Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 01-09-18 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde tidenes drittdag i går og sliter med å sove. Sitter og leter etter sjelen min før jeg skal i to selskap i helgen.
Postet 01-09-18 kl 08:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært oppe tidlig for å lage pizza, den skal leveres om en time. Skal også ha en to timers kafevakt på skytestevne, men når den er over er det helg.
Postet 01-09-18 kl 09:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første tamtebarn kom ti på åtte og skrek som en stukken gris da mora gikk. Pangstart på dagen!
Nå kaffe!
Postet 01-09-18 kl 09:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Frokosten unnagjort og snart ut på tur i sola.
Rolig helg med litt småjobbing.
Akkurat hva jeg trenger nå kjenner jeg.
Postet 01-09-18 kl 09:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tidlig oppe for å få gjort ukes oppdraget i historie. Rart å ha lekser igjen.
Postet 01-09-18 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nima sin avatar

Go lørdag

Cappuccino til frokost, huskjøp i England på TV, rolig lørdag før helgehandel..
Postet 01-09-18 kl 11:22 av Nima Nima er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Korpset har bokmarked i dag. Jei. Og så skal jeg en tur til strikkernes høstmarked. Burde jogget en runde også.
Postet 01-09-18 kl 11:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God lørdag. Sovet lenge, Stolpejakt, handle mat og lese pensum er dagens plan.
Postet 01-09-18 kl 11:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kroppen min har gått i kvilemodus og eg vil berre sove, men Mammo har visst fått magesår så eg må ordne litt opp her. Sukk altså.
Postet 01-09-18 kl 11:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God, eh, morgen?

Jeg har: Jentunge som loffer rundt i pysj og har erklært "kosedag", snorkende hund, kaffe, strikketøy, masse ting jeg burde har gjort, men ingenting jeg må. Perrrrrfekt.
Postet 01-09-18 kl 11:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har sovet lenge og spist lyxig helgefrokost. Nå har ungene Wii-renessanse i sofaen (i pysjen, så klart), mens mannen og jeg skal male Secundas rom.
Postet 01-09-18 kl 12:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bare jeg og yngste hjemme, og hun har besøk av en venninne. Dette er burde-dagen. Jeg mistenker at de fleste burdene ikke blir noe av.
Postet 01-09-18 kl 12:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nå fikk jeg lyst til å kjøpe maling til stuen og kjøkkenet. Toffskij ass! Inspo!
Postet 01-09-18 kl 12:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 01-09-18 kl 12:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg venter til neste helg når jeg har guttebasser hjemme for å hjelpe.
Postet 01-09-18 kl 12:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Poden skal snart i bursdag til to jenter i klassen , etterpå skal vi til Oslo for å spise og på kino.
Postet 01-09-18 kl 12:32 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mannen er på helgetur, og da blir det så rotete her hjemme. Hjalp jo ikke at kidsa var alene og fikset seg mat mens mor hang på bar med venninne til litt utpå kvelden. Sånn har'e blitt, store barn, ass!

Men jeg må finne sjelen min før jeg kan rydde.
Postet 01-09-18 kl 12:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ikke lov å klage på barnejubling fra fotballbanen over veien? Nei? Nei.
Postet 01-09-18 kl 13:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nei.
Postet 01-09-18 kl 13:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Yngste er på hyttetur med kamerat og familie, eldste er på trening, synkronsvømming 16 timer i uka er visste gøy, jeg skal hjelpe til med konfirmasjon i dag og i morgen, fått gått meg en liten tur og nytt sola. Deilig lørdag.
Postet 01-09-18 kl 13:34 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdigtrent, og har spist brødskive med leverpostei. Det var vanvittig godt etter en time heftig step.

Planen i dag er at Herremannen og jeg skal kjøre til nabobyen sånn at han får øvelseskjørt litt utenfor by. Blir sikkert å spise middag der. Det er 5,5 mil hver vei, på relativt dårlig vei, så jeg gleder meg ikke akkurat ...
Postet 01-09-18 kl 13:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har spist brødskive med makrell i tomat. Det viste seg å være feil valg etter nattas drinke-maraton. Helt feil. '

Dagens plan var å ligge rett ut på sofaen og glo på tv og gjøre ingenting. Jeg er visst ikke så god på å gjøre ingenting når jeg har masse burde'r, så jeg drikker kaffe i mengder og jobber. Sitter i det minste i sofaen da.
Postet 01-09-18 kl 13:58 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Må korpset spille såååå mange sanger? Vil på strikkemarked!
Postet 01-09-18 kl 14:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg var på morsom og inspirerende boklansering i går kveld, og nå har jeg drukket kaffe og lest i den nye boken en stund. Men nå skal jeg veldig snart ut i verden en tur. Det ser ut som en veldig fin tidlighøstdag der ute.
Postet 01-09-18 kl 14:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mannen og jeg er i bilen på vei til Sverige for et 50-årslag med gamle venner. Gleder meg! Usedvanlig heldige med været for en utendørsfest 1. September også ��
Postet 01-09-18 kl 15:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Nydelig 7-retters middag på sensommerfest i går.

I dag har jeg sovet lenge, handlet kurver til garderoben og syklet en tur til byen. Nå straks, en tur innom Eid-fest, handle taco til gutta, og så skal en gjeng jenter feire halvtomrundtombursdag til venninne. Travel festhelg.
Postet 01-09-18 kl 16:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Candy; selvsagt kan du klage. Ikke minst siden laget til jentungen her bare scora ett mål, og tapte alle fire kampene sine.
Postet 01-09-18 kl 16:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Candy; barnejubling kan man tåle. Oldboys med et hinsides dårlig ordforråd, derimot. :nabomedfotballbane:
Postet 01-09-18 kl 16:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Koser oss i Oslo i det fine været. Spist på Pascal, vært og sett Operaen, på Akershus og sett politihestene og ellers kikket litt.
Postet 01-09-18 kl 17:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nå skal jeg snart ha champagne for å feire at jeg endelig har fått jobb!
Postet 01-09-18 kl 18:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Grattis, Millen!

Jeg tåler litt barnestøy, altså. Bare litt tung i hodet der jeg skulle bedrive sjelletingen. Nå har vi hatt lang tur, først og fremst fordi jeg roter med stiene inni skauen (det ser så annerledes ut uten snø!), og er klar for en lenger en i morgen. No rest for the wicked!
Postet 01-09-18 kl 19:23 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer Millen - for en lettelse det må være!!
Postet 01-09-18 kl 23:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no