Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It's Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It's Friday, Friday

Postet 26-10-18 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
God morgen!
Postet 26-10-18 kl 07:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gidd morgen. Snart dusjen, så hotellfrokost og dag 2 med seminar.
Postet 26-10-18 kl 08:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag, og så prøve å få en legetime til eldstemann.
Postet 26-10-18 kl 08:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Åh. Når man har sagt opp jobben sin, så synker motivasjonen for å jobbe noe som innmari. Så i dag tok jeg en svært rolig morgen, og er først nå på t-banen.

Jeg gleder meg til å sove mye i helgen, og den ekstra timen vil bli verdsatt.
Postet 26-10-18 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! På jobb, hadde kaffe, nå er den drukket opp og jeg har ingen flere unnskyldninger for ikke å skifte og komme meg ut i produksjonen. Til arbeid!
Postet 26-10-18 kl 09:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Typisk at den ekstra timen kommer akkurat den helgen jeg skal ha en toåring på overnatting og må tidlig opp uansett.

Jeg er på jobb. Gårsdagens megastress er over og nå er det etterarbeid og småting som har blitt liggende. Og kontorflytting i ettermiddag. Som man gjør av og til i disse dager.
Postet 26-10-18 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Maratondag som avsluttes (sannsynligvis i påseilet tilstand) et sted etter midnatt. Bare å finne frem kampfjeset og late som at energien er der. :svisj:
Postet 26-10-18 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag ja.
Natt uten søvn omtrent...
Gårsdagen ble alt for dramatisk for min del.
Blir bra med helg.
Postet 26-10-18 kl 09:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blå: det betyr at du kan unne deg en ekstra times søvn fra søndag til mandag!

Her begynner ting å normaliere seg litt etter en heidundranes oktober. Det er helt på sin plass med venninnehyttetur denne helga. Det blir nok mye hobbyspykologi ved hjelp av vin og tøys og tull.
Postet 26-10-18 kl 09:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godt argument tink. Vi får satse på det.

Jeg klager ikke. Jeg får stort sett sove så lenge jeg vil i helgene og det får ikke foreldrene til toåringen.
Postet 26-10-18 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg var først på jobb i dag. Det betyr at jeg kan gå hjem relativt tidlig.
Postet 26-10-18 kl 09:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Folk som passer barn så foreldrene kan få sove!

Trøtt i trynet tross tidlig kveld i går, men har fått kaffe og er godt i gang med dagen. Litt møtetett dag, men lander på slutten med fredagskaffe og tidlig avgang, tenker jeg. Og i kveld blir det helt vanlig fredagskveld, det blir utrolig deilig!
Postet 26-10-18 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Venter på kollega. Frukost hos med med kaffe, egg og rundstykker, så møte på jobb. Og i kveld kjem daten. Dette kan bli ein bra dag.
Postet 26-10-18 kl 09:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Travel fredag. Helga er full med seksårslag både lørdag og søndag. Junior skal spille sin første håndballkamp og jeg skal planlegge Halloweenfest for femtetrinnet. Og huset ser ikke ut. Det blir ikke rolig kveld på sofaen..
Postet 26-10-18 kl 10:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har vært å sett tredjeklassingen opptre i forbindelse med Hei Verden på skolen og er helt oppløst i tårer. Helt på slutten oppdaget jeg en slik overføringsrobot og det er så fint å vite at barn som er syke også kan ta del i klassen likevel.
Postet 26-10-18 kl 10:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Herregud. Har ikke tid til helg.
Postet 26-10-18 kl 11:47 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Jeg er på NTNU-runde og sitter med en kaffe på Gløshaugen i påvente av neste møte. Alltid hyggelig å være her igjen. Til og med den iskalde høstmorgenen var litt nostalgisk.
Postet 26-10-18 kl 11:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Hjemme igjen etter et lengre legebesøk.
Litt venting i forkant av timen, så inn, lytte, sjekke halsen. Det meste ser ok ut. Men hosten er litt bekymringsverdig, så han rekviderer en CRP.
Ut på venterommet, vente litt til, inn på lab'en, tar CRP og resultatet viser klart og tydelig infeksjon (84).. men hvor har det blitt av legen da? Nei, han er dratt på hjemmebesøk!?!
Er det mulig spør jeg. I godt over en time ble vi da sittende å vente på at han skulle komme tilbake.
Han hadde da bare tatt for gitt at her var det virus som gikk over av seg selv..
Postet 26-10-18 kl 14:05 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no