Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-02-21 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Oppe, skal straks på jobb.

Ungene sover. De skal kose seg hjemme.
Postet 24-02-21 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

På kontoret, men i digitalt møte det meste av dagen, så det blir ikke så veldig forskjell.
Postet 24-02-21 kl 08:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. På fjernkontor. Sliten og støl i kroppen etter en kveld i skibakken i går med møkkaføre.
Postet 24-02-21 kl 09:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Her har vi bursdagsbarn i dag. Hun har hatt egenlaget nedtellingskalender i en måned nå, og er veldig klar for å entre siste året før tenårene!

Jeg har hatt nesten fri i to dager, men skal prøve å kverne i gang hodet mitt igjen i dag. Men pause gjorde godt, altså! Og deilig med møtefri mye av uka!
Postet 24-02-21 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Timar!

Her er dagen i gang, venter på tømmermann som skal gjøre litt utbedringer på en isoleringsfeil mannen har gjort i garasjen, så får vi se hvor mye han bråker og om jeg må flytte meg inn i stuen.
Postet 24-02-21 kl 09:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarnet, Timar.

På jobb. Fysio på slutten av dagen.
Postet 24-02-21 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har satt en brøddeig og fått godkjent prosjektregnskap til innsending av sluttrapport til tilskuddsgiver. Det er ganske gøy å mestre saker som jeg aldri trodde jeg skulle få til.
Postet 24-02-21 kl 09:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det litt undervisning og mye rettebunke, så det blir lang dag og ny mikromattesting.
Postet 24-02-21 kl 10:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg er litt usikker på hvilken fot jeg har stått opp med i dag. Er en litt sliten sjel, så jeg har mest lyst til å gjemme meg og ikke gjøre noe før i morgen. Eller helst mandag. Om to uker.
Postet 24-02-21 kl 10:22 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Timar!

Jeg er litt sliten i kroppen og slitne stemmebånd etter å ha ropt/snakket mye i går.
Postet 24-02-21 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er i ferd med å våkne. Plan for dagen: reise til Drammen og hente ny bil.
Postet 24-02-21 kl 10:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med tolvåringen, Timar!

Jeg og eldste har hatt to dager på fænsi hotell i hovedstaden, kortreist variant. I dag drar vi hjem til mann og lillesøster, det blir fint det også. Så har jeg to arbeidsdager med utrolig få møter før helgen, det skal jeg klare.
Postet 24-02-21 kl 11:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hurra, det hadde vært lekkasje på coronnaprøvene til meg og lillebror, så nå må vi ned å ta nye. Og være i karantene til de er ferdiganalysert.
Postet 24-02-21 kl 11:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den er kjip, Polarjenta.
Postet 24-02-21 kl 11:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, det var litt kjipt, særlig fordi det var en viktig oppsummering på jobb som jeg går glipp av.
Postet 24-02-21 kl 15:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no