Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 08-07-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe, skal ta båt ut til en øy. Så her er det bare å pakke sekken med dagens nødvendigheter, når jeg orker å åpne øynene litt mer...
Postet 08-07-17 kl 09:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Våken her og. Planen er å ligge ved bassenget.
Postet 08-07-17 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Våken her og. Vært det lenge pga snorkende mann
Postet 08-07-17 kl 09:45 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er minste og jeg opp. Hun klipper og limer, jeg drikker kaffe.
Dagens plan er å pakke mer for ferie her i landet.
Det bøtter ned ute og det er helt grusomt å vite at det er ikke er noe sol og varme ferie i sikte.
:værsjuk:
Postet 08-07-17 kl 10:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Regnværsdag her også, planen er å få handlet litt og ryddet en hel del. Og kanskje fikse trampoline - har funnet en brukt som muligens passer i hagen her.
Postet 08-07-17 kl 10:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Å for ein strålande morgon
Full krangling mellom ungene før sju førte til lite pedagogisk brøleseanse fra mor som til slutt resulterte i at eldste pakket sekken og rømte! Thats a first!
Han tok ikke med seg sovepose, så det er jo lov å håpe på at han dukker opp før kvelden?
Postet 08-07-17 kl 10:28 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Regn. Trur det blir kafé og bibliotek i dag.
Postet 08-07-17 kl 10:38 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Regn (what else is new) og tom for kaffe, har ikke bil i helgen. Blir spennende å se hvordan jeg løser denne floken.
Postet 08-07-17 kl 10:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig helg og det regner! Gutta mener jeg har lovet en tur på Rush, bare fordi jeg sa at vi ikke drar dit når det er finvær. Så mulig jeg blir overtalt til det. Ellers er jo dette en fin dag for hårklipping og andre ting som kan løses på et senter. Jeg antar at tenåringene vil dit i hvertfall.
Postet 08-07-17 kl 11:05 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Regn! Kaffe! Snuskeruskeunger!
Postet 08-07-17 kl 11:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Biblioteket vårt har jo helgestengt! Hva gjør man da? Baker noe? Skulle gjerne hatt brettspilldag, men lillebror og brettspill går dårlig sammen. Angrer litt på at vi kjøpte oss tid til hagearbeid med iPad i går, for det betyr at ungene MÅ aktiviseres i dag. Sånn hvis huset skal stå noen år til, liksom.
Postet 08-07-17 kl 11:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Men å, for noen deilige i-landsproblemer!
Postet 08-07-17 kl 11:23 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I-landsproblemer!

Jeg er veldig hjertete i dag. Det er første dagen på gud vet hvor uendelig lenge jeg har kunnet stå opp med ungene, og ikke har måttet dra avgårde på jobb. Nå ligger fjortenåringen på sofaen med nestentoåringen i armkroken og ser på Sauen Shaun, og elleveåringen suller rundt og nynner.
Postet 08-07-17 kl 11:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Væl unt, Maverick. Væl unt.
Postet 08-07-17 kl 11:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så herlig maverick. Det regner her ute på landet også, jenta og faren skal i bassenget og eg skal rydde og pakke litt til me reiser på mandag. Blir deilig å komme seg bort litt etter heftig flytting, ryddig, utpakking og dating siste uka.
Postet 08-07-17 kl 11:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi kom hjem i går kveld og har sovet i egen seng. Sol er det også, så nå skal plenen klippes.
Postet 08-07-17 kl 11:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her måtte plutselig minste jenta og pappaen på legevakta. Hun hadde plutselig feber og hele kroppen full av røde prikker. Liker ikke.
Postet 08-07-17 kl 12:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi brukte gårsdagen på Tusenfryd (tror jammen jeg så en annen FP-er der også ). Det var stor suksess, men betaler litt for det i dag med en sliten og sur unge. Godt vi er ganske planløse i dag, da.
Postet 08-07-17 kl 12:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
.... og DER ringte en festival. Jaja, bare hjemmejobbing.
Postet 08-07-17 kl 12:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Håper det er noe uskyldig, Millen.
Postet 08-07-17 kl 13:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Skarlagensfeber er det hun har.
Postet 08-07-17 kl 13:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Oi. God bedring til henne.
Postet 08-07-17 kl 15:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk.
Postet 08-07-17 kl 16:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå lander speidergutten i løpet av den neste halvtimen og gemalen er kjørt for å hente ham. Vel ei uke i Bodø kjente jeg plutselig at var mer enn nok! Jeg gleder meg til å se ham!
Postet 08-07-17 kl 17:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Helt det samme her, Nenne, vi henter vår speider på flyplassen om en time. Skal bli deilig å få henne hjem.
Postet 08-07-17 kl 18:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da var kanskje speiderne deres på flyplassen da jeg var der nå i ettermiddag og hentet mine to som kom fra Kreta. Speidere overalt, og massevis av stressa voksne som prøvde fortvilet å holde kontrollen på alle, særlig de halvstore guttene (sånn type 10-14) som suste rundt på bagasjetraller blant bilene på parkeringsplassen, og som jevnt over ikke holdt seg der de fikk beskjed om å holde seg. De hørtes ganske slitne ut, for å si det sånn (de voksne, altså).
Postet 08-07-17 kl 21:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
De så litt bleike ut, ja.
Postet 08-07-17 kl 22:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Min var litt trøtt, og hadde bare brukt litt av tøyet sitt. Dvs ulltøyet. Alle t-skjorter og shortser var ubrukt. Godt vi skal til sol og varme nå.
Postet 09-07-17 kl 00:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no