Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 30-06-17 kl 10:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar


Jobbejobbejobbe - så en tur til foreldrehytta med foreldrene mine i - og prøving av bunad for pøbelprinsessen i morgen formiddag.
Postet 30-06-17 kl 10:22 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Siste dag før ferien. Siste dag i denne jobben. Glede og vemod. Det føles rarere enn jeg trodde det skulle.
Postet 30-06-17 kl 10:25 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Siste dag før F her også. Sitter hos reguleringstannlege med eldste. Håper det ikke blir en sen kveld på jobb.
Postet 30-06-17 kl 10:27 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
I morgen (tiiiidliiiig) drar svigerinnen og jeg avgårde på ferie uten menn og barn. Det er første gang jeg og mannen er borte fra hverandre lengre enn to - tre dager på fjorten år så det er kanskje på tide? Jeg gleder meg veldig i alle fall!
Postet 30-06-17 kl 10:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste dag før F her også og her er det travelt gitt. Men men kun timer igjen.
Postet 30-06-17 kl 10:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Neste siste jobb uke før F er ferdig. Neste uke blir en rolig uke satser jeg på som forhåpentligvis flyr av gårde.
Postet 30-06-17 kl 10:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Siste dag før ferie, jeg veksler mellom supereffektiv og totalt feriemodus. Blir hyggelig med sommerlunsj for kollegaer og litt trist å pakke lillesøster ut av siste dag i denne barnehagen.
Postet 30-06-17 kl 11:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Skype- møte, der presentatøren puster og peser inn i mikrofonen. På polsk.
Postet 30-06-17 kl 11:33 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Siste dag før F her også, og jeg har skvist inn passkontoret (timebestilling ftw!), kaffe i solen og skal snart hente kidsa fra sommerleir. Og enda har jeg fått gjort en hel del!

Var på Omakase i går og OH. MY. GOD. Både for smaken, opplevelsen - og prisen.

Som flere rundt bordet mumlet; problemet er at sushi aldri blir det samme igjen.
Postet 30-06-17 kl 11:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
For øvrig kan jeg nevne at verden er i vater, jeg ser fremdeles ut som jeg har rømt fra Litchfield på det nye passbildet.
Postet 30-06-17 kl 11:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg må tilstå at jeg ikke klarer å høre forskjell på pusting og pesing på polsk eller norsk, eller noe annet språk, men skype er generelt djevelens verk.

Jeg har sykla på min splitter nye bruktsykkel til kontoret i dag og er litt høy på det. Så gøy!
Postet 30-06-17 kl 11:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra et nokså grått og regntungt Nord-England. Vi skal ut og se på slott.
Postet 30-06-17 kl 11:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sensur faller i dag, spent på om jeg er ferdig utdannet eller ikke. Har bare sjekket studweb femten ganger hittil i dag.
Postet 30-06-17 kl 11:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi vekket 18-åringen med bursdagssang, kjeks og brus i dag. Han var sånn passe fornøyd med å bli vekket. Alle gutta gikk pg la seg igjen. Rart å ha en "voksen" sønn! Tenk så gammel jeg må være b

Jeg har trent før jobb. Nå er jeg sliten og klar for ferie. Ser ut som jeg må jobbe litt på mandag også. Ikke bare, bare når 2 trinn skal ha tilholdssted på en annen skole til høsten. Stort flyttelass å organisere.
Postet 30-06-17 kl 11:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Mav; det kommer gloser mellom pustingen, altså.

Jeg tror det forsøkes å snakkes engelsk også.
Postet 30-06-17 kl 11:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God formiddag fra Sydenland. Tur med kun eldstebarnet, og vi koser oss sånn! 💕

Tenk at jeg har produsert en så fin, smart og omsorgsfull unge, altså! Vi nileser bøker og bader, går tur og spiser is, og jeg har klart å bli solbrent på den tynne stripa mellom neseborene. En første gang for alt!
Postet 30-06-17 kl 12:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du får høre etter om det kommer et "kurva" i ny og ne, Anda.
Postet 30-06-17 kl 12:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Minstemann er på antibiotika på andre døgnet og i ettermiddag skal vi ha en prat med legen for å finne ut om han kan dra på en ukes speiderleir i Bodø eller ikke. Jeg har mine tvil. Mer sykdom/ettersykdommer som følge av pøsregnet som er meldt og dertil hørende 12-13 grader gjør at jeg har skikkelig lite lyst til å la ham reise.
Postet 30-06-17 kl 12:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste dag før F, har hjemmekontor og bruker heller den timen-halvannen som er reisetid til admin av klesvask og pakking. Fortsatt en våt ladning i maskinen, ikke helt tørr ladning på stativet og 60-grader på vent. Sistnevnte blir dog tromlet. Den som er våt nå får seg en tur ut i blåsten, blir nok tørt på to sekunder. Om det ikke blåser bort da! Jeg har bestilt flytaxi til oss i morgen tidlig, det var fullt på parkeringen så da blir det nesten litt mer behagelig, om enn litt dyrere. Paris, je t'aime!!
Postet 30-06-17 kl 13:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg og eldste lagde nedtellingsskjema i dag, hun er lei av barnehage og jeg ser frem til ferie, så nå skal vi krysse oss ned de 11 arbeidsdagene som er igjen (det vil si, 10,5 nå ) Ellers skal jeg hjem og bake og ordne i dag, jeg har visst tatt på meg i overkant mye baking til bursdagsfeiring for svigermor i morgen. Jaja, det fikser vi!
Postet 30-06-17 kl 13:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lillesøster har fått kryssekalender på 5 uker for å telle ned til ferien (starter i dag) og til hun starter i ny barnehage etter 4 uker ferie. Vi (mannen) tegner inn viktige begivenheter som skal komme og for å oppsummere dagene som har gått. En fin måte å få erfaring med tid på.
Postet 30-06-17 kl 14:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi feirer ti års.bryllupsdag idag og sitter på værnes på vei til dublin! Søstersen har kidsa og vi skal være borte til tirsdag.
Postet 30-06-17 kl 14:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det er helt absurd å være i en varm by med hod aircondition. Nå har jeg tatt på med langbukser og hettegenser for å gå ned og spise frokost. Etterpå kommer jeg opp hit for å skifte til shorts og ta av hettegenseren før jeg går ut i deilig varme New York.
Postet 30-06-17 kl 15:52 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Legen var klar i talen: Det blir speiderleir! Godt vi tok pakkinga i går for sikkerhets skyld.

Gratulerer med bryllupsdagen, vixen!

Og gratulerer med 18-åringen, Blånn! Om ei uke er det vår tur.
Postet 30-06-17 kl 17:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Postet 30-06-17 kl 17:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til alle som skal gratuleres.
Jeg hadde siste dag i vikariat idag og tar nå ferie.
Først rosévin og ut og spise med venninne etterpå.
Postet 30-06-17 kl 18:24 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Nuh, ferie, kun pakking og noen timers søvn, så drar vi! Vive la France!!
Postet 30-06-17 kl 20:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
Rapporter gjerne fra Psris, Addison. Vi drar på tirsdag.
Postet 30-06-17 kl 20:34 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Huset er litt ryddig. Straks kommer svigers og den ene niesa vår på besøk. I morgen er det storfeiring av 18-åringen.

Sånn bortsett fra det - FERIE!
Postet 30-06-17 kl 21:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no