Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 19-05-19 kl 09:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Her starta dagen med gaver på senga, ferdig frukost, og så har trettenåringen laga heimespa til meg... for i dag blir eg femti! Og eg sit berre her og smiler!
Postet 19-05-19 kl 10:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Honda! 50 er stas.

Jeg fyller bare 41 i dag, men har fått gave av barna og skal ha gjest på middag i kveld.
Postet 19-05-19 kl 10:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hurra for 50 Honda.
Hurra for 41, Blondie.
Postet 19-05-19 kl 10:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for bursdagsdamene!
Postet 19-05-19 kl 11:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen Honda og Blondie!

Jeg planlegger å sitte så rolig som mulig i dag, all bevegelse fører til oversvømmelse, og jeg håper å komme i overgangsalderen sånn ca NÅ!
Postet 19-05-19 kl 11:06 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer, fine damer.

Gårsdagen var dagen derpå-dag, så det var godt å våkne uthvilt og i fin form. Jeg tror jeg må få unna litt ugressplukking i grusen rundt huset slik at vi kan få bestilt et lass singel.
Postet 19-05-19 kl 11:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer damer!
I dag skal jeg lese til eksamen før vi skal feire oldemor til ungene som blir 95år i dag.
Postet 19-05-19 kl 11:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Honda og Blondie.
Postet 19-05-19 kl 11:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer til bursdags-«barna»!

Jeg har levert mannen min på stadion for dugnadsarbeid. Jeg og ungene skal straks i bursdag til niese som blir 9 år. Jeg kjenner at jeg mye heller skulle vært på dugnad.
Postet 19-05-19 kl 11:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Honda og Blondie.

Her er det rolig søndag. Jeg sksl være mye i hagen og gjøre forberedelser til middagsselskap i morgen.
Postet 19-05-19 kl 12:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skulle ha vært i gang med jobbing (lista fra i går vokste fra 19 til 21 punkt og jeg fikk strøket ut 10 ...), men jeg orker bare ikke ennå! Vil heller gå en tur, men jeg er visst limt fast til sofaen ...
Postet 19-05-19 kl 12:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Gratulerer med dagen, Honda og Blondie!
Postet 19-05-19 kl 12:37 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Når det er kjekkere å vaske klær enn å lese til eksamen. Jeg tror jeg har kontroll og det jeg kan nå det kan jeg og det andre klarer jeg ikke å lære meg til i morgen uansett.
Postet 19-05-19 kl 12:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøy, Herremannen skal også ha matteeksamen i morgen, i S1. Han har foreløpig ikke gjort noe for å forberede seg.

Han ville forøvrig helst opp i tysk, og kom opp i matte. Frøkna ville helst opp i matte, og kom opp i tysk. Jaja ...
Postet 19-05-19 kl 13:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til Hondacrv og Blondie!

Vi skal i bursdagsselskap til grandniese som blir 2 år i dag.
Postet 19-05-19 kl 13:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Stompa, jeg skal bare kose meg med 2P-Y jeg. Egentlig fryktelig enkelt, men jeg har en tendens til å miste litt hodet så må bare ha mengde trening for å slippe det.
Postet 19-05-19 kl 13:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til Hondacrv og Blondie
Postet 19-05-19 kl 13:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Her har jeg planene klare i dag, det blir dynevask. Sommerdyner er lagt på og vinterdyner får en vask før de legges vekk, så nå må jeg leve med lyden av tennisballer som hopper rundt i tørketrommelen hele dagen.

Det er veldig fint med en dag uten store planer!
Postet 19-05-19 kl 15:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Litt lykkelig over at vi nå er på dag 4/4 med finklær i mai. To konfirmasjoner, 17.mai og nå 95årsdag har satt sine spor i dusje og stelle logistikken her i huset.
Postet 19-05-19 kl 15:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for Hondacrv og Blondie!

Vi har vært på tur, litt skog og ut til sjøen. Så en sleve. Ungene syntes det var spennende, ikke jeg.

Nå har vi lam i ovnen, nam nam.
Postet 19-05-19 kl 16:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vel overstått til Hondacrv og Blondie!!

Hvor bliver mandagen? Veldig mandag her i alle fall. Sliter fortsatt med tørre og ruskete øyne, nå er jo bjørk ferdig med å pollenspre seg, lurer på hva det nå er.
Postet 20-05-19 kl 10:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med overstått Blondie og Hondacrv,
Postet 20-05-19 kl 10:48 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no