Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 06-02-20 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar


Lang dag på kurs i dag. Jeg trenger masse kaffe, kjenner jeg.
Postet 06-02-20 kl 08:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Spis ute uke her. Vi har planer om å dra til byen i lunsjen og spise.
Postet 06-02-20 kl 08:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har endelig en dag med møter. Jeg blir litt gal av å bare sitte ved maskinen hele dagen.

Og så skal jeg ut og spise og på teater i kveld.
Postet 06-02-20 kl 08:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gleder meg veldig til helg. Den blir ekstremt rolig. Mann og sønn skal til Tyskland og se på fotballkamper. De booket inn en kamp med Dortmund fordi det svirret rykter om at Erling Braut Haaland skulle spille der, men at han skulle bli slik en stjerne på noen få uker ante de virkelig ikke. Så nå gleder de seg litt ekstra.

Jeg trenger egentlig sol og varme og har masse fri tilgjengelig. Jeg lurer på om jeg skal undersøke mulighet for sydenferie i vinterferien.
Postet 06-02-20 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor med syke barn/ungdom. Det er lenge siden de har vært så utslått som dette.

Sol i vinterferien høres veldig deilig ut, Tjorven!
Postet 06-02-20 kl 09:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Skoleball for junior som han gruer seg til og bare klager. Flott å få bruke tid til å ordne for 7 klasse... I morgen er det bursdag, lørdag har vi ansvar for vennegruppe med 6 barn og søndag familie bursdag. Mao deg motsatte av Tjorvens rolige helg.
Postet 06-02-20 kl 09:09 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg har el-syklet til jobb i dag. Det er så deilig med frisk luft i ansiktet om morgenen.
Postet 06-02-20 kl 09:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg tror jeg er på vei inn i en skikkelig depresjon og skal prøve å få både frisk luft og dagslys i ansiktet i dag. Når det føles skummelt er det helt nødvendig.
Postet 06-02-20 kl 09:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
*pjusker litt på Pappalille*
Postet 06-02-20 kl 09:50 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Har du sjekket nivå på vitaminer og mineraler, pappalille?

Jeg er offisielt frisk fra krystallsyken, men nå har jeg fått en annen type svimmelhet og den gjør meg litt bekymret. Jaja. Lang togtur/busstur til Ålesund i dag.
Postet 06-02-20 kl 10:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Pappalille
Postet 06-02-20 kl 10:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Pelle: Jeg lot knerten slippe å delta på årets ball. Han ville virkelig ikke, og læreren var enig i at det var å tøye strikken for langt for hans del.
Postet 06-02-20 kl 10:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pappalille.
Postet 06-02-20 kl 10:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen alle. Sykkeltur høres i overkant fresht ut for meg. Jeg har derimot oppdaget at det kom en ny sesong med Serial i høst, så nå har jeg "selskap" i bilen noen dager framover.
Postet 06-02-20 kl 10:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ble litt tatt på senga at vinterferien straks er rundt hjørnet, det var jeg ikke helt forberedt på. Tida går fort! Vi skal ingen steder, men jeg bør vel planlegge noe hyggelig for barnet.
Postet 06-02-20 kl 11:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 06-02-20 kl 12:08 av Blondie
Gammel
Pelle sin avatar
Tjorven; har vært litt i tvil. Han har gode venner, det er en del av skoleopplegget, han tåler støy og han liker maten. Han er mest sur fordi han ikke kan game, tror jeg - og fordi han må danse. Men han er da den gutten som er flinkest i dans. Han nekter å ha på dress - det krangler jeg ikke på, han får gå i hva han vil.
Postet 06-02-20 kl 12:23 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Ikke så lenge til vinterferien nå nei, er i uke 8 her. Vi har barnefri, 14-åringen reiser på treningsleir i Spania med fotballaget, og svigerforeldrene på vestlandet har "bestilt" de to 12-åringene hele uka. Blir mye jobbing på meg og mannen da, men vi får prøve å finne på noe koselig innimellom.
Postet 06-02-20 kl 12:47 av My My er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vinterferie betyr bursdag her i huset. Så bare 2 uker til jeg har 15-åring i hus.

Jeg er særdeles lite motivert til å gjøre noe som helst, men har et par ting jeg må komme ajour med.
Postet 06-02-20 kl 12:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Skoleball for sjuendeklassingene her også, til uka. Begge to har lyst til å dra, guttungen er dessuten i arrangementskomiteen så han er vel forpliktet i tillegg. Han kommer vel til å ha dressbukse og skjorte, muligens dressvest, hvis han vil. Han får velge. Dressjakke har han ikke. Jentungen vil trolig ha penbukser og en eller annen topp. Hun liker ikke å gå i kjole.

Må de danse Pelle?
Postet 06-02-20 kl 13:40 av My My er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Ja, de må danse. Skolen sitt ball, selv om foreldrene arrangerer - knyttet opp mot pensum i gymtimer med dans osv. Uansett; det tar ca 3 minutter, og når man har dans som hobby og skal danse med en kamerat (par er satt sammen i forkant), så er det noe han burde kunne holde ut.
Postet 06-02-20 kl 13:49 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det ikke vinterferie før i uke 10. For første gang på noen år skal jeg jobbe hele uka i utgangspunktet.
Postet 06-02-20 kl 13:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vinterferie her også uke 8. Jeg skal kun ha fri to dager, men deilig blir det. Bursdag her også, 15. Gaven er kjøpt, så det blir lite å ordne ellers.
Postet 06-02-20 kl 16:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har ikke fri. Men har hele påsken fri da.
Postet 06-02-20 kl 16:39 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no