Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 21-12-17 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen *kvitre*

Siste arbeidsdag før jul og jeg skal snart i farta, neglelakken må bare tørke først

Travel dag venter med de siste tinga på to-do lista og julelunsj og møter og...
Juletreet ble pyntet igår så nå er det snart klart hjemme også.
Og etterpå venter frisøren, det blir bra.

En fin torsdag til alle.
Postet 21-12-17 kl 08:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har fremdeles ikke tenkt noe særlig på jul, jobbinnspurten er hektisk for oss begge. Siste jobbdag i morgen, så direkte i bursdag. I morgen kveld skal vi nok ordne litt før roen senker seg.
Postet 21-12-17 kl 08:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har juleferie!

Når knerten kommer hjem fra kosetime på skolen skal vi stå på slalåmski i Tryvann.
Postet 21-12-17 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Siste dag på jobb for dette året. Har det meste under kontroll før avreise i morgen, det er kanskje på tide å planlegge hjemreisen også.
Postet 21-12-17 kl 09:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
I dag skulle endelig gojenta og storesøster komme hjem til jul. Hun har ikke vært hjemme siden juli. Prøvd flere ganger men blitt syk.
Siden kyssesyken for noen få år siden har hun vært svært mye syk. Fikk mld nå om at hun ikke heller i dag kommer hjem. Havnet på sykehuset i natt og fikk morfin iv. De mener hun har en eller annen infeksjon. Det å komme seg oppover for oss langt nord på kort varsel er slett ikke lett men heldigvis har hun samboer med seg. Mulig en av oss reiser oppover i dag.
Postet 21-12-17 kl 09:50 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uff Michelle. Så leit å bli syk nå. God bedring til henne.

Jeg har siste arbeidsdag før juleferie. Og siden jeg bare jobber 60% akkurat nå har jeg hatt en rolig morgen hjemme med te og strikketøy. Men nå er det referater og to ganske viktige møter før jeg forhåpentligvis kan gå ca kl. 15. Og da er det ferie.
Postet 21-12-17 kl 10:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
En god til Michelle. Høres tøft ut.

Siste arbeidsdag før juleferie. I morgen kommer besøk fra vestlandet. Det gleder jeg meg til!
Postet 21-12-17 kl 10:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så leit Michelle!

Her er det siste skoledag for elever og lærere. Deilig! I dag handler det mest om mat, først kake og kahoot med klassen, så julemiddag med lærerne. Hoho.
Postet 21-12-17 kl 10:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Sitter og samler krefter på kafé før alle ærend skal unnagjøres. Første ærend er frisør så det er ikke så hardt arbeid.
Michelle. Håper hun kommer seg fort.
Postet 21-12-17 kl 10:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
To dager igjen på jobb, listen over hva som må i mål innen den tid er lang, men i dag har jeg ingen møter, så det skal gå fint.

Har ikke hatt mye tid til å tenke på jul enda, men skal få handlet mat og vin i ettermiddag etter frisør, vi har juleklær fra før av, juletreet tas ned fra loftet og blir pyntet av ungene mens jeg er på jobb i morgen. Ser frem til at roen senker seg i morgen kveld.

Michelle: Så leit med sykdom! Håper hun blir frisk fort.
Postet 21-12-17 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Siste dag på jobb, altfor mye å gjøre. På hjemmebane også egentlig, men det må vente - hyggelig juleselskap står på planen i kveld.

Heldigvis er vaskehjelpen på plass i dag, så vi trenger bare pynte, handle fire tonn mat, og fikse de siste gavene.
Postet 21-12-17 kl 10:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Postet 21-12-17 kl 10:18 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Dere som har siste arbeidsdag i dag, avspaserer dere i morgen eller har dere helt fri? :unnelig:

Jaja, det blir jul i år og. Og tid til både å gjøre hyggelige ting og vaske huset. Og kjøpe de siste julegavene. Og og og...

MEN, sola snur i dag! Det er utrolig hvor fort disse mørke desemberdagene går, altså, før det plutselig går mot lysere tider igjen.
Postet 21-12-17 kl 10:32 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Solsnu!

Jeg er delvis sykmeldt, så derfor har jeg siste arbeidsdag før jul i dag. Skolebarnet har fri i morgen, og moren min har kommet for julen, så vi skal nok få til litt kos i morgen. Inntil det: få unna greier så jeg kan ta fri uten å tenke alt for mye på jobb. Denne ferien er høyst tiltrengt.
Postet 21-12-17 kl 11:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er nok feriedag som brukes på fri i morgen (og to i romjulen, den tredje er tjenestefri).
Postet 21-12-17 kl 11:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har siste arbeidsdag i dag, og jeg avspaserer (enten jeg vil eller ikke). Jeg skal skumlese en roman i jula, og ellers er jeg FERDIG! Har til og med planlagt time til første undervisningsdag over jul. Nå skal jeg bare lese ny overordna del av læreplanverket, så er det julelunsj og ferie.

Det synes hjemme at jeg har vært opptatt med jobb de siste ukene, så planen for i morra er i alle fall klar. Men så!

God bedring til storesøster, Michelle!
Postet 21-12-17 kl 12:11 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg har ikke juleferie, jeg har hjemmeeksamen.

Men i dag er det vintersolverv!
Postet 21-12-17 kl 12:36 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Solsnudagen!! Overlevde i år også!

Så utrolig kjipt Michelle, god bedring oversendes!
Postet 21-12-17 kl 14:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk. Hun kommer ikke hjem til jul, og er for utmattet, og syk til å reise den lange veien. Men samboer er der for henne. Dette er en julaften av mange, og julaften kan vi feire om så det er i januar. Skal på sykebesøk til ei mamma som muligens har sin siste jul, og det setter ting i perspektiv. God jul til dere og nyt kaffen.
Postet 22-12-17 kl 13:17 av Michelle Michelle er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no