Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-01-22 kl 10:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Kun jeg som er våken tror jeg. Vi skal øvelseskjøre og hente tester på andre siden av byen siden det er smitte i klassen til eldste. Senere skal jeg på skogstur med venninne. Har ikke sett henne siden før jul en gang.
Postet 16-01-22 kl 10:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, kaffe før runde på treningssenteret. Vi gruer oss litt til den intense stormen som skal komme i kveld. Må ut og berge inn de siste stolene og hagebordet før det mørkner.
Postet 16-01-22 kl 10:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har spist frokost og ryddet litt. Nå litt mer kaffe og strikketøy før jeg skal jobbe litt.

Jeg hadde en plan om trening, men jeg har sovet dårlig i natt og vet ikke helt om jeg orker.
Postet 16-01-22 kl 12:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er plutselig i karantene. Halve klassa til eldste har fått positiv test de to siste dagene! Egentlig er det vel mer synd på yngste som må i karantene, og som risikerer å bli smittet og få en isolasjonsperiode på slutten av karantenen. Bare å stålsette seg!
Postet 16-01-22 kl 12:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det må ryddes. Det gikk i stå i går når jeg endte på legevakta og 3 sting i fingeren. Og fikk med en stivkrampesprøyte på lasset. Dyreste besøket på legevakta jeg har hatt noen gang.
Postet 16-01-22 kl 12:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har kjørt yngste på trening og hentet ham igjen. Ellers sport på tv, strikk og klesvask.
Postet 16-01-22 kl 13:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal pynte en kake og så kommer forhåpentligvis noe familie på besøk for å spise den utpå ettermiddagen. Det er ryddig-ish, så har god tid.
Postet 16-01-22 kl 14:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Jeg våknet i dag til melding om at jeg hadde svar på utvidet pcrtest, alt var negativt så jeg er frisk. Det føltes ikke sånn de dagene jeg hadde høy feber. Om jeg nå holder meg feberfri så tenker jeg ikke mer på det, dersom feberen kommer tilbake bestiller jeg legetime.

Venter på at storebror skal komme hjem, han var på besøk i går, veien ble stengt så han måtte bare bli der i natt.
Postet 16-01-22 kl 14:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Trappetur i dag også, i dag til byens høyeste fjell. Surt og kaldt. Nå er det fyr i ovnen, rester av pizza til sein lunsj, og straks en varm dusj, kost hva den koste vil.
Postet 16-01-22 kl 16:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vært på lang skogstur med venninne. Mye is fortsatt, men vi gikk med piggsko, heldigvis.

Fikk også øvelseskjørt en tur og hentet flere tester. Ny smittet elev i klassen til eldste, men de har jo hatt hjemmeskole. Tester likevel.
Postet 16-01-22 kl 18:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her ser det ikke ut til å komme noen storm, men litt ruskevær er vel meldt.

Vi har vært en tur på Plantasjen i dag, og kjøpt litt blomster, og så jeg laget pizza. Straks skal mannen og jeg på kino og se House of Gucci.
Postet 16-01-22 kl 18:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Oppdatert 17-01-22 kl 08:34 av Sissel
Gammel
Appelsin sin avatar
For en gangs skyld er sørlige deler av Vestlandet ekskludert fra værvarslet, men det røsker litt i januarbelysningen ute på rekkverket, ser jeg.
Har vært ute på tur i dag, da barna var i bursdagsselskap til et bonussøsken noen timer.
Postet 16-01-22 kl 19:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Begynt å blåse her nå.
Postet 16-01-22 kl 22:52 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no