Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 22-08-20 kl 09:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
I dag skal vi møte vårt nye firbeinte familiemedlem!
Postet 22-08-20 kl 10:23 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 22-08-20 kl 10:48 av Timar
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er tom for kaffefilter! Mannen hadde skrevet det på handlelista, men jeg sjekket ikke den da jeg var en snartur på butikken i går.
Postet 22-08-20 kl 10:28 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Så gøy, Timar!

Jeg skal rydde og vaske inne, både jobbstart og finvær har gjort ar slikt har blitt kraftig neglisjert. Jeg må bare finne den indre motivasjonen først. Mulig jeg må be noen på kaffe.
Postet 22-08-20 kl 10:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så grusomt, fersken! Eg hadde klikka!

Her skjer det lite, og takk og lov for det, etter konfirmasjon sist søndag og skolestart på mandag. Puh. Så eg skal jobbe litt, kanskje plante nye uteblomster, så besøk av ei venninne, og ete pizza hjå venner. Det skjer visst litt likevel men koselige ting da
Postet 22-08-20 kl 10:50 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har både presskannekaffe og instant kaffe, så noe skal jeg få i meg kaffe. Men jeg liker traktekaffe best.
Postet 22-08-20 kl 11:01 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Så koselig, Timar.
Fjellhelg med mannen, kun oss to. Den siste hjemmeboende jobber i helga, og så skulle kjæresten komme. Så hun var godt fornøyd da vi pakket og dro. Jeg bare elsker å ha store barn.

Det virkelig bøtter ned, så det blir innehelg med strikketøy og bok på meg, og fotball på TV (og noe skigreier) på mannen. Og hyppig sjekk på helse Norge ang. koronatesten jeg tok i går.
Postet 22-08-20 kl 11:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
007 - da er vi to på strikketøy og helsenorge, jeg tok også test i går.
Regnet ser ut til å roe seg, men det blåser bra i dag. Kombinert med forkjølelse blir det innedag her også, med et par turer ut i hagen for å følge med på tomater og annen moro.
Postet 22-08-20 kl 12:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skikkelig høstvær, ja. Jeg har på treningsklær og venter på motivasjon og at vondten i viljen skal gå over. Ingen planer denne helgen.
Postet 22-08-20 kl 12:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kom på at jeg har et tonn med pensum å lese, så da slapp jeg unna husvasken i dag også. Jeg betaler barnet for å ordne opp.
Postet 22-08-20 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på rundtur. Innom bruktbutikken for små vaser, Europris for tørk, bibliotek og senteret for å returnere noe på Cubus. Og så husket jeg på å se etter boksokker. Greit når de nå er på tilbud.
Postet 22-08-20 kl 15:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu. Jeg har prøvespilt CS:Go med poden som (fnisende) instruktør, og har antageligvis en lysende e-sportkarriere foran meg.

I dag er det jobbpusling, div administrativt, matlaging, rydding og henge med ungene som blir gjort og skal gjøres.
Postet 22-08-20 kl 15:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Krysser fingrene for negative koronasvar!

Jeg har vært på sko- og kleshandel med minstejenten, skikkelig koselig tur. Ellers er det en særdeles rolig dag, det passer meg helt fint.
Postet 22-08-20 kl 18:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Gjør siste liten ting til konfirmasjon og tror jeg har kontroll. Eldste lager nå pizza. I kveld må jeg skrive ferdig talen.

Har også vært med nesten full bil fra mamma til bruktbutikken. Sånn går det når de nå skal i leilighet. Blir mange turer dit fremover.
Postet 22-08-20 kl 18:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Negativ.
Postet 22-08-20 kl 18:57 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så bra, 007.
Postet 22-08-20 kl 20:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Så godt med negative tester!
Postet 22-08-20 kl 21:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så bra, 007! Krysser for negativt hos celebelen også.

Jeg har sett på MGP Jr med begge ungene, første gang minsten på sju fikk være oppe og se på det. Utrolig koselig!
Postet 22-08-20 kl 23:11 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no