Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 26-10-17 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!!!
Postet 26-10-17 kl 09:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Second!

I dag hadde jeg endelig tiltak nok til å sykle til jobb. Det var deilig, selv i tåkemørket.

Siste arbeidsdag denne uka. I morgen grytidlig bærer det til Alta for en helg i organisasjonsmiljøet.
Postet 26-10-17 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb og kaffe i koppen, mens jeg prøver å finne sjela mi og forbereder meg til å gjøre dagens dont.
Postet 26-10-17 kl 09:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Det regner ikke, små gleder her altså. Jobb, har kaffe og skal straks på kurs.
Postet 26-10-17 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På jobb. Har syklet i regnet uten å bli våt gjennom eller skummet ned.
Har kaffe.
Postet 26-10-17 kl 09:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Har jobbet siden 7, og kjenner at jeg er glad for at det er fredag i morgen.

I helgen må jeg få skrevet og lest i forhold til oppgaven jeg skal ha klar neste helg.

Jeg stortrives i ny jobb og føler virkelig at jeg får brukt hele meg.
Postet 26-10-17 kl 09:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Arbeidslyst kom til meg. Kink i nakken har jeg fått i løpet av natten, også. Ellers alt vel.
Postet 26-10-17 kl 10:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Jeg har kaffe og to-do-liste, sykt barn alene hjemme. Humper fortsatt på krykke, og syns litt synd på meg selv.
Postet 26-10-17 kl 10:19 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Trenger nok mer kaffe. Er så travel og trøtt at jeg ikke skjønner i hvilken ende av listen jeg skal starte. Samt diskutere hjemmetid etter revyfest for tenåringen på msgr, og mase med Elkjøp om levering av ny kjøkkenvifte. Yay!
Postet 26-10-17 kl 10:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en sånn dag jeg ikke helt skjønner hvordan skal gå opp. Jeg er ute hos en kunde, og har avtalt å være her en hel arbeidsdag. Egentlig er det ikke arbeidsoppgaver nok til å være her hele dagen. Derimot har jeg MASSE jeg burde ha gjort på kontoret.

Men i det øyeblikket arbeidsdagen er over så er det fullt opplegg. Jeg burde altså ha jobbet, men det kommer i så fall i tillegg til at jeg skal på et møte i fotballklubben (som kommer til å vare en evighet siden det er litt for mange på det møtet som liker å høre sin egen stemme) og så må jeg egentlig bake en kake til å ha med på jobb på fredag.

Og oppi alt dette burde jeg egentlig ha en prat med mannen min, for det tempoet som denne familien holder for øyeblikket ... vel, det går bare ikke i lengden. Men hva i all verden skal vi kutte ut? Vi gjør jo stort sett bare ting vi synes er gøy?
Postet 26-10-17 kl 11:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Dett i desen .. sukk.
Sitter på hjemmekontor og prøver å være litt produktiv, men hodet vil liksom ikke helt være med i dag.
Postet 26-10-17 kl 11:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har bestilt nytt kjøkken. Vi får det sannsynligvis på plass helt i slutten av november. Så nytt kjøkken til jul. De som har vært hjemme hos meg skjønner hvor utrolig det er, for kjøkkenet har virkelig vært den mest nedslitte delen av huset vårt.

Jeg gleder meg veldig til det er ferdig, ikke så mye til prosessen. Men vi har betalt oss ut av alt. Vi skal tømme det, og det er sikkert jobb nok, men alt av annet arbeid skal noen andre gjøre.
Postet 26-10-17 kl 11:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer, Blå! Vi skal også ha nytt kjøkken, men mannen har plutselig begynt å Mene Ting, og vi blir som vanlig ikke enige om noe som helst. Tilbake til start.
Postet 26-10-17 kl 11:41 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Gratulerer så mye med å få nytt kjøkken, Blå! Det blir du glad for, tenker jeg! Hva slags har du tenkt?
Postet 26-10-17 kl 11:43 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer Blå. Det kommer til å bli kjempefint. Nytt kjøkken er skikkelig luksus.
Postet 26-10-17 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På vei til Barcelona. Juhu!
Postet 26-10-17 kl 12:02 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har billetter til Flight of the Conchords i London i påsken! Passet utmerket, siden vi allerede har billetter til Maria Stuart på teateret dagen etter, og dermed uansett skulle til London da.

Så bra med nytt kjøkken, Blå!
Postet 26-10-17 kl 12:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven.... Høyrest ut som travel dag og travelt liv.

Eg våkna halv åtte, rommet snurra rundt når eg rørte på meg, så eg melde sjefen, sa eg ikkje kom på skolen men nå, etter å ha sove to timar til, kan eg klare siste timen idag, og det er bra, for gjengen skal ha framføringar.
Postet 26-10-17 kl 12:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk for gratulasjoner. Det er et Ikea kjøkken. Vi syntes det var fint. Vi var på Ikea for noe helt annet, gikk forbi kjøkkenutstillingen, så det, og begge var enige om at akkurat det kunne vi tenke oss. Ingen av oss har egentlig så sterke meninger om interiør, så når vi først bestemmer oss så går det ganske raskt. Og vi har så lite kjøkken at det er ikke så mange alternative sprell vi kan gjøre.

Vi hadde en konsulent fra Ikea her og hun tegnet hele forslaget for oss og vi tok stort sett alle hennes forslag. Regner med at hun vet hva hun gjør.
Postet 26-10-17 kl 12:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Heime frå jobb. Kvinner meg opp til å ringe nav. Har søren meg ikkje lyst.
Postet 26-10-17 kl 12:50 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helluuuu

Jeg gjør altfor mange ting samtidig, det er ikke noe lurt, i hvert fall ikke når hjernen er opptatt med å prøve å huske teksten på "Å Vestland Vestland".
Postet 26-10-17 kl 12:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Skal du fremføre den, Maverick?
Postet 26-10-17 kl 13:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Haha! Nei. Jeg har den på hjernen støtt og stadig, og plager kollegaene mine med å plystre den, og blir gæærn av at jeg kun husker "å vestland vestland, når eg ser deg slik"

(Ja, jeg vet det finnes google. )
Postet 26-10-17 kl 13:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg lever på sånn nyforelska i boble følelse om dagen ( ja, han jeg er gift med) og får liksom ikke gjort noe om dagen av søknader eller husarbeid. Og det bør gjøres NÅ!

Grattis med nytt kjøkken Blå.
Postet 26-10-17 kl 13:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skal vi bytte, Maverick? Du kan få "Lillebrors vise" og "Hvor har du vært, Billy Boy". Two for the price of one.
Postet 26-10-17 kl 13:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Aiaiai, Divine.
Postet 26-10-17 kl 13:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Du kan få denne istedet - den er i alle fall fin:


(Kilde: youtube.com)
Postet 26-10-17 kl 15:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Så deilig det blir med nytt kjøkken, Blå! Ønsker meg nytt på sikt jeg også, men foreløpig velger jeg å heller bruke pengene på å reise litt. Kjøkkenet holder litt til tenker jeg.

Jeg er ferdig med HMS kurs, helt OK å sitte rolig noen timer og i tillegg få servert lunsj.
Postet 26-10-17 kl 16:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
VI skiftet kjøkken for fem år siden og jeg bare elsker det kjøkkenet. IKEA. Pent, praktisk, og sa jeg pent?

jeg har Bachs kantater på hjernen, jeg. Ein fe-e-e-e-e-ester Burg ist unser Gott. konsert søndag.

har jobbet noen timer i dag og lurer på når jeg faktisk kan begynne å jobbe for alvor igjen - sånn kneskifte er heftige greier og det tar lang tid å få igjen funksjon og bevegelighet.
Postet 26-10-17 kl 17:33 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Eia, den var fin!
Postet 26-10-17 kl 17:36 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no