Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 13-03-23 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Eller god og god.
Jeg er sliten av å ha lekt hobbypsykolog for mannen på kveldstid, og en 12 åring som vekker meg når han ikke får sove på natta.
Det snør ute, og det skal snø i hele dag.
Jeg vil ha vår. Nå!
Postet 13-03-23 kl 08:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Mex.


Jeg har hatt en fin helg. Og en litt brå landing på kontoret der jeg ser hvor mye jeg har å gjøre. INgen mulighet til å sitte over hverken i dag eller i morgen, så det er bare å pårøve å få unna så mye som mulig i løpet av dagen.
Postet 13-03-23 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Her startet dagen med å bråvekke eldste (for nte gang), og å måke bilen hans fri for snø, så han skulle rekke første time.
Postet 13-03-23 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ble litt for mye måking for min smak i dag, men nå har bi fått ut begge bilene. Ungdommen er kjørt til arbeidsuke i butikk. Spennende!
Postet 13-03-23 kl 09:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg vakna av at eg hakka tenner under dyna. Det er ikkje noko særlig godt. Skule i dag, men det er nettundervisning, så det blir med kamera av i dag.
Postet 13-03-23 kl 09:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mex.

Starter hjemme igjen. Skal pelle meg på kontoret etter møtet hvis jeg rekker før evt nytt møte.
Postet 13-03-23 kl 09:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg skal straks på jobb og være flittig (håper jeg), og skal snakke på radio senere i dag i det jeg håper blir mitt aller siste pandemiintervju.
Postet 13-03-23 kl 09:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Planen var å sykle til jobb. Den planen ble endret. Nå har jeg hatt mattekurs med 7. trinn og gjør nå kjedelige HR-oppgaver. Rekker å skrive en hel melding mellom hvert tastetrykk. For et tregt system.
Postet 13-03-23 kl 10:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har hjemmekontor fordi jeg ikke gidder å gå ut i all snøen. Ganske deilig i sofakroken med pledd og ullskjerf.
Postet 13-03-23 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på kontoret og har egentlig 7 møter i dag. Det er det jo ikke tid til, så jeg springer mellom etter beste evne og håper at jeg får med meg det viktigste overalt.

Jeg har hatt en fantastisk helg, og har fylt opp energilageret. Dette skal jeg leve på en god stund.
Postet 13-03-23 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Straks køyre Røros-Ålesund. Litt uheldig med køyreforholda, men det går no greit det også.
Postet 13-03-23 kl 10:36 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg har hjemmekontor fordi de ikke har måket rundt her og det er kaos på veien. Var ikke helt klar for mer snø nå kjenner jeg. Forkjøla har jeg også blitt.
Postet 13-03-23 kl 12:04 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi prøver å få oversikt over om det er elever som er berørt av t-baneknivstikkingen i helgen. Det var visst mange barn unge i området. Offeret er heldigvis ikke fra nærområdet.
Postet 13-03-23 kl 14:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gruer meg til å gå ut for å handle inn til middag!
Postet 13-03-23 kl 14:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hvor mye snø fikk dere i Oslo, Toffskij?
Postet 13-03-23 kl 15:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
«Fikk»?
Postet 13-03-23 kl 15:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
(Det snør altså ganske tett fremdeles.)
Postet 13-03-23 kl 15:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjelpes som det laver ned! Blir spennende å kjøre hjem kjenner jeg, tror jeg avventer litt og ser om det roer seg etter kl. 16. Og om de får ut brøytebilene etter hvert.
Postet 13-03-23 kl 16:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I dag setter jeg ekstra pris på t-banen! Den tar meg trygt hjem uten en eneste snøforsinkelse.
Postet 13-03-23 kl 16:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her, litt unna Oslo, har det snødd tett siden i natt. Bløt, tung og uregjerlig snø.
Postet 13-03-23 kl 16:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det snør fortsatt masse, ser ut til å ligge ca. 30 cm på bilene rett utenfor vinduet mitt (sentralt i Oslo). Gnergh.
Postet 13-03-23 kl 16:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ser at bussen trolig ikke går. Kommer meg ganske langt med t-banen, da. Men gleder meg ikke til å traske i snøen.
Postet 13-03-23 kl 17:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Det snødde hos oss i går, men gikk jo over til regn i natt.
Postet 13-03-23 kl 18:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
2 timer på 17 km!
Postet 13-03-23 kl 20:05 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Leser i avisa at jeg har bomma på minst 2 ulykker med kort margin. Leste en buss hadde brukt 20 min på 100m.
Postet 13-03-23 kl 20:13 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no