Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 30-01-17 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
Det er bra at Kaffestuggu er optimist i hvert fall.

Sitter på Flesland og venter på flyet. Jeg har egentlig ikke vært oppe så mye tidligere enn jeg pleier, men det at jeg måtte hoppe rett opp og spise frokost alene gjør at jeg synes det er skrekkelig tidlig likevel. Og siden det var en hyggelig, men litt anstrengende, helg, så kjenner jeg at jeg er trett. Heldigvis bare dagstur, så jeg kommer meg hjem i ettermiddag.

Og det blir en fin uke, særlig mot slutten.
Postet 30-01-17 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mandag, yey! Herlig, sosial helg men ikke for mye søvn, førte til at jeg la meg igjen i går da helgebesøket hadde dratt (dog før mannen hadde stått opp!), med sovemaske og ørepropper, på eldstemanns rom, og skrev lapp til mannen om at jeg måtte få sove. Han vekket meg halv fire. Men det var hardt tiltrengt, og jeg følte meg uthvilt for første gang siden juleferien. I morges, not so much, til tross for en god natt på toppen av dagsovingen. Men kjenner likevel at jeg begynner på ny uke med god energi fra helgens hyggelige ting, og denne uken blir bra!
Postet 30-01-17 kl 09:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Bursdagshelg er overstått. Familieselskap på lørdag og klassebursdag på søndag.

Det er nå nemlig strengt forbudt å kalle det barnebursdag. De har blitt store nå!


Nå gjenstår det bare selve bursdagen(e), da. Den er i morgen. Aldri har jeg vært mindre forberedt. To presanger til mannen min må kjøpes inn i dag, og snuppa får rett og slett penger. Jeg klarer ikke å komme på noe ordentlig fornuftig som hun trenger.

Presang fra knerten er innkjøpt. Hun får radio med bluetooth som kan brukes på badet, for vi er altså verdens kjipeste som ikke lar henne bruke iPhone på badet når hun dusjer. Det er omtrent like fuktig der som inni en tyrkisk badstue, så jeg synes ikke at jeg er så himla kjip. Men nå løser vi altså problemstillingen. For å være ærlig gleder jeg meg også til å ha på radio i dusjen om morgenen.
Postet 30-01-17 kl 10:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mobiltelefonen min var død da jeg kom på jobben i dag (den virket da jeg sto opp), så jeg har fått beskjed om å ta firmakortet og gå og kjøpe en ny. Litt spent på hva jeg ender opp med, men tror jeg skal holde meg til samme merke.
Postet 30-01-17 kl 10:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Vi har også feiret 12-årsdag i helgen, tre uker for tidlig. Aner ikke hva hun skal få heller. Hun ønsker seg et Harry Potter skjerf, det er nettopp bestilt, og så lurer jeg rett og slett på om hun skal få piggsko til friidretten.
Postet 30-01-17 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Hvordan funker en radio med Bluetooth?
Her har jeg sløv dag. Skal snart komme meg ut av huset en tur og få litt lys.
Postet 30-01-17 kl 11:16 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Første dag på kontoret på over en uke. Det merkes! Svosjer videre...
Postet 30-01-17 kl 11:34 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ny uke, nytt sykt barn.. Nuvel, hun er jo aldri syk ellers, så litt kos er det også! Travel helg med mye hyggelig program er unnagjort, så godt å slappe av litt også.
Postet 30-01-17 kl 14:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Den koppen er så gul at den skjærere i øynene. Tror vi må legge ned forbud mot gule kopper i stuggu på mandager.
Postet 30-01-17 kl 15:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Budskapet var også litt hysterisk.
Postet 30-01-17 kl 15:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
It's going to be a great week! So great. I know it. You know it. So great. Everybody knows it. A great week.


Ok her så langt. Ferdig med dagens undervisning, hjernen har kortslutta, og jeg må få unna et par oppgaver før jeg kan gå. Har fått te i dag, da! Og jeg har planlagt all undervisning fram til torsdag, så kunne vært verre.
Postet 30-01-17 kl 16:27 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er jo redd det er nøyaktig den typen uke vi får.
Postet 30-01-17 kl 16:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
THE GREATEST WEEK! PERIOD!





Jeg synes uka har vært lang allerede, jeg.
Postet 30-01-17 kl 16:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
This week is so great it's basically a month!
Postet 30-01-17 kl 16:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heh, der sensurerte FP Caps Lock-en min.
Postet 30-01-17 kl 16:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi orker ikke så mye roping, ser du.
Postet 30-01-17 kl 17:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Flere nettsteder burde hatt den funksjonaliteten, me thinks.
Postet 30-01-17 kl 17:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no