Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar

Lørdag

Gratulerer med dagen Mave!

Stille og rolig start på dagen med kaffe og fotball, mannen har fjernkontrollen. Ingen sol ute, men skal prøve å få litt inspirasjon til å shine her i huset!
Postet 09-03-24 kl 11:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Lørdag

God morgen! Jeg har bursdag. :woop: Feirer med å være på jobb, og her har jeg vært siden litt over kl 04. Brutalt for en gammel dame.
Postet 09-03-24 kl 11:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Siste forelesning, dvs 2 av 2. Håper jeg kan ta inn noe fornuftig.
Men har så vondt så blir nok langdrygt.
Gikk ned og det vat livsfarlig. Han foran meg lå plutselig langflat og smalt hodet i bakken. Lett dryss over blank is.
Postet 09-03-24 kl 10:54 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar

Lørdag

Joda, kjenner godt kaffeduften
Rydding og rengjøring på planen her også, om enn ikke i stor skala. Vi har planer om å reise bort på besøksgården også, for å få en tur ut og for å kose på dyr i fjøset. (Sist gang ble jeg godvenner med en av grisene da jeg tydeligvis klødde på helt riktig sted, ikke visste jeg at jeg hadde talent for å sjarmere griser).
Postet 09-03-24 kl 10:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Lørdag

Kjenner dere ikke kaffeduften? Bare å snike seg inn.
Her skinner solen fra skyfri himmel, det er rett og slett helt magisk. Og jeg skal tilbringe denne vakre dag med storstilt husvask......., det har seg sånn at å vaske hus er så kjedelig, men når solen skinner får jeg inspirasjon. Så alle tepper og puter skal ut til luftings, og mor skal svinge pisken i håp om at flere inspireres .

Men først stille stund med kaffe og etterhvert litt frokost. Litt dårlig stemning hos tenåringen om jeg begynner rabalderet helt ennå, hun kom hjem seint etter en bursdag i går.
Postet 09-03-24 kl 10:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Ikke den beste bussturen hjem akkurat.
Postet 08-03-24 kl 17:05 av star star er aktiv nå
Oppdatert 08-03-24 kl 18:22 av star
Gammel
Addison sin avatar

Fredag

Gratulerer med dagen!
Spennende med NM Fersken! Jeg skal høre på noen lokale korps på søndag på RM, bl.a. ett av toppkorpsene som spiller samme stykket vi spilte i vårt NM (vi vant!! ). Blir gøy å høre en annen versjon. I kveld er det medlemsmøte og sosial samling med korpset, i morgen kammermusikkseminar, det blir artig å spille noe helt annet.
Postet 08-03-24 kl 16:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Fredag

Tror jeg kanskje hadde vært mer begeistra for fredag i dag om jeg ikke hadde måttet på jobb kl 04.30 i morra.
Postet 08-03-24 kl 15:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Fredag

Både dattera og jeg har funnet frem de røde strømpene i dag og har snappa hverandre med dokumentasjon.

Jeg er klar for helg med avslapning og kos. Jeg sniker meg unna et middagsselskap som mannens Rotary-lag inviterer til i kveld. Jeg har fått velsignelse av mannen altså, jeg hadde blitt med om han syntes det var stusselig å gå aleine, men jeg fikk fri og har hele kvelden for meg selv!
Postet 08-03-24 kl 14:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

2,5 time igjen, men her har sola forsvunnet.
Postet 08-03-24 kl 13:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar

Fredag

Eg sit i solveggen med ein kopp nybrygga kaffi og ein Sjokoladeklem. Prøver å puste.

Det er meldt fint her framover, så eg nytter høvet til å tømme utestova, demontere taket og forhåpentligvis få lagt nytt tak, vaska og møblert i løpet av helga.
Postet 08-03-24 kl 13:20 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Fredag

Fredag! Snart helg! Sol og småsko!
Postet 08-03-24 kl 10:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Fredag

Endelig fredag, men ingen hvile i helgen. Det er den store seminarhelgen med korpset med siste finpuss så vi blir klar til NM neste helg.
Postet 08-03-24 kl 10:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar

Fredag

Gratulerer med dagen!

Ungdommen har prøvemuntlig i dag, så han var litt småstressa når jeg leverte han på skolen. Planen er egentlig fjellet, men jeg tror piffen er gått ut av de fleste i familien og kanskje vi bare blir hjemme.
Postet 08-03-24 kl 09:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Fredag

Gratulerer med dagen.

Og trøsteklem til Blondie.

Det er vår i Bergen. Det er 8. mars og det er fredag. Jeg skal ha en fin arbeidsdag, så skal jeg gå i tog og så skal mannen og jeg ha en skikkelig fin middag hjemme bare vi to. Jeg var bortreist med jobb forrige helg, så det fortjener vi.
Postet 08-03-24 kl 09:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Fredag

Nydelig vær og kaffe i koppen her også. Har med turklær i bilen, så om motivasjonen holder blir det en liten fjelltur etter jobb.
Postet 08-03-24 kl 09:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel

Fredag

Nydelig vær! Kaffe i koppen, straks tannlege.
Postet 08-03-24 kl 08:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Fredag

Hurra for Kvinnedagen!

Jeg skal til logoped og så skal jeg hvile. Stemmen min vil ikke utføre jobben sin, så jeg er benket i noen uker. Det er overraskende slitsomt.
Postet 08-03-24 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar

Fredag

Beste dagen i uka
Først jobbehelg og så på tur med fine venninner på søndag etter vakt. Deilig gulrot å ha, det!
Postet 08-03-24 kl 08:43 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Endelig fredag. Hadde plan om tidlig buss, men det gikk ikke. Skulle ønske hodet var litt mer samarbeidsvillig. Litt dårlig spiral når jeg er så sliten at jeg ikke orker å gjøre mottiltak.
Nydelig vær ute da.
Postet 08-03-24 kl 08:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar

Torsdag

Tilbake på kontoret i dag. Alt finværet utenfor vinduet får meg til å se lengselsfullt ut.

En rolig kontordag med få møter i dag. Jeg rakk til og med å bli med på ni-kaffe.
Postet 07-03-24 kl 11:40 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Jeg hadde et fysisk møte i dag kl 8, så da var det bare å starte dagen i rimelig tid.

Jeg har koselige planer for langhelgen, og gleder meg til å avslutte arbeidsdagen.
Postet 07-03-24 kl 11:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Torsdag

God morgen. Vi har kjøpt oss ny bil. Bruktbil. Og nå driver vi og skal selge vår egen. Styr altså. Det skal bli utrolig godt å få dette unnagjort!
Postet 07-03-24 kl 09:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Torsdag

God morgen! Jeg er på jobb. Trøtt og sliten i kroppen. Livsstilsendring skal man ikke spøke med. Det knirker i alle muskler, nesten.
Postet 07-03-24 kl 09:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Torsdag

God morgen. På plass på kontoret før seminardag i byen i morgen.Uka har gått i en fei.
Postet 07-03-24 kl 09:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Torsdag

God morgen! Fortsatt syk. Følte meg litt bedre i går kveld, så jeg hadde et håp om å våkne frisk i dag, men dengang ei. Jobber litt nå på morgenen, men havner nok snart på sofaen igjen.
Postet 07-03-24 kl 09:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Torsdag

Ny dag nye muligheter.
Postet 07-03-24 kl 08:02 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar

Onsdag

Hjemmekontor i dag. Jeg er så trøtt og sliten for tida og følte for en dag med ull-joggebukse og litt slækk.

Jeg har 22-åring i dag som ble vekket med sang og gaver. Han har bestilt kjøttkaker og kålstuing til middag, så litt mer jobb enn en vanlig hverdagsmiddag da, men når det var det han valgte fra øverste hylle, så får han det.
Postet 06-03-24 kl 12:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Onsdag

Litt stutt natt her etter maratondag i går. Er på jobb, men har ikke så mye å bidra med. Legetime senere i dag.
Postet 06-03-24 kl 11:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar

Onsdag

Det er sol og jeg har på treningsklær. Dørtokkmila, here I come ...
Postet 06-03-24 kl 11:08 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Onsdag

Lykke til Tjorven.

Nydelig vær i Bergen. Jeg vet ikke om jeg får til å gå tidlig, men jeg kan i hvert fall nyte utsikten over en by i sol.
Postet 06-03-24 kl 10:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Onsdag

God morgen, trøtt og litt vondt i hodet i dag. Men kom i havn med viktig søknad i går, så det er kanskje litt dagen derpå.

Lykke til Tjorven. Sånn er det å være travel, noen ganger glipper ting, men det hjelper jo å være rutinert og godt forberedt.
Postet 06-03-24 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Onsdag

Dagen startet litt kaotisk helt uten grunn. Treningstøyet mitt ligger igjen hjemme og det oppdaget jeg etter at alle i familien hadde forlatt huset. Og så kommer jeg på jobb og innser at jeg skal holde et innlegg på en konferanse i dag. Jeg har sendt inn presentasjon og er egentlig godt forbedret, men jeg husket ikke at det var akkurat i dag. Vel, vel ... jeg vet hva jeg skal snakke om, så tilhørerne overlever at jeg ikke er "konferansekledd".
Postet 06-03-24 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Onsdag

God morgen! Jeg er syk. Litt bedre i dag enn i går, så jeg jobber litt nå fra morgenen av, så får vi se hvor lenge jeg holder.
Postet 06-03-24 kl 09:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Onsdag

Postet 06-03-24 kl 09:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Onsdag

Glemt både det ene og det andre i dag. Og så føler jeg at jeg er sent ute fordi det er så lyst ute.
Postet 06-03-24 kl 08:06 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar

Tirsdag

Blondie.
Postet 05-03-24 kl 16:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel

Tirsdag

Så trist, Blondie
Jeg kjørte en kollega til stor operasjon i Tønsberg i går og dro videre til Oslo. Hjem om noen timer i nydelig vær.
Postet 05-03-24 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar

Tirsdag

Kondolerer, Blondie!
Postet 05-03-24 kl 09:56 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar

Tirsdag

Jeg har og sneakers! Og i motsetning til forrige uke har jeg ikke tryna i oppkjørselen.

Kort uke, bare i dag og i morgen igjen før jeg tar helg i Roma
Postet 05-03-24 kl 09:56 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Tirsdag

Jeg har på sneakers i dag. Og det var helt lyst da jeg ankom jobb. Jeg har trua på bedre tider.
Postet 05-03-24 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Tirsdag

til de som trenger.

Jeg nyter at det er lyst når jeg går hjemmefra om morgenen, og at det nærmer seg joggeskoføre.
Postet 05-03-24 kl 09:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Tirsdag

Jeg er oppe og skal snart avgårde. Tung dag med begravelse for min jevnaldrende venninne. Jeg har heldigvis med meg moralsk støtte hele veien fra en annen venninne. Har blitt mye grubling og mimring.
Postet 05-03-24 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no