Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 29-08-20 kl 09:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Frøken valp og jeg la oss seint i går i håp om at vi skulle sove litt lengre i dag. Det funket ikke helt sånn, gitt. Faktisk er det bedre å måtte ut midt på natta enn på morgenkvisten, for det er vanskelig å sovne igjen, både for to- og forbeinte.

Jaja, får mye ut av dagen da! Eller no'
Postet 29-08-20 kl 09:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Me skal ut å kjøpe mye klær til jentungen, så det blir koselig. Ellers tur, pizza i kveld og ja....finfin lørdag alle sammen!
Postet 29-08-20 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Under over alle under så er alle våken her i huset. Jeg skal snart ta med meg pappa og kjøre på hytta. Det er broren min som har overtatt den, så det blir spennende å se hvordan det ser ut nå. De har pusset opp.
Postet 29-08-20 kl 11:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hyttehelg og litt sløving på sofaen før tur til lokale butikken for kaker og kaffe. Det har de hver lørdag med hjemmebakte kaker. Koselig. Deilig å komme seg bort etter en veldig hektisk jobbuke. Det har vært helt kreisi etter ferien.
Postet 29-08-20 kl 11:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal klippe meg i dag. Og så må jeg fortsette vasking. Akkurat nå er det ingenting på kjøkkenbenken og jeg liker det. Men har ikke noe annet sted å ha det som står der.
Postet 29-08-20 kl 11:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På skojakt. Mellomste trenger nye sko. Nå på Dr. Martens. Det meste kompliseres av at han har spesialsåler.
Postet 29-08-20 kl 15:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no