dem.

Det gjenstår fremdeles å se om de er egnet for mammografi. Om et par timer vet jeg mer om det.
Postet 14-03-24 kl 13:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Torsdag

Er «perky» pupper en «problemstilling» for kvinner i normal mammografialder egentlig?
Postet 14-03-24 kl 13:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Torsdag

Jeg tror mammografi kan være vondt hvis man har veldig "perky" pupper. Jeg har to teposer, og kjente ikke engang ubehag.

Jeg er snart ferdig med ukas undervisning. Starta dagen med løpetur, og gikk til jobb etterpå, så jeg bikka dagen skrittmål før klokka 8. Fornøyd med det.
Postet 14-03-24 kl 12:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel

Torsdag

Var på mammografi for to uker siden, andre gang. Litt ubehagelig, men varer jo bare noen få minutter. GU er mye verre.
Postet 14-03-24 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Torsdag

Jeg skal snart reise til Trondheim og NM Janitsjar, så det er sikkert lurt å gå i dusjen og ikke minst begynne å pakke i kofferten.
Postet 14-03-24 kl 10:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Torsdag

Enig med de andre, det er ikke vondt med mammografi, men litt ubehagelig er det jo.

På kontoret i finværet.
Postet 14-03-24 kl 10:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Torsdag

Jeg synes ikke mammografi er vondt.

Syk i dag. Vond kropp, hals og hode. Feber? Vet ikke, men nok til at jeg bare ikke orker noe i dag.
Postet 14-03-24 kl 09:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Torsdag

Mammografi er ikke vondt, synes jeg, bare litt ubehagelig. Veldig lurt å få det gjort!
Postet 14-03-24 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Torsdag

Har tatt 2 ganger, Tjorven, og syns ikke det var vondt.
Postet 14-03-24 kl 09:41 av star star er aktiv nå
Gammel
star sin avatar

Torsdag

Da fikk jeg opp det jeg ikke fikk i sted, men ikke full tilgang på det jeg hadde full tilgang til på første forsøk.
Postet 14-03-24 kl 09:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Jeg var litt for engasjert på styrketimen min i går, og har vondt i hele kroppen. Fordelen med de styrketimene er at jeg sover veldig godt, så jeg kjenner meg veldig uthvilt i dag. Det er jo slett ikke hver morgen jeg tenker sånn. Kanskje jeg burde trene mer styrke, men det er jo så slitsomt.

I ettermiddag skal jeg til mammografi og det gruer jeg meg til. Noen sier at undersøkelsen er vond, mens andre sier det er helt greit. Jeg tenker at det uansett er greit å ha gjort selv om det ikke er noen skumle årsaker til at jeg skal ta undersøkelsen.
Postet 14-03-24 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no