Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 31-08-20 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

I dag skal jeg faktisk en tur på det ene kontoret vårt og treffe litt folk. Det skal bli litt godt, men først litt jobb hjemmefra.
Postet 31-08-20 kl 08:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Litt stiv i venstre hofte etter tur til Preikestolen lørdag, men ellers uthvilt og klar til ny uke. Ukas prosjekt er å prøve å slippe unna et babyshower neste helg, men vet ikke helt hvordan enda.
Postet 31-08-20 kl 08:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Fortsatt hjemmekontor her. Snart alene i huset, må bare få ut sistemann.

Klarte å pådra meg en kink i nakken nå i morges, så jeg føler meg litt hemmet. Håper det går over i løpet av dagen.
Postet 31-08-20 kl 08:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks på tur på jobb.
Postet 31-08-20 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er godt i gang på hjemmekontoret. Jeg har møtemaraton med sammenhengende møter fra 9-14. Dette skal bli gøy. :ironisk så det holder:

Nå må jeg i hvert fall få satt på kaffe slik at jeg ikke sovner i møtene. Det var ikke noen god natt, men jeg har fått hvilt mye selv om jeg ikke faktisk sov. Det hjelper godt på.
Postet 31-08-20 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Skulle hatt skravletime påskutten av dage, men den er flyttet til i morgen. Foreldremøtet i kveld er avlyst.
Postet 31-08-20 kl 09:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Godt i gang med den eneste hele hjemmekontordagen denne uken. Jeg skal i hvert fall noe på arbeidsplassen alle de andre dagene.

For å få litt variasjon i hverdagen har jeg satt meg til rette i stuen i stedet for på soverommet. Her har jeg utsikt også og det er deilig.

:fniser: litt av 007. Akkurat nå er det jo veldig enkelt å kjenne etter om man ikke har litt vondt i halsen.
Postet 31-08-20 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg planlegger reise i morgen, hvor lang tid tar det fra flyet lander til bagasjen kommer på bagasjebåndet, Oslo Gardermoen. Lurer på om jeg skal gå for kun håndbagasje, men da må jeg kanskje kjøpe ny bag først.
Postet 31-08-20 kl 09:22 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Annemede: Det er enorme variasjoner på hvor lang tid det tar å få bagasjen på Gardermoen. Men generelt sett er det ikke så travelt på flyplassen nå. Mannen min var ute og fløy i helgen, og da gikk bagasjen på båndet da han kom frem (etter å ha gått direkte).
Postet 31-08-20 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har beordret småhes femtenåring til å være hjemme fra skolen i dag, det hadde hun ikke særlig lyst til, men man må vel være litt streng. Hørbart forkjølet = hjemme. Selv har jeg stukket til Blindern.
Postet 31-08-20 kl 09:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
To syke i klassen i dag, og det er dei som har gitt beskjed. Heldigvis ligg det ei bokmålutgave av Soga om Gunnlaug ormstunge på nettet
Postet 31-08-20 kl 09:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare to syke? Her er det snakk om store deler av de ulike klassene. Det tar på å drive parallellundervisning, ass. :sigh:
Postet 31-08-20 kl 10:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Ingen hjemme i dag. Vi strever veldig med å få 3. klassingen til å ha på nok klær til å unngå forkjølelse. "Jeg føler meg ikke kald."

Ingen hjemme i dag, men jeg planlegger hjemmekontor og muligens litt avspasering i morgen.
Postet 31-08-20 kl 10:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Begge barn på skolen her, det er usigelig godt, så får vi bare håpe forkjølelsene holder seg unna en stund nå. Jeg og mannen har primært hjemmekontor fortsatt, men uten barn hjemme og med god plass i hver vår etasje er det bare hyggelig.
Postet 31-08-20 kl 10:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har første hjemmekontor dag alene hjemme siden mars og det er så ubeskrivelig deilig. I tillegg stille og rolig på jobb.
Postet 31-08-20 kl 10:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Litt kjølig på morgenen, så begge mine tar frivillig på seg jakker.

Rolig på jobb, trøtt etter helgens konfirmasjon, så det blir en rolig ettermiddag. Fikk ryddet bort alt i går, så nå er det hverdag.
Postet 31-08-20 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten går fremdeles i short, men i dag tvang jeg på ham en hettegenser i tillegg til t-skjorta. Det er egentlig ganske kjølig, men ungene mine har historikk på å aldri bli syke, så jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt.
Postet 31-08-20 kl 11:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar


Opp et par ganger hver natt for å stå i trusa ute i hagen og fryse mens valpen tisser blir litt slitsomt i lengden. Kaldt også!

Jeg har masse masse krevende møter i dag og avslutter med en viktig presentasjon. Helt fantastisk da at vi var tomme for både kaffebønner og kaffepulver. Nøden lærer trøtt kvinne det meste, så jeg heller innpå kokekaffe kjørt gjennom trakteren. Det funker, det også!
Postet 31-08-20 kl 11:47 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på butikken kl 7.00 i morges og kjøpte kaffe og melk. Noen ting klarer man seg faktisk ikke uten. Det er kjekt at butikken ligger SVÆRT nær boligen vår.
Postet 31-08-20 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sliter med å komme i gang i dag. Har mistet oversikten totalt og det hadde ikke hjulpet å komme på kontoret siden mine kollegaer sitter spredt rundt i landet.

Så jeg får sitte å nøste litt for meg selv i dag.
Postet 31-08-20 kl 12:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Her er det rolig; det passer fint siden jeg er trøtt.

Tjorven: Kaffe er et must, så det prioriteres, ja.
Postet 31-08-20 kl 13:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitter på en samarbeidende skole og får IKT-hjelp. Hyggelig det!
Postet 31-08-20 kl 15:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
I dag skulle jeg endelig få komme på kontoret sammen med kollegaene i teamet mit. Og så kribler det litt i halsen og jeg nyser - så da ble jeg hjemme da.
Postet 01-09-20 kl 10:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Pøblis: Og nå er du så lei deg at du skriver i feil kaffetråd. jusker på:
Postet 01-09-20 kl 10:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no