Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 01-09-19 kl 10:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Sitter i sofaen med sønnen nesten oppå meg og slapper av og har fin søndag.
Postet 01-09-19 kl 11:29 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Sein frokost aleine. Jenta har reist på gudstjeneste. Ho er tenkt å vinne kappløpet om flest grudstjenester i konfirmanttida, for då får ho gratis STOR pizza.
Men etterpå møtes me. Då er det padletur.
Postet 01-09-19 kl 11:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God søndag. Drikker kaffe og slapper av før må tingene begynner, lese pensum og husarbeid.
Kanskje ut en tur ila dagen også?
Postet 01-09-19 kl 11:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Kaffe her og. Skal kjøre eldste om en time. Kanskje ta en sykkeltur med yngste?
Postet 01-09-19 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg forsov meg og rakk ikke første kamp. I tillegg var det promillekontroll som jeg besto. Men hva gjør vel det når det ble finale mot Nannestad senere i kveld. Kom på litt for sent at det hadde vært morsomt å sett Tjorvens gutter. Møtte dem litt molefonkne i gangen (om jeg har skjønt det riktig).
Postet 01-09-19 kl 12:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i bedre form og har derfor startet på organisering av leiligheten. Har måttet tømme et minilager, nå må jeg organisere det inn i boder.
Postet 01-09-19 kl 12:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig start på dagen her også, jeg fikk endelig til å sovne igjen etter litt urolig natt og fikk noen etterlengtede ekstratimer. Nå jobber jeg litt, forhåpentligvis gjør det morgendagen noe lettere. Og så prøver jeg å fortrenge en gryende forkjølelse. Det passer ikke før tidligst på onsdag og helst aldri.
Postet 01-09-19 kl 12:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har kink i nakken etter å ha krangla om plass i senga mi med femåringen halve natta. Gårsdagen blei tilbragt med hekkeplantedugnad, og i dag må vi vaske hus før styremøte i boforeninga i morgen. Har åpna med lat frokost, men nå får man vel komme i gang. Satser på litt sofa og strikketøy i kveld. Håper neste uke på jobb blir litt roligere enn forrige, for nå er det visst bursdaglag og fulle helger hver eneste helg fram til høstferien!
Postet 01-09-19 kl 12:46 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg subber fortsatt rundt i pysjen, men har for så vidt gjort en del logistikkgreier, så HELT søndagszombie er jeg da ikke.
Postet 01-09-19 kl 12:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: nei, vi er/var nok på forskjellige cuper. Men knertens lag røk ut i dag de også. Han har bytta klubb i høst. Jeg synes deler fryktelig gode, men i dag møtte de noen som var enda bedre. Men de spilte godt og var ikke altfor nedtrykt. Og neste helg starter seriekampene.
Postet 01-09-19 kl 13:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Ok. Det var bare et aktuelt Oslolag i cupen vi er på.
Postet 01-09-19 kl 13:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jeg var sur, men etter skogtur med soppkurv på armen er jeg blid igjen. Masse kantarell, traktkantarell, piggsopp, trompetsopp og steinsopp.
Postet 01-09-19 kl 16:31 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har bakt rundstykker, gitt tilbakemelding på 22 norsktekster og vært på sykkeltur så langt i dag. Nå skal jeg sette en deig til, lage chili som kan putre på komfyren, og ta de siste fem tekstene.

Jeg rakk akkurat hjem før regnet kom, for øvrig.
Postet 01-09-19 kl 16:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg skal straks lage mat med meget kortreiste råvarer, og har akkurat kommet hjem fra yoga. :zen:
Postet 01-09-19 kl 17:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jommen vant de hele cuppen. Stilig!
Postet 01-09-19 kl 17:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ferdig med helgens seminar, nå skal hvile resten av dagen og håpe på at forkjølelsen og feberen går vekk til i morgen.
Postet 01-09-19 kl 17:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vært på båttur med gode venner. Veldig hyggelig og deilig å komme seg ut. Nå er det straks middag.
Postet 01-09-19 kl 19:56 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no