Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Jubileumchampagnestuggu

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Jubileumchampagnestuggu

Postet 16-09-16 kl 20:49 av Kaffestuggu

Baren er åpen.

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Divine sin avatar
Jeg drikker vin. Har laget hjemmelaget pizza som står i ovnen. Mannen og innleid studenthjelp river tapet på soverommet, mens jeg pusler med mitt. Oppussing er ikke my bag, baby, så jeg gjør heller annet forefallende.
Postet 16-09-16 kl 20:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg skal hente meg ett glass vin og så få unna litt prikking.
Mannen er ute å tar en øl, vesla sover. Passer utmerket nå som jeg er opptatt med fp-jubileum.
Postet 16-09-16 kl 21:05 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er sushimett av litt for billig sushi. Det er ikke det samme som favorittsushirestauranten.
Postet 16-09-16 kl 21:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene fikk være lenge oppe og er på vei i seng nå. Nå blir det prikkebonanza!
Postet 16-09-16 kl 21:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er bare halvfrisk fra streptokokkene mine, så jeg tør ikke drikke noe vin ennå. Men sjokolade, det tror jeg kanskje jeg har lyst på igjen.
Postet 16-09-16 kl 21:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg drikker vin og koker suppe, med kjøtt og grønnsaker. Blir nesten litt barndomssøndagsmiddagssentimental av lukten. Og prikker innimellom!
Postet 16-09-16 kl 21:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Bursdagsbarnet hadde plutselig to overnattingsgjester, så mannen stakk til fjells. Siden jeg har spist opp ostepopen, er det kanskje tid for en øl?
Postet 16-09-16 kl 21:37 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har en øl og ser på den første Bridget Jones filmen.
Postet 16-09-16 kl 21:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg kan melde om at den nye Premium-sjokoladen med appelsin og mandel er veldig god.
Postet 16-09-16 kl 21:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Appelsinsjokolade? Si fra hvis noen har lyst på Niederegger-marsipan med mørk sjokolade og appelsin, bare såvidt utgått på dato.
Postet 16-09-16 kl 21:51 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
En annen fordel er at jeg er den eneste i huset som liker appelsinsjokolade.
Postet 16-09-16 kl 21:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Appelsinsjokolade er nydelig. Resten av familien ser fotballkamp. Jeg har bok og øl og en rolig sofakrok. Livet er deilig.
Postet 16-09-16 kl 21:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Endelig vin på hytta etter bursdagshelgebonanza hjemme fem helger på rad. 100 prikker sier dere?
Postet 16-09-16 kl 22:02 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sjokolade er nydelig, uansett smakstilsetning :enkel:. Jeg har overlevd lekelandbursdag med 16 gjester. Jeg har jogget i mørket i kveld..., og sitter nå på terrassen med levende lys, Pepsi Max, hører ungdommer frese rundt på mopeder (Gud jeg hater den lyden), mens jeg kjøler meg ned igjen.
Postet 16-09-16 kl 22:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg hadde godisstopp i drøye to måneder før jeg ramla utpå igjen. Nå er jeg ustoppelig. Men jeg tror lakrissjokolade er best. Og marsipanbrød. Og melkesjokolade. Og mintsjokolade. Og... dere skjønner.
Postet 16-09-16 kl 22:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar

Fine spøkelset.
Postet 16-09-16 kl 22:12 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har forspist meg og har så vondt i magen at jeg ikke har lyst på vin en gang.
Postet 16-09-16 kl 22:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg multitasker mellom FP og Liverpoolkamp, og der var det mål til Chelsea, for faen!!!!
Nå skal jeg lese bloggtråden og da regner jeg med at dette innlegget var noget feilplassert. Dere skravler sikkert om miljøvern og internasjonal økonomi, og så kommer jeg trampende med fotballprat. Jaja. Laget med stor L leder fremdeles, heldigvis.
Postet 16-09-16 kl 22:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ingen sjampis her før i morgen, bare masse sommerfugler i magen. Om noen vil heie langs martonløypa i morgen så blir jeg glad!
Postet 16-09-16 kl 22:21 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Virtuell heving gjelder vel også Polyana?
Postet 16-09-16 kl 22:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ikke et snev av miljøvern eller økonomiske verdensproblemer!
Jeg er på fjellcampen med min bedre halvdel og drikker rosè til kampen. Ungene er hjemme med hunden, kun oss to en hel helg. Jeg elsker å ha store unger!
Postet 16-09-16 kl 22:25 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Et glass rødvin fortært, men det var egentlig ikke så godt. Trøtt etter en lang uke og på vei i seng. Guttebursdag i morgen, heldigvis ute, så det er ingenting å vaske etterpå.
Postet 16-09-16 kl 22:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg trodde du skulle løpe Berlin, Poly, men du skal løpe i morgen? Jeg er der, så klart. Alltid heie- og bakkemannskap. :heie:
Postet 16-09-16 kl 22:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Champagneflasken er tom. Men det var godt så lenge det varte. Nå har trettenåringen krøpet til køys, mannen fyller oppvaskmaskin, og jeg spekulerer på hvor lenge jeg kan greie å holde meg våken.
Postet 16-09-16 kl 22:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Spreke Polyanna. Har tenkt å holde meg unna sentrum i morgen, men jeg tenker på deg.
Postet 16-09-16 kl 22:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvor går løypa Poly? Om jeg våkner tidlig nok skal jeg heie!
Postet 16-09-16 kl 22:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg sitt og grubler over viktigheita av å resirkulere brukte oppladbare batterier, slik at ikkje Kina får verdsmonopol på lithium.

:bidrar med miljø- og økonomispørsmål:
Postet 16-09-16 kl 22:32 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hoi, for en dag! Travel, men så fin! Jobb, middag hjemme, Bridget på kino med venninner og innimellom fått delt ut hundre sånne:

Nå skal jeg flate ut på sofaen med krim og smågodt. Vin får vente til i morgen, da har vi barnevakt for alle ungene for første gang på ett år.
Postet 16-09-16 kl 22:33 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Odelia sin avatar
Jeg vil bytte hus med Toffskij, for her er det kun 1 av 6 som ikke liker appelsinsjokoladen og jeg vil ha den i fred

Lykke til i morgen, Polyanna! Jeg blir fortsatt fascinert og bittelittganske misunnelig på de som tør å løpe løp Spreking!!

Her er jeg rimelig happyclappy og småbrisen på søvndeprivasjon og endorfiner etter dobbel treningsøkt med ene bestevenninna mi så champisen er foreløpig korket. Kan hende jeg tar meg et glass av hvitvinen jeg åpnet og tok 1 glass av forrige helg før den blir dårlig (hvis den ikke alt er blitt sur da). Og sjokolade!
Postet 16-09-16 kl 23:06 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tilbrakt kvelden på crewfest (uten skandaler!), og er nå på vei hjem etter å ha overlatt arrangementsansvaret til noen tilnærmet edru voksne.
Postet 16-09-16 kl 23:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Najade sin avatar
Det blir skåling i form av godisskål her. Vi finner ikke helt ut hva vi skal se på Netflix. Nuvel, vi får hoppe rett på chill-delen.

Postet 16-09-16 kl 23:22 av Najade Najade er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Fnis, Najade. Enjoy.
Postet 16-09-16 kl 23:34 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Løypa går over Frogner, til Skøyen, Frognerstranda tilbake, operaen, forbi sørenga og til pokkers nedover, tilbake, rundt Botanisk hage ( ), operaen, Karl Johan, Rådhusplassen. Og så en gang til.

Du kan heie ved Botanisk hage, skilp, da blir jeg ekstremt glad, for fy flate til kneik!
Postet 16-09-16 kl 23:37 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skulle gjerne ha heiet, Polyanna, men jeg skal drive med oppussing og så dra til Italia. Første år siden 2011 jeg ikke skal løpe halvmaraton. Litt blandede følelser rundt det.
Postet 17-09-16 kl 00:10 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no