Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 24-09-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Er jeg først?
Postet 24-09-16 kl 08:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja! Det har aldri skjedd før! Sånn går det når man er mutters alene på hotell i Sarpsborg og oppe i otta på en lørdag.
Postet 24-09-16 kl 08:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Stompa!

Også lys våken, resten av huset sover... vi skal på bytur idag, besøke litt folk, kino og fikse litt forskjellig. Men har ikke noe hastverk, alle skal få sove det de trenger slik at humøret drop topp.
Postet 24-09-16 kl 09:13 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn. Alene på hytta, jobbedag så på tide å stå opp. Dessuten er jeg sktubbsulten. Kos deg på hotell Stompa og ha en fin bytur Observatøren.
Postet 24-09-16 kl 09:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken, men i senga, ingen andre er våkne heller.
Få planer for helgen, bortsett fra håndball, skrive skoleoppgave og trene, veldig deilig.
Postet 24-09-16 kl 09:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Også eneste som er oppe og våken. Straks på en kort ærendrunde og så på et stooooort loppemarked for å støtte en god sak.
Postet 24-09-16 kl 10:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Morgen!
Konsertuke overstått, nå er det bare håndballhelg som gjenstår.
Er sliten i stemmen, og har mest lyst til å sove helgen gjennom.
Postet 24-09-16 kl 10:13 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer, Stompa!

Yngste, eldste og jeg er våkne og gråter ikke, seriens første innebandykamp er i dag, og så er det Bieber-finale i kveld. Det skal bli... gøy.
Postet 24-09-16 kl 10:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Jeg skjønte ingenting da jeg våknet i dag. Jeg lå og så på TV i går kveld og plutselig våknet jeg i dag tidlig. Har ikke enset at jeg var trøtt engang. Fitbiten min forteller meg at jeg har sovet 10 timer!

I dag er det fotballkamp for mellomste og husarbeid etterpå. Hurra.
Postet 24-09-16 kl 10:38 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ungene sover fremdeles, og det er ikke normalen når klokka har passert 10. Vi er på hytta og de sover i anekset. Jeg tror snart jeg må sjekke at de lever.

Plan for dagen er å finne en gapahuk vi har hørt rykter om. Vi har kjøpt skikkelig gode pølser, så vi skal lage bål også.
Postet 24-09-16 kl 11:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på seminar kun for min instrumentgruppe.
Postet 24-09-16 kl 11:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har spist døll toast til frokost og vasket litt klær. Nå prøver jeg bare å psyke meg opp til prøveløping opp Oslos bratteste-løypa i dag. Skal dessuten på IKEA. Det krever sikkert like mye opp-psyking.
Postet 24-09-16 kl 11:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg fikk sove til 9:30 og så har vi hatt den sedvanlige lange helgefrokosten med varme rundstykker og sånn. Vi er myebedre på helg og fest enn på hverdager her i huset altså!

Rolig formiddag, lekedate med de minste i ettermiddag.
Postet 24-09-16 kl 12:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tja, hva finne på idag? Har lest alle aviser, drukket litt mye kaffe. Skulle til å spille et spill med yngste som kjedet seg, da ringte plutselig en venninne og vips så var mamma ditchet til fordel for en mer likesinnet. Teste mine nye terrengsko isteden, kanskje?
Postet 24-09-16 kl 12:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sov cirka tusen timer i natt, det var helt vidunderlig! Nå sitter jeg og venter på seksåringen som er på turn. Har bok på telefonen, men neste gang skal jeg jammen huske termokopp med drikke også, så kan jo dette virkelig bli en høytidsstund.
Postet 24-09-16 kl 12:54 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jeg tilbragte absolutt hele gårsdagen på fly og flyplasser (mellomlandinger i Europa på fredager er risikosport, med kansellerte fly og hit-og-dit ombookinger :gruff: ), for så å komme hjem til en håpløs natt med forkjølet baby. Jeg er så i ørska at jeg presterte å glemme igjen vesken min på kjøpesenteret da jeg var ute for å handle kaffe. Nå kan det vel bare gå oppover, tenker jeg.
Postet 24-09-16 kl 13:05 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Pepper.
Postet 24-09-16 kl 14:01 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har sovet lenge og spist sen og lang frokost. Kun ett barn hjemme, snart går turen til jazzcafé for å høre på svigerfar som spiller. Må vel i dusjen før det. Vil egentlig bare dvaske hele helgen, men det går visst ikke.
Postet 24-09-16 kl 14:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har skrevet på oppgaven min! På en lørdag! Skulle bare se om jeg fikk ned noen få setninger, og vips hadde jeg skriblet nesten sekshundre ord. Aaaahhh!
Postet 24-09-16 kl 14:04 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Flinke Pappalille!
Postet 24-09-16 kl 15:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg selger ting på finn og er ganske fornøyd med meg selv. Jeg stabler egentlig ved også, men må ha litt variasjon i det tunge arbeidet.
Postet 24-09-16 kl 15:13 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tilbake på hotellet etter 8 timer på brytestevne. Ør i hodet nå. Neste punkt på programmet blir å skaffe noe å spise.
Postet 24-09-16 kl 18:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg har brukt heile dagen på å lage kake og er så sliten nå, at eg tviler på at eg klarer helse på gjestene i morgon. Ikkje blei kaka fin ein gong. Heldigvis hjalp det å kamuflere bak store mengder tutti-frutti-strø (ikkje tursti-fritid, som stavekontrollen foreslo, nei). Nå stoler eg på at mannen tar oppvasken og gleder meg til mandag.
Postet 24-09-16 kl 21:22 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
På tide å samle hordene og stikke ut på Telenor. Huhei.
Postet 24-09-16 kl 21:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Mellomste sitt lag vant kjapt i dag, da mostanderne ikke kunne stille lag. Da ble det mer tid til husarbeid.
Men nå har ryggen kastet inn håndkleet. Kombinasjon husarbeid+PMS-isjas-lignende greier=vooohnt! Men det ble rent da.
Postet 24-09-16 kl 21:42 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Load out-rekord!
Postet 25-09-16 kl 02:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no