Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 25-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe og lese pensum starter dagen idag med så får vi se hva som skjer videre.
Postet 25-08-18 kl 09:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Vi må en tur til byen. Mulig frisør. Og begge skal i bursdag.
Postet 25-08-18 kl 10:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Håndballcup på programmet her, men først en joggetur. Må bare få rullet meg ut av seng.
Postet 25-08-18 kl 10:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her skal det ryddes og vaskes før bursdagsfeiring i kveld. Helst vil jeg ha en time alene med radio og strikketøy først, men det får vente til en annen dag.
Postet 25-08-18 kl 10:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fjellet. Sylte forkjøla, dirrende bikkje.
Postet 25-08-18 kl 11:10 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har bare en tenåringssønn hjemme, resten av familien er på vift. Det betyr litt sårt etterlengtet alenetid noen timer før jeg skal på fest i kveld.

Bare gjøre unna litt jobb først, så skal jeg legge meg ned og lese litt.
Postet 25-08-18 kl 11:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kaffe, strikk, Peppa Gris og bakvakt. Det er en sånn dag jeg egentlig dør etter å komme meg ut i skogen, men akkurat nå er jeg bare daff.
Postet 25-08-18 kl 11:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En spiller treningskamper den andre skulle spilt cup.
Postet 25-08-18 kl 11:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg pakker og vi er snart klar for å kjøre østover. Ungen min skal på folkehøyskole, og jeg prøver veldig, veldig hardt å glede meg på hennes vegne. Det blir en lang tur hjemover i morgen med plenty av tid til grining.
Postet 25-08-18 kl 11:53 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har spist frokost, og nå knuger jeg femtenåringen til å skrive presentasjon om tungtvannsaksjonen (for å unngå søndagskveldsblues). Mistenker at dagen kommer til å inneholde enda en dose post-flytterydding.
Postet 25-08-18 kl 12:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ikke I form, så jeg sitter helt rolig i en stol og håper jeg slipper å bevege meg så mye. I morgen og noe av dager framover er det dugnad som gjelder.
Postet 25-08-18 kl 12:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen. Ish.
Jeg har ett barn med hjernerystelse, som dels kjeder seg og dels virrer rundt i ørska. Også har jeg ett barn som ikke har sovet i hele natt, som virrer rundt i en annen form for ørske. Denne dagen kan rett og slett ikke inneholde nok kaffe, kjenner jeg.
Postet 25-08-18 kl 12:58 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Joggetur overstått. Det går fortsatt ikke fort, men jeg persa på runden min med nesten 4 minutter. Mens jeg var borte kom naboen på døra med telefonen til minsten. Den trodde vi at hadde havnet i vaskemaskina, men da den ikke var der eller noe annet sted i huset tenkte jeg at han kanskje hadde mistet den i naboens bil på vei hjem fra cup i går. Og det stemte. Puh, mor frikjent og telefon og pode gjenforent.

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen før det bærer avgårde på cup.
Postet 25-08-18 kl 13:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Vi må få ryddet og vasket endel idag. Mannen må jobbe fordi det er korpsdugnad som spiser arbeidstimer. Skal bli godt når det er ferdig.
Postet 25-08-18 kl 13:33 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Sol her. Rydder litt, må bytte et par sko og kjøre i bursdag. Handle mat står også på listen.
Postet 25-08-18 kl 13:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Endelig sovelørdag, den første på lehenge, og så våkner jeg åtte!

Vel, vel. Jeg har i alle fall kjørt slow Saturday, og det er nydelig vær ute. Litt mer hagearbeid, og så en tur på matfestival igjen - med tre 11-åringer i dag. Planen er å dra hjem igjen med middagsfangst.

Og så har jeg gjort avtale om topptur med svigerinne i morgen, det blir fint.
Postet 25-08-18 kl 14:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Familiefeiring av 10-åringen i dag, Snuppa fikk tre venninner på overraskelsesbesøk utpå kvelden og jeg framsto som en ganske kul mamma da jeg serverte sjokoladekake og tok dem i mot med åpne armer.

Veldig deilig å få beina opp og litt sittetid nå.
Postet 25-08-18 kl 22:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no