Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 31-10-20 kl 08:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Hvorfor i alle dager våkne åtte når jeg la meg for sent!? Irriterende. Har en hyggelig dag i vente da. Skal lage biffgryte og sette i ovnen på langtidskoking for søster og svoger kommer på middag i kveld. Junior skal spille håndballkamp og så er begge guttene invitert bort på halloween i ettermiddag/kveld.
Postet 31-10-20 kl 09:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har også lagt meg seint og stått opp tidlig selv om det er lørdag. Når man vet at man må opp klokka sju, er det kanskje ikke verdens beste beslutning å sitte oppe til over ett og se film, men man kan da ikke være fornuftig hver eneste fredagskveld.
Postet 31-10-20 kl 09:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg våknet av meg selv på samme tidspunkt som jeg vanligvis må tvinge meg selv opp på hverdagene... Til gjengjeld har jeg fått kost meg i ro og mak med yoga, morgentur med hunden og frokost nr 1. Når resten av huset våkner blir det frokost nr 2.
Postet 31-10-20 kl 10:01 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg sov til over åtte. Deilig. I dag skjer det lite, og det er enda deiligere. Har bedt venninna mi på Toro halvfabrikata, med ekstra eubergin i moussakaen og gresk salat. Føler meg avansert
Ha ein fin dag!
Postet 31-10-20 kl 10:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet som vanlig rundt fem, jeg forsøker å ikke irritere meg over det. I dag har jeg fått lest pensum i flere timer før ungen sto opp, aldri så galt.

Ungen har festplaner store deler av dagen, så jeg funderer litt på hva jeg skal finne på. Mulig det blir skogstur med hunden.
Postet 31-10-20 kl 11:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Ladestopp på vei til bortekamp håndball. Kaffe og surfing får ladetiden til å gå raskt.

I kveld blir det fiskemiddag med gode venner. Blir bare +1 i nærkontakt, da, siden den ene er jobbkollega.
Postet 31-10-20 kl 12:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skal på tur sammen med hundene mine og en annen FP-er i dag.
Postet 31-10-20 kl 12:28 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God dag, godtfolk!

Jobber litt og drikker kaffe. Og sjekker helsenorge for prøvesvar.
Postet 31-10-20 kl 12:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann!

Jeg har en liten halloweenfantast i huset som gjør oss tre store i svært godt humør, det er vanskelig å ikke bli begeistret av en selvsminket femåring som løper rundt og roper "HJEMSØKT GODTERIIIII!".

Jeg sitter og jobber litt og drikker kaffe, og kvinner meg opp til å rydde og ordne litt og bake muffins og henge opp noen flaggermus.
Postet 31-10-20 kl 13:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Bra unge, Mavs!
Postet 31-10-20 kl 13:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg måtte opp halv ti fordi håndtverkerne skulle komme, og det syns jeg egentlig var i overkant tidlig. Har vasket peis og laget brunsj (flink), og binget true crime (ikke så flink).

Plan for dagen: handle, spise godis og se skummel film (tips?)
Postet 31-10-20 kl 14:25 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg er skikkelig tung i humøret i dag. Korona, syklus og vær i kombinasjon, tipper jeg. Det går nok over om noen dager. Får kjøpe inn masse snadder til i kveld og kose meg med Stjernekamp hvor en av naboene er i finalen.
Postet 31-10-20 kl 14:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kommer meg ikke ut i dag, været er så fælt! Jeg sitter inne og tenker på at jeg bør jobbe istedet.
Postet 31-10-20 kl 15:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Får visst kvelden alene i dag da minsten forsvinner ut til en kompis.
Postet 31-10-20 kl 15:31 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no