Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 05-11-18 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 05-11-18 kl 07:54 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen, god morgen! :kvirrevirrevitt:

Endelig mandag!



Ok, fullt så blid er jeg vel ikke, men jeg er oppe og på vei til grytidlig yoga. Fordi det er bra for meg! Bittskinnen og jeg begynner å bli bedre venner også, og jeg aner antydning til bedring i øm kjevemuskulatur.
Postet 05-11-18 kl 07:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er straks klar for min første dag som hovedtillitsvalgt, skal være det 2 dager i uka en stund framover.
Postet 05-11-18 kl 08:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Våknet med kink i nakken og sengesurfer mens jeg håper på at dopet skal virke. Pluss på kjedelig helg, furtent humør og mensen, så ligger det an til å bli en fantastisk mandag.
Postet 05-11-18 kl 08:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Aj, 007, wish you all the best...
Mandag, ja.
Postet 05-11-18 kl 08:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg startet dagen med å bli fortalt at jeg ser så sliten ut, så nå føler jeg meg hvertfall bedriten. Kan man bare nedlegge forbud mot slike kommentarer en gang for alle? (det var nok ment som omtanke altså, men lell).

Dobbel espresso comin´up!
Postet 05-11-18 kl 09:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hallo mandag! Pjusk på alle med vondter og andre greier som trenger pjusk. Jeg er bare trøtt, men ikke så ille som ventet etter festlig helg i oljebyen. Fortsatt urstolt etter solistkonsert i går med 17-åringen som en av solistene med symfoniorkester, hun var ikke helt fornøyd men fikk utrolig mye gode tilbakemeldinger. Takeaway-pizza til sen middag og debrief med familien hjalp på, virket det som.
Postet 05-11-18 kl 09:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Morning!
Jeg ser ikke spesielt uthvilt ut jeg heller, Blondie, hvis det er en trøst. Febernatt med yngste, hun sover fortsatt og jeg har meldt inn høstens første syk-barn-dag. Sitter foran peisen med kaffe og aviser. La akkurat inn en en politisk tråd på forumet om mellomvalget i USA for å føle meg nyttig og engasjert og ikke bare pjusk.
Postet 05-11-18 kl 09:28 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på legekontoret og er spent på om jeg kommer inn til tiden.
Postet 05-11-18 kl 09:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Jeg har verdens fineste Junior-åtteåring idag!! Foreløpig er han lykkelig uvitende om at bursdagsgaven inkluderer mikroskopsett og teleskop, så i ettermiddag regner jeg med at det blir ekspimentering.....
Postet 05-11-18 kl 09:31 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hotellfrokost 1 av 14. God, men skal nok bli bra lei. Vanligvis spiser jeg bare havregrøt til frokost.

Billig hotell betyr stygt rom, men dusjen viste seg å være kjempegod, om enn liten, og frokosten super. Så da er jeg fornøyd.

Har vært ute og løpt. Ble så glad fordi det er mange parker i området, for jeg unngår helst å løpe på asfalt. Vel, i Wien asfalterer de visst alle stiene.
Postet 05-11-18 kl 09:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er relativt uthvilt, men har vondt på oversiden av foten etter løpetur i går. Det hadde jeg etter siste langtur også, og det går liksom aldri over. Er usikker på om jeg bare skal tenke at det går nok over eller om jeg bør ta noen hensyn ... Vanskelig.

Noe annet som er vanskelig, er jobben akkurat nå. Jeg holder på å lære meg mye nytt, og sliter litt med å prioritere oppgavene.
Postet 05-11-18 kl 09:40 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Mandag.
Postet 05-11-18 kl 09:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Mensen og sørpeforkjøla.
Men - dagen kan bli bedre!
Postet 05-11-18 kl 10:01 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mandag her også. Ligger an til kort dag for å kompensere for helgejobbing og for mange plusstimer. Men først litt spennende gravearbeid, puslespill og detektivarbeid er tross alt litt spennende.


Polarjenta: lykke til med jobben som hovedtillitsvalgt! Det er en viktig jobb, håper du får passelig med utfordringer.
Postet 05-11-18 kl 10:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Tung i hodet, tett i halsen og føler meg gammel. Det siste kan ha sammenheng med at jeg er et år eldre i dag. Småhektiske dager på jobben for tiden, men i ettermiddag skal jeg kose meg med familien og feire litt. Og så har jeg fått vakre roser på jobben. Mer kaffe nå, så blir alt bra!
Postet 05-11-18 kl 10:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, ingling! Å føle seg gammel er moderne.
Postet 05-11-18 kl 10:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk takk! I det minste har ingen sagt at jeg så sliten ut, enig i at sånne kommentarer bør utryddes.
Postet 05-11-18 kl 10:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til ingling og 8-åringen til Høst.

Jeg kom meg inn til legen bare 10 minutter forsinket, og rakk akkurat en buss til jobb etterpå. Nå sitter jeg bare å venter på lunsj. :sulten:
Postet 05-11-18 kl 11:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen, Ingling!!
Postet 05-11-18 kl 12:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tusen takk!
Postet 05-11-18 kl 13:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for Ingling idag
Postet 05-11-18 kl 14:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Tink: Vi er 2 som deler en 100%stilling, så jeg tror det blir bra.

Gratulerer, Ingeling.
Postet 05-11-18 kl 14:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Ingling, og til sønnen din, Høst!��
Postet 05-11-18 kl 18:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no