Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-07-19 kl 10:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Blått ute i dag. Total kaos på jobben. Omtrent alle bytter plasser. Sitter nå på en plass full av permer og papirer jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med
Postet 05-07-19 kl 10:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fredag og bare en uke til ferie. Gleder meg til helg og hyggelig overnattingsbesøk, men først skal jeg få unna et par ting på todo listen, som er altfor lang. Jeg må slutte å være så tidsoptmist!
Postet 05-07-19 kl 10:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fått hjem et barn med det jeg regner med er en full allergisk reaksjon. Hovne øyne, tett hals, vondt i kroppen. Har vart nærmere en uke, Zyrtec hjelper bare moderat. Jeg henger i telefonkø til legekontoret as we speak.
Postet 05-07-19 kl 10:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Noen timer til ferie. Skal ha fri i fire uker og det blir deilig! Ingen store planer og vi skal bare være i Norge. En Oslo tur blir det da. Begynner ferien med besøk i neste uke. Vi blir fire familier som skal henge noen dager. Blir veldig stas for det er så fine folk som jeg ser alt for sjelden.
Postet 05-07-19 kl 11:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skryt sendt til både kulturkontoret i kommunen og til Tidsreiser. Vi må bli flinkere til å skryte når ting fungerer.

Hektisk på jobb i dag, men en liten surfepause bedrer humøret i det minste.
Postet 05-07-19 kl 11:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Første feriedag - jeg startet den med å sove lenge før jeg jobbet litt.
Postet 05-07-19 kl 11:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Idag har jeg levert lillesøster i barnehagen for aller siste gang! Det er både godt og vedmodig etter å ha vært der i 10 år!
Ellers blir det rydde, vaske klær og å være ute i solen idag.
Postet 05-07-19 kl 11:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Nest siste fredag før ferien. Nokså hektisk første del av dagen, men har roet seg litt nå. Håper ikke det renner inn noe som haster mot slutten, VIL på trening kl. 17!!
Postet 05-07-19 kl 15:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Nattevakt på skole for 14 elleville -05-gutter. Nå er alle på rommet og i seng. Om 27 minutter samles alle mobilene inn. Til store protester, for de skal jo ikke spille kamper i morgen...
Postet 06-07-19 kl 00:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no