Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-08-20 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Våknet kl. 5 i dag og fikk ikke sove, men det er jo freddan og sola skinner (foreløpig ihvertfall), så det går vel bra. Forhåpentligvis ikke så veldig travelt på jobb i dag. Har vært noen hektiske uker siden jeg kom fra ferie.
Postet 28-08-20 kl 07:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
G'morn! På jobb, og har drukket kaffe.

Her har det vært hektisk hele august, og det ser ut som om september blir likedan. Administrasjonsoppgaver må vente en stund til - produksjonen kaller.
Postet 28-08-20 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Litt kaldt på hjemmekontoret i dag. Men jeg har ullgenser og kaffe. Jeg ser at jeg må bestille mye ved om jeg skal sitte hjemme i høst og vinter.

Kort dag, handleettermiddag og middag hos min bror. Blir hyggelig
Postet 28-08-20 kl 08:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Litt trøtt i trynet siden jeg hadde kveldsvakt i går og er på vei til jobb igjen nå, men gårsdagen gikk strålende, og jeg aner at det blir mer jobb på meg.
Postet 28-08-20 kl 09:11 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God morgen!

Enda en som våkna alt for tidlig melder seg. Jeg fikk bakt brødet som har hevet seg i natt da til at minstemann og mannen fikk nybakt brød til frokost. Eldste drar så tidlig at han måtte stå over stakkar. Han fikk bare den gode lukta.

Har jobbintervju til intern stilling klokka ni og tviler på at jeg er veldig produktiv før den tid. Kryss fingrene for meg.
Postet 28-08-20 kl 09:15 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Så godt å høre, pappalille!

Mannen er sendt avgårde på pokerlag med kompisgjengen, så jeg er alene med ungene i helgen. Det er langt mindre slitsomt nå enn da han begynte med disse turene for 10 år siden.
Postet 28-08-20 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Så herlig, Pappalille

I dag har jeg med kake på jobb. Ble selvsagt igjen noe etter dugnaden i går.
Postet 28-08-20 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag.

Et webinar og et teams møte i dag kommer til å bidra til at dagen går litt fortere iallefall.
Postet 28-08-20 kl 09:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg multitasker meg bort i dumheten om dagen, jeg deltar på forelesninger, møter og har egen undervisning samtidig og med overlapp. Blir en etterlengtet helg om ni timer. hui:
Postet 28-08-20 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, kort dag i dag, skal kjøre mamma på sykehuset 2 timer unna.
Postet 28-08-20 kl 09:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Så utrolig bra, Pappalille.

Jeg skal jobbe litt, og så skal jeg pakke og dra til Stavanger. Planen er å gå Preikestolen i morgen eller søndag, vi får se hvilken dag det er best vær.
Postet 28-08-20 kl 09:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så fint, Pappalille!

Jeg sitter på UB og gleder meg over at begge hendene virker – jeg datt nemlig av sykkelen i går (veldig udramatisk) og fikk meg en skikkelig smell i høyre hånd, så jeg tilbrakte kvelden på Legevakta for å få undersøkt om noe var brukket inni der. Men det var det ikke, og i dag er den altså nesten helt seg selv igjen. Det passer jo bra, ettersom planen for de neste seks ukene er å skrive mer eller mindre nonstop.
Postet 28-08-20 kl 09:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På jobb-jobb.
Postet 28-08-20 kl 10:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er noe så innmari trøtt i dag, helt uten grunn. Har sovet godt, kan knapt huske at jeg har vært våken og sovet en time lenger enn jeg egentlig pleier. Likevel er jeg så trøtt at jeg sliter med å skrive ned noe jeg egentlig kan og vet noe om, og få produsert noe. Men nå logger jeg av FP og stenger verden ute i noen timer, så får vi se om det hjelper. Kanelbollen jeg spiste til frokost hjalp altså ikke.
Postet 28-08-20 kl 10:26 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da var intervjuet overstått. Det gikk ganske greit, så da spørs det bare om en som faktisk er Oslo-basert gjør en bedre figur enn jeg. Hvis ikke tror jeg i hvert fall jeg fortsatt har en sjanse. De satser på en kjapp avklaring om ikke annet, så jeg slipper å vente i uker og måneder.
Postet 28-08-20 kl 10:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så bra at intervjuet gikk bra, Nenne. Da er det bare å krysse fingrene.
Postet 28-08-20 kl 11:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Har aldri hatt så mye rene klær som jeg har nå etter mange mnd med hjemmekontor. I stede for å bruke 5min på en kollega bruker jeg de på vaskerommet heller. :koko:
Postet 28-08-20 kl 14:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er ond. Jeg har en prosjektmedarbeider som er helt notorisk på å ikke gjøre ting til rett tid ... og egentlig ikke i det hele tatt hvis jeg ikke bruker veldig mye tid på å mase på ham. På mandag gjorde vi en avtale om at vi skulle sende hverandre hver våre innspill innen utgangen av arbeidsuka. Jeg ble klar med mitt i går, men jeg sender ikke før om en halvtimes tid. Hvis han ikke har noe klart til møtet på mandag ettermiddag, så kan han få svette litt nå.

Eller ... det er i hvert fall sånn tankerekka ville gått i mitt hode. Jeg tror han er mer av typen "Oi. Da rakk jeg visst ikke det innen fristen. Da kan Tjorven få gjøre alt."
Postet 28-08-20 kl 15:21 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Oppdatert 28-08-20 kl 15:35 av Tjorven
Gammel
Nenne sin avatar
Men Tjorven, ser alle at han da ikke har gjort det han skal og tenker sitt? Ev. er det noen måte du kan sikre at alle ser det? Det er jo bare ikke greit å surre rundt og ikke levere som avtalt og så får det ingen konsekvenser.
Postet 28-08-20 kl 16:15 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no