Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Kaffestuggu presenterer: The Gold case - 6

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Kaffestuggu presenterer: The Gold case - 6

Postet 13-07-13 kl 08:07 av Kaffestuggu
Oppdatert 03-09-13 kl 12:14 av Kaffestuggu (kategorisert)

"Trygve? Nei, har ikke sett ham i dag," svarte politisjefen på Arnfinns spørsmål. "Faktisk er det noen dager siden han har vært innom, men det er ikke uvanlig med den typen sak han har nå. Du skjønner vel at jeg ikke kan si noe mer om det?"
"Jada." Arnfinn nikket. "Det var bare at vi hadde avtalt å møtes i dag og jeg får ikke tak i ham på mobilen, tror du jeg kan kikke innom kontoret hans om han har lagt igjen noe til meg der?"
"Så klart. Jeg blir med deg."

Arnfinn gikk rundt Trygves skrivebord mens politisjefen fulgte med fra døråpningen. Det var som ventet ikke mye å finne på bordet, alle papirer var nok forsvarlig låst ned.
Kalenderen sto oppslått på onsdag, i dag var det lørdag. Han bladde seg fram til dagens, og der sto det "Arnfinn lunsj 11". Ingenting som tydet på at den var avlyst.

Notisblokken ved telefonen fanget blikket hans. En liten krusedulltegning som lignet på en karusell. Arnfinn stusset. Det var slett ikke uvanlig å drodle mens man snakket i telefonen, og kanskje hadde Trygve ubevisst tegnet noe som hadde med saken hans å gjøre? Var tivoliet innblandet på noen måte? Arnfinn bestemte seg for å avlegge tivoliet et nytt besøk.

Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no