Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 17-01-21 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Go måren!
Vinterværet har tatt slutt, ute er det broddevær. Håper veiene er kjørbar. Jeg har laget en røre med grove vafler til frokost, i mangel på rundstykker.
Trening på planen i dag. Og strikke og gjøre ingenting annet. Hva er det å gjøre på, liksom?
Postet 17-01-21 kl 09:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God morgen! Jeg skal på skogstur i dag og funderer litt på fottøy. Jeg har høye fjellstøvler og lave Goretex-sko som jeg har pigget. Utfordringen med de sistnevnte er at jeg ikke har gamasjer og det er litt mye snø i terrenget. Livets små floker.
Postet 17-01-21 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi er kun to på jobb i dag, det er sårbare greier å bare ha tre satt opp på vakt. =/

Krysser fingrene for en rooolig dagvakt!
Postet 17-01-21 kl 09:59 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!
Sitter og ser siste episode av The Five og prøver å psyke meg opp til etterhvert å løpe. I dag hadde det virkelig vært mer fristende med innetrening - det er rundt 0 grader, masse vind og snø/sludd ute. Må også jobbe litt.
Postet 17-01-21 kl 10:16 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Eneste plan er å ta en tur på kirkegården og velge oss ut et gravsted.

Så må jeg vaske to bad. Håper ungdommen vil sette bolledeig.
Postet 17-01-21 kl 11:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Musikk på anlegget, Helga the robot støvsuger, jeg har satt gele og vaniljesaus ut på terrassen og skal straks starte å forberede Gulasjen til middag. Fin søndag!
Postet 17-01-21 kl 14:04 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har sang og delte ut gaver tidligere for dagens 11-åring. Siden har vi ikke sett han, det var et spill til PC som han ønskte seg.
Postet 17-01-21 kl 14:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no