Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 06-03-21 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Strutsen sin avatar
Først?
Postet 06-03-21 kl 11:05 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Jaggu!

Selv om jeg sov for lenge. Det vil si at enten er andre FP'ere like syvsovere, eller så (mest sannsynlig) er de oppe og gjør fornuftige ting.

Jeg skal snart gjøre noe fornuftig også. Mellomste skal gjøre skolearbeid; ta med en gammel, dvask dame på en 4 timers gåtur i skogen. Neida. Nesten da. Hun skal utføre et par ting som hun må dokumentere med bilde og ville ha med fotograf. Jeg har bare godt av det, så da sa jeg ja.
Postet 06-03-21 kl 11:09 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ligget pal i over et døgn, migrene med det resultat at ikke engang vann vil ned i magen. Ikke så høy i hatten nå, med andre ord. Heldigvis har jeg bare en monstrøs studieoppgave å skrive. (Jeg må levere det jeg har og så be om utsettelse, trur eg).
Postet 06-03-21 kl 11:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ajda! God bedring, Blondie!

Jeg har akkurat gitt eldste en økonomilærepenge. Han får ukepenger etter at han har gjort sine oppgaver i huset. Nå trengte han litt penger, og ba meg om en hundrelapp til diverse, så da fikk han en lekse i hvorfor det er lurt å gjøre oppgavene sine FØR helgen. Han ble ikke en hundrelapp rikere, foråsiresånn. :lærepenge:
Postet 06-03-21 kl 12:42 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har gjort unna litt kjedelig husarbeid, litt gjenstår. Burde skrive på ei tidligare gitt eksamensoppgåve, men den treffer meg ikkje i det heile tatt, så eg veit ikkje korleis eg skal løyse den. Og så er det masse gøy ski på tv, gjennom heile helga. Igrunn ei ganske grei helg dette.
Postet 06-03-21 kl 13:28 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hatt søndagsfølelse i 3 dager nå. Slik er det når man ikke er vant til å ha vinterferie.

Eneste plan i dag er ut å kjøpe lørdagssnop.
Postet 06-03-21 kl 13:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært en kort tur i byen for å kjøpe en bursdagsgave til min mor og levere briller til gjenbruk (mange par etter min eksmann). Fint å se at folk nå bruker munnbind, også i Markens faktisk.

Invitert på kaffe i hagen til naboer etterpå. Blir hyggelig.
Postet 06-03-21 kl 14:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oyh! Jeg har 1) sovet litt lenge, 2) løst litt kryssord, 3) drukket en god del kaffe, 4) lest papiravis, 5), ryddet litt hjemme, 6) diskutert boken jeg lånte OG leste i går, (Tvillingenes dagbok, Agato (?) Kristof, intense greier!), 7) dratt på kontoret for å gjøre sjelsdrepende oppgave, 8) kommet godt i gang med den, og nå sitter jeg her og 9) venter på søs som skal gå tur i byen med meg i dag.
Postet 06-03-21 kl 14:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg rydder i små steg.
Postet 06-03-21 kl 16:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har gått tur med venninne i frisk vind. Dessuten har jeg kjøpt Hekneveven og gleder meg til å lese!
Postet 06-03-21 kl 16:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Jeg har gått nesten 10 km på isete skogsti med mellomste og hund i dag. Føler meg supersprek.
Postet 06-03-21 kl 17:11 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sprekinger!
Jeg har vasket vinduer, og ellers sittet på ræv i godstolen. Har sjokolade og smågodt til kvelden.
Postet 06-03-21 kl 17:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her er det været fra helvete! Har vært veldig flink idag da. Bakt amerikansk ostekake og laget asiatisk biffsalat til kvelds, vasket, ryddet og støvsuget. Bra dag for indretjeneste. Nå sløving på sofaen.
Postet 06-03-21 kl 21:21 av vixen vixen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no