Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 30-10-19 kl 05:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
trøtt idag gitt.
Postet 30-10-19 kl 08:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Stå opp, jobb og teaterkveld.
Postet 30-10-19 kl 08:06 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra trønderhovedstaden! Snart frokost, og så båt utover på seminar.
Postet 30-10-19 kl 08:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Magesmerter holdt meg våken i natt, så jeg er litt grumpy i dag. Tror det er luftsmerter, men nå har det holdt på lenge nok, synes jeg.

Jaja, ut og få litt bevegelse - det hjelper sikkert.
Postet 30-10-19 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en ekstremt hektisk arbeidsdag i går, og ser frem til en travel, men vanlig kontordag i dag.
Postet 30-10-19 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kjellertrappa kom susende i går kveld, møkk.
Postet 30-10-19 kl 09:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Star:

Jeg våget meg ut med vårt hår. Satser på at det er så varmt på kontoret at det tørker før lunsj.
Postet 30-10-19 kl 09:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har akkurat vært nede og spist frokost, Møtet starter kl 11, så jeg har god tid, skal snart ta en kjapp tur i glasshuset.
Postet 30-10-19 kl 10:13 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings fra Trondheim her og! Fint hotellrom med utsikt, og oppdaget akkurat at dagens program ikke starter før 10, så jeg har kaffe og sjeselong på rommet og tar livet med ro. Sovnet 22 i går, og sto opp i morges og løp en tur. Sånt går an når en skulker det sosiale programmet.
Postet 30-10-19 kl 10:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb, men skal straks gå i begravelse til en nabo som avsluttet livet sitt forrige uke. Gruer meg fryktelig, men går med folk fra jobb.
Postet 30-10-19 kl 10:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
millact.

Jeg lurer litt på hvorfor jeg gledet meg til å begynne å belaste benet, det er ikke godt. Overdriver selvsagt og har konstant tannverk i ankelen.
Har ikke belastet så mye i dag med å gå, men når jeg sitter presser jeg så fot og legg blir presset litt mot hverandre for å gjøre leddet mere bevegelig.
Men at jeg kan belaste betyr fremgang da.
Postet 30-10-19 kl 13:19 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på venterommet til fysio.
Postet 30-10-19 kl 14:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nydelig, men trist begravelse. Fullsatt kirke, nydelige taler og flott sang, men så uendelig trist.
Postet 30-10-19 kl 15:41 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no