Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 23-08-20 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe foreløpig, skal spise litt frokost og rydde kjøkkenet og stua. Pappa kommer på middag litt senere og en venninne på besøk senere i ettermiddag.
Postet 23-08-20 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet en liten morgenrunde med hunden, deilig stille og klart ute. Planen for dagen er det samme som i går, komme til hektene før ny jobbuke braker løs.
Postet 23-08-20 kl 10:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Oppe. Har kaffe.
Postet 23-08-20 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sol&sjø&utekaffe her. Er meg vel unt.
Postet 23-08-20 kl 10:46 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Regn og innekaffe her. Kan melde om første brett med hjemmelagde rundstykker i ovnen. :glorie:
Postet 23-08-20 kl 10:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! En stille stund med en kopp kaffe her før vi skal krysse landet igjen. Nå med voffs!
Postet 23-08-20 kl 11:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må rydde i dag. Og så gleder jeg meg til stingene skal ut i morgen. Stor hvit lapp i panna er ikke akkurat det jeg foretrekker.
Postet 23-08-20 kl 11:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Planene er å rydde og komme i orden til konfirmasjon.
Postet 23-08-20 kl 11:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har ligget og lyttet til regnet (og kirkeklokker) og bare slappet av.
Postet 23-08-20 kl 13:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann!

Jeg har drukket en kanne med kaffe, og sendt ut en drøss mailer jeg har hatt surrende i hjernebarken lenge, så det var ganske godt å få ut. I dag skal jeg ta en motorsykkeltur for å rense hjernen, og prøve å få til å jobbe konsentrert en time eller to etterpå.

Og henge med unga, da.
Postet 23-08-20 kl 13:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Vi kom oss ut på tur i deilig sensommervær, varmt og godt.

Burde begynne på husarbeidet nå.
Postet 23-08-20 kl 15:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Surt og vått her i dag. Jeg har hengt opp nye plissegardiner (opphengingen er grei, å kappe dem til rett lengde er pyton). Tenkte å gå på jobb en tur, men selv om YR meldte ingen nedbør neste 90 minutter, var jeg gjennomvåt innen 15 minutter. Så jeg snudde og gikk hjem. Orker ikke å sitte på jobb og fryse.
Postet 23-08-20 kl 17:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Klesvask og sløving her i dag. Siden jeg er forkjøla og venter på time for test kan jeg sitte her med god samvittighet.
Postet 23-08-20 kl 17:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no